|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Het afscheidsconcert van Mike bij Cryptopsy op Wacken, ik krijg er nog rillingen van als ik terugdenk aan die hectische ochtend headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Het beste concert dat ik zag tot nu toe was wel Marilyn Manson (17-6-2003, Leuven), met stip gevolgd door Placebo (5-6-2003, Brussel), Heather Nova (maart vorig jaar, Tongeren) en Levellers (januari 2003, Gent). |
|
Carcass, ergens midden de jaren '90 in de eerste helft van januari in Lido, leuven. dat optreden is me altijd bijgebleven, het was gewoon AF. Veel leuke en kei goeie optredens gezien maar nooit is dit overtroffen geworden. We moesten eerst nog bijna een uur zoeken voor we die zaal vonden, moet op een zondag geweest zijn, kben der ok maar een keer geweest (Ze doen der al jaren geen metal meer denk ik). Ik heb de band verschillende keren live gezien maar nooit zoals toen. www.thefrontline.be rulllllllllllllleeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzz |
|
Chris Cornell, vlak na het uitbrengen van zijn solo album in Paradiso... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
anathema laatst in hengelo was ook errrrrug gaaf Je moeder. |
|
Dit jaar tot nut toe? Hmmm, ik denk Sunn 0))) in Paradiso. Dat is trouwens ook een goede kandidaat voor "gaafste concert aller tijden", al is daar heftige concurrentie van o.a. Suffocation en Mysticum. Appels, peren, etc. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ah sunn was ook erg gaaf, in groningen zelfs nog iets gaver: 105 minuten Je moeder. |
|
De laatste concerten die ik geweldig vond waren niet echt metal, hehe. Spinvis was geweldig en oasis toch wel. Qua metal vond ik de reunie van mercyful fate super. Geen echt goed optreden, maar geweldig om de band weer te mogen aanschouwen. Celtic frost op de aardschokdag 1987 was memorabel en sod paar jaar terug was toch wel hetlolligste concert wat ik ooit zag. Messiah eind jaren '80 in h'sum. En carcass begin jaren '90 in tilburg. W.a.u.w. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 04-06-2006 23:34] |
|
quote: Spinvis, gaaf hoor. Maar hij heeft bij mij sinds kort wel een streepje achter toen ik hem in de krant van dit weekend heavy metal 'obligaat, kinderachtig en humorloos' zag noemen, hehe. Hoe zeggen ze dat ook al weer... n.i.e.t. s.n.a.p.p.e.n. oid . [Dit bericht is gewijzigd door M. op 04-06-2006 23:36] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hm, jammer is dat. En dat zegt een muzikant. Die vroeger speelde in punkbandjes. Pfff. |
|
Toch nog steeds Manowar in Zwolle, vier jaar geleden. Miljaar word ik al zo oud |
|
Slayer in de Statenhal in Den Haag |
|
in paradiso en focus gisteren op kaderock was ook wel erg gaaaaf ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Opeth in de 013, 11 september vorig jaar.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
- Sunn en Earth in Diksmuide; Sunn en Boris in Brussel : beide erg verschillend (MOOG ) maar erg heerschend!!! - Behemoth in Biebob, 2004 dachtek - eerste keer datk Nile zag... - Immortal nooit teleurgesteld - ... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Entombed met Cathedral en 2 Ton Predator in de Effenaar jaren geleden. Entombed was Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Laatste Morbid Angel concert, in de Melkweg |
|
quote: +1, bijna zeker het mooiste concert van dit jaar! En als dat niet zo is heb ik nog wat moois in het verschiet liggen! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ik heb er meerdere.. -Soulfly (2006 in 013) -Machine Head (2004 en 2005 in 013 en op Fields of Rock) -Metallica (2x in 2003 op Fields Of Rock en in het Gelredome) |
|
Tamtrum en Grendel in Atak, Enschede. |
|
quote: Dat was zeker heerschend, ik heb er ook nog een bootleg van "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Oh gaaf, hoe kom je daaraan? Of beter, hoe zou ik daar aan kunnen komen? |
|
quote: als ik het ergens kan uploaden, dan zou je eraan kunnen komen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
alt.binaries.mp3.exteme-metal? Ik mail je na m'n vakantie anders wel. Ga nu inpakken en wegwezen |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |