|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Opeth in Vera te Groningen Kip-pe-vel !! Wat zijn dat een artiesten zeg, heerlijk ! |
|
slayer op tattoo the planet was idd ook cool. |
|
Am-Tuat in de goudvishal!!! Ik, Wil Schuurman |
|
Bolt Thrower!! IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
quote: schopt kont ja Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Kataklysm - Baroeg Slayer - TTP Devin Townsend - 013 Life doesn't get much better than this! |
|
opeth - w2 - 2001 in flames - effenaar - 2000 edguy - biebob - 2001 iced earth - 013 - 2002 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Carcass in Nova Zembla in Heerlen in 1990 met van die geprojecteerde beelden op de achtergrond, je rook gewoon de dood. Was het ook nog best wel een undergroundband. Echt super [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 17-05-2002 13:50] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
2002 Moonspell in Hardenberg ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Steve Vai - afgelopen december HMH amsterdam, waan !!!! Dream Theater - 1e keer dat ik ze zag (aardschokdag 1993) Allan Holdsworth - Lantaarn Hellendoorn vorig jaar Marillion - Hanehof Geleen de eerste keer Helstar - Nova heerlen 1988 Crimson Glory - Nova Heerlen 1989 pfoe, er zijn zoveel gave concerten geweest eigenlijk .. maar deze schoten me gelijk te binnen ... |
|
Tot nu toe blijft mijn beste die ik gezien heb. gorgoroth is de 013...da was meesterlijk,, vooral dat ze toch nog satans lander hebbe gespeel en possesed |
|
In flames in de 013 vorig jaar (voorprogamma Dimmu) was erg gaaf!! vet geluid, strakke show! |
|
Na Carcass in '90 is mijn andere favoriete concert toch wel Integrity en Ringworm in 1995 in Maasmechelen, het wreedste hardcoreconcert wat ik heb meegemaakt. Op een gegeven moment stortte het podium(pje) in maar dat boeide niet gewoon doorgaan, feet-first diving, windmilling en lots of violence hehehe Hier lig ik bovenop het publiek tijdens Integrity Ringworm heerste! 'Cause I'm a Slave to The Promise! [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 30-05-2002 19:48] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Beste concert wat ik ooit gezien heb is Bezetan in Mukkes tijdje geleden..GODVERREDOME!!!! sebinsagoil |
|
Alle metal concerten vond ik te gek (want er was metal ) Maar een van de tofste vond ik Asphyx, Boltthrower en Benediction in Simplon (Groningen) in 1992 ofzo. Simplon was vol met metal, thrashende en bangende langharigen, zweet en bier. Ik heb toen flinke bauwe plekken opgelopen, er zit nu nog een kuiltje boven mijn rechterknie... Monster Magnet in Vera vond ik ook altijd hele toffe shows hebben, een grote trip met vloeistof dia's en al, it's a satanic drug thing you would't understand. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
nile in de 013 afgelopen winter was wel heel erg gaaf. |
|
Metallica in de kuip in 1993. ik had toen pas metal ontdekt (veel te laat!) en het was het tweede concert waar ik heen was. megadeth speelde er ook. van de laatste jaren: Symphony X in Tilburg en judas priest op graspop "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Joost vergeet Suicidal Tendencies niet, mijn eerste was een maand daarvoor Guns N Roses met de The Cult.. Maar gaafste concert was nog die Van morbid Angel (+ Zyklon in Nighttown een jaar geleden ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: Ah priest heerschte op graspop! Jammer dat ik hell bent for leather gemist hebt... en dat Ripper painkiller toch niet aankon.... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: maar het gitaarwerk was geweldig! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: ja oke suicidal was ik niet vergeten, ik wist alleen niet meer hoe je het ook al weer schreef "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Ostrogoth & Killer op 10 mei! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Zeker... maarja downing en tipton zijn gewoon geniaaaal!!! Motorhead heerschte ook bruuthard op graspop trouwens! Ik, Wil Schuurman |
|
concert van Unida, een paar jaar geleden in de kleine zaal van de melkweg. Privè concert, weing mensen. Super! [Dit bericht is gewijzigd door KingDJ op 30-05-2002 22:28] God hates us all... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |