|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Paradise Lost met the Gathering in het voorprogramma is ook een concert dat ik me altijd zal blijven herinneren als een te gek optreden. De sfeer was bijna magisch te noemen. the only pleasure is pain |
|
quote: Hehehe.. klopt ja.. Impaled Nazarene stukje van gezien.. niet echt denderend geloof ik.. Limbonic Art, Emperor en Peccatum waren zwaar KUT.. ABSU kwam niet (daarom I.N. geloof ik) .. Dus MORBID ANGEL moest ook wel goed zijn om de kosten e.d. te rechtvaardigen.. en ze waren goed! quote: Ja...! Dynamo 1996 was cool.. we waren 15 en voor het eerst op een festival, met veel bier en andere genotsmiddelen.. line-up was vrij slecht, als ik nu terugkijk naar de doa-96 poster op mijn muur, het regende vrijwel het hele weekend, maar het was wel gewoon supervet, teringchaos overal, 70.000 mensen en wij! Erg veel lol gehad daar... ook met casper en casper (2 vrienden die mee waren) .. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 05-01-2002 19:27] |
|
Graspop 2000 was mijn eerste festival/concert van betekenis, het regende de hele dag, zeiknat 's avonds, maar het was toch echt beestig. Beste concert was Marduk, no mercy 2001 in hof ter loo. This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
[beetje offtopic] kvond de heideroosjes in de gigant eind 2001 ook best cool om te zien, heb daarom ook in mijn enthousiastme een shirtje van ze gekocht waarna ik spontaan als hippie werd beoogd in me klas [/beetje offtopic] Je moeder. |
|
Entrails Massacre in Rotterdam tijdens het 'Grind over Rotterdam' festival. |
|
Pfff...(denkt diep na)n's kijken(heb er al heel veel meegemaakt,vandaar...) -Callenish circle in 't Kompas in St-Niklaas -Ancient Rites in Nijdrop te Opwijk -Beheaded in Frontline te Gent -Krisiun in Racing te Gavere en nog een paar... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Het concert van Testament op 27-06-2000 in Hardenberg was ook fucking goed. Heads I win, tails you lose |
|
quote: Ik heb het even nagezocht. Tracklist van de bootleg van dit concert: Hurricane: Live at Ahoy Rotterdam on september 10, 1999 1-Intro - Aces High 2-Wrathchild 3-The Trooper 4-Two minutes to midnight 5-The Clansman 6-Wasted Years 7-Killers 8-Futureal 9-Man on the edge 10-Powerslave 11-Phantom of the opera 12-The evil that men do 13-Fear of the dark 14-Iron Maiden 15-The number of the beast 16-Hallowed be thy name Ik heb Ed Hunter nu even niet bij de hand dus: Draw your own conclusions..... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nog een paar vergeten: -Outbreak :heavy metal covergroep uit België, zo'n ambience, zo'n sfeer, , een zuipkaart (11 biertjes) aan 11euro en 25cent , dus zaaaaaaaaaliiiiig -Deep Purple met Ronnie James Dio in Antwerpen in 2000, bisnummer "smoooooooke on the waaaaaaaaater, a fire in the sky". Kippevel op't eind, zaaaaaaaaliiiiiiiiig. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Het laatste concert van Iron Maiden voordat Bruce wegging (ik geloof in 1994 of 1995) was ook helemaal geweldig. Toen speelden ze ook The Rhime of the ancient mariner ... geweldig gewoon |
|
hmmm... ik heb er wel een aantal gezien; 2 daarvan kan ik me het best herinneren, alleen weet ik niet meer wanneer het was. - Fates Warning; ergens in de zomer in Katwijk - Skyclad in de Baroeg in Rotterdam If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Het afscheidsconcert van Bruce was 'Raising hell' uit 1993. Toen speelden ze in ieder geval geen Rhyme of the ancient mariner (en was Bruce duidelijk niet meer geinspireerd aan het zingen). Misschien bedoel je een eerder concert? (Ik gok het concert met de bootleg naam "Bye bye Bruce") [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-01-2002 4:55] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Inderdaad deze! (Paradise Lost was in 1995 ) En Dynamo 95 en 97 [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 07-01-2002 8:38] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote:Paul bedoelt het concert in Nederland waar hij bij was I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
-slayer bij tattoo the planet -natuurlijk Opeth [alleen jammer dat katatonia er was ] -strapping young lad tijdens Fear Factory was echt het hoogtepunt van de avond |
|
- Morbid Angel & Zyklon in Oosterpoort Groningen - Cryptopsy & Kataklysm in Baroeg - God Dethroned in Vera - Orphanage in het Mercuriustheater Assen Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Ah; de Fear of the dark tour. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Immortal in Den bosch, 2000 Marduk + Dark Funeral op No Mercy 2000 so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
SLAYER - tattoo the planet 2001 My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote: die was gooooeeeed!!!! daarnaast was Morbid Angel vorige zomer ook een hoogtepunt en Pearl Jam Pink Pop vond ik zeer goed. oeh, en Steve Vai [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 12-01-2002 0:55] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Dynamo '97 was voor mij een absoluut hoogtepunt mede door het gezelschap. Verder: Anathema in Bergum in 1995. No regrets and no remorse... |
|
opeth in 2000 in flames in 1999 ennuh iced earth 19-01-2002 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Vader, 2001, baroeg. Slayer, 2001, brabanthallen Kataklysm, 2001, baroeg Primal Fear, 2001, zowel in de effenaar als op graspop geweldig. Life doesn't get much better than this! |
|
BLACK SABBATH Reunion 1999 |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |