|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
cof 013 2000 geloof ik |
|
Absoluut het allermeest het concert van Carlos Santana op 20 mei!! Die man is zooo goed op zn gitaar En natuurlijk ook Opeth! Die schopte ook aars in de baroeg op 10 december 2oo1 [Dit bericht is gewijzigd door Ðræcko op 30-05-2002 22:28] Imagination, not invention, is the supreme master of art as of life - Joseph Conrad ---------- http://icedesign.org |
|
Macabre in Biebob! godver, wat was dat goed zeg!!! macabre regeert! |
|
Ik denk dat dat Death Angel wordt in Effenaar op 13 juli. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
Nile - xmass fest Slayer - waldrock 2000/ttp Trieste gast |
|
concerten van Queensryche destijds in de periode van operaration mindcrime,concerten van dream theater,fates warning,crimson glory,metallica met de "and justice for all" tour,joe satriani, meshuggah, pain of salvation, evergrey,nevermore, annihilator, echt ik heb in de loop der jaren vanaf 1988 al zoveel gave concerten gezien, is eigenlijk niet meer bij te houden en als ik dat allemaal moet gaan opnoemen ben ik nog wel ff bezig |
|
quote: Oeh, die van Slayer was idd ook erug goed jah! Heb mezelf gewoon drooggerosd God hates us all... |
|
quote: Dude, yeah! Ik voel het nog steeds in mn nek Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Slayer op TTP was wel uitermate vermakelijk ja. Jammer dat ze helemaal aan het eind speelden, ik was toen al te moe om er echt van te kunnen genieten. Desalniettemin een vette show. |
|
quote: Hmm.. dit vond ik niet echt een tof concert.. maarja, smaken verschillen.. wat ik wil vragen is echter, weet jij toevallig nog welke band naast Christian Death ( ) nog meer in het voorprogramma stond?? Ik dacht namelijk Suffocation, maar hoe langer ik er over nadenk hoe onwaarschijnlijker het me voorkomt... (die combinatie) ... al hoewel.. Dimmu staat nu in de toer met Nevermore.. nou ja.. weet jij het nog? |
|
Ahja, beetje erg late reactie, misschien dat je het allang weet maar het was Usurper, de celtic frost/hellhammer kopie bij uitstek (ja, de bandnaam zegt alweer genoeg) toch best een aardige band, heb hier "skeletal season" liggen... Ik, Wil Schuurman |
|
Pain of salvation, Arena en Blind guardian. KIPPENVEL!!!!!!!!!!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Zonder twijfel Ancient, in 1998 in Baroeg. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Ik dacht Usurper ... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Anathema in '96 id Vooruit... of op Eurorock '01... Damn, dat was goed! |
|
My Dying Bride in '96 in het paard in Den Haag... met in het voorprogramma Cathedral en The Blood Divine... Zenial |
|
-Axamenta(alle vier de keer) -Mortifer op Kleudde -Ancient Rites(alle vijf keer) -In extremo op Graspop 2002 -Oceans Of Sadness 25 Aug 2002 in 't Hof A'pen -NIGHTWISH 20 aug 2002 in 't Hof A'pen -THERION 22 nov 2001 in't Hof A'pen -Manic Movement BYB Roeselare Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
opeth op wacken 2001...KIPPENVEL haggard wacken 2002....ook kippenvel kamelot in de biebob vorig jaar edguy in de biebob vorig jaar STAR ONE in antwerpen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
HEUY!!!! Nocturnal Breed in de EAK!!!!! Dismember in de Fenix!!!!! En nog wel wat meer, fuck man....nu moet ik mijn hersens weer laten werken....word tijd voor het weekend...TJOKKEFOLL |
|
Mercyful fate '95 Via Rock ......Evilterrestrial.................................. |
|
Heideroosjes in Gierle (Belgie)... Liep een beetje uit de hand. De 99% wat er aanwezig was was belg maar na die avond wisten ze wat Nl'ers konden... 1 jongen uit onze groep zakte nog in elkaar. Te zat. ( na 3 bier) HEHE!! |
|
- Destruction op Wacken 2002 - Nile op X-Mass 2001 - Vomitory in 013 |
|
ondanks het kut geluit was het super vet, on stage bij opeth op dynamo....... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Doa nog wa toen M.Manson moest optreden en het publiek begon met modder te smijten... NOU NOU, wie moest dat weer opruimen terwijl ie zelf bekogeld werd door het publiek? Nou ik ja... Was lachuh |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |