|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
eerste twee dynamo's nasty savage noorderlight nuclear assault dynamo celtic frost op aardschokdag messiah in "t veerke" oud gastel macabre biebop nile biebop dying fetus 013 |
|
Tool vorige week donderdag in de oosterpoort. Zwaar te gek. (jaja oud topic) |
|
Therapy? laatste keer in Nighttown. |
|
quote: Waarom was ik er niet bij? Verder vond ik Nile echt verpletterend op Xmass 01! [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 13-05-2002 19:39] |
|
Deftones 2001 Fear Factory 2001, een retestrak concert dat tevens hun laatste was, zo bleek later. [Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 13-05-2002 19:41] |
|
Judas priest (graspop 2001) Form (1998 ofzo zal dat geweest zijn) Nile (xmas fest. 2001) En alle optredens van LOMP die heerschen zobiezo ontiegelijk! |
|
Dark Funeral in Ternat (België) Zwienewild!! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Helemaal, ik voel mij een bevoorrecht mens om Black Sabbath nog eens in de originele bezetting te hebben zien spelen. Verder vond ik Maiden op Dynamo 2000 geweldig, mede door het weer en de sfeer. Slayer op Waldrock 2000 was ook waanzinnig. Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Behemoth en Satyricon in Baroeg (ter promotie van Rebel...) Naglfar in Vera '00(?) Black Label Society op Wacken '00 |
|
Joe Satriani - HMH 16 juli 2002 Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Steve Vai at Night of the Guitar Hij is echt een supernicht met gitaar maar wat een show maakt hij ervan zeg En spelen |
|
Morbid Angel in Paradiso denk ik, was een van mijn eerste concerten. 1995 ofzo. En in de Melkweg... Satyricon heb ik een keer in Baroeg gezien en vond ik ook erg goed. Rammstein was ook leuk trouwens. |
|
quote: echt.... gaat u ook naar Satriani ? dat zal ook wat beloven... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
venom live dynamo 1995 gigantisch feesten was dat, die blijft in me hoofd hangen maar heb er meerdere Let´s bring back the METAL |
|
dark tranquillity, altijd eigenlijk!!! en Yes was ook cool, is al weer wat jaartjes terug, 98??? |
|
quote: dat was '96 |
|
Black Sabbath > Rotterdam Rhapsody > Tilburg Metallica > Utrecht Iron Maiden > Nijmegen |
|
Iced Earth 19 jan(013) Cannibal Corpse X-Mass fest 2001 Bolt Thrower 31 jan 2002 doornroosje Hypocrisy No Mercy 2002 |
|
quote: LOMP is nie meer |
|
Morbid Angel 1998 in de Melkweg. Geluid was iets beter dan in '99 in 013, al was dat ook van een vettigheid om U tegen te zeggen Dolf Brouwers - another dead hero |
|
metallica op rock Werchter 98 of 99 (speelden enkel hun eerste albums), stonden samen met marlin manson, live (toen nog onbekend), taxes, skunk anansie, anouk, ze bebben toen zelf brian adams een halfuur vroeger van het podium gelaten omdat iedeeen achter mettalica zat te roepen. En slayer op graspop 00 |
|
quote: Vond je Bolt Thrower toen echt zo goed?? Ik vond het geluid eigenlijk zwaar klote. Vond Benediction wel best goed (vooral met de afsluitende tribute aan Chuck), en ook Fleshcrawl vond ik zeer vet (alleen 't publiek kon het verder niet zo boeien). Maar Bolt Thrower....Erg vette band, maar die avond niet echt geweldig vond ik. Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Mijn fav. concert tot nu toe is van Palma's Gang (soort Portuguese Herman Brood). SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Fear Factory (Tivoli 2001) Biohazard (Helmond 2002) After Forever (Tivoli 2002) Slayer (tattoo the planet) Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |