|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! Sepultura in de Ahoy 1996 één van de laatste optredens met Max!!!! Geweldige live-show!!!! |
|
quote: gij bent vader in de baroeg vergeten. destruction in steenwijk 2002(dat weekend vergeet ik nooit van mijn leven) no mercy 2003 geweldig concert geweldig!!! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Anathema in de Tivoli!!!! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
op 12-12-2002? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Alle IM concerten, behalve met Blaze was minder. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: kijk eens naar de datum Je moeder. |
|
quote: Klopt. Slayer was in 2000. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
iron maiden '99 en motorhead '99 en anathema 98 Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: ik blijf daarbij wel een aanvulling: - warlust, apeldoorn 1999 (mn eerste concert geloof ik) - black witchery, baroeg 2002 - armagedda, baroeg 2002 - fluisterwoud, nijmegen 2003 jaja.. - dying fetus, wacken 2002 - god dethroned, apeldoorn 2002 ben geen groot gd fan maar live was geweldig - nile op xmass 2001 Je moeder. |
|
quote: Klopt. En achteraf gezien was Dying Fetus in Baroeg in 2002. Ik bedoelde dus ook Dying Fetus in De Kade, Zaandam 2001. (Samen met Cryptopsy en Vader) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Agent Steel, Middelburg '86 Bad Brains, Tilburg '88 Bad Religion, Amsterdam '88 Morbid Angel, Den Bosch '89(?) Dark Angel, Tilburg, '90(?) Carcass, Tilburg '91 Deicide, Oslo '92 Carcass, Berlijn '93 Death, San Francisco '93 Kiss, Rotterdam '96(?) Samael, Osnabruck '96 Judas Priest, Barcelona '98 Strapping Young Lad, Dynamo '02 "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
quote: Hehe cool toen was ik 9 Zenial |
|
opeth op wacken 01 haggard op wacken 02 savatage op wacken 02 saxon op graspop 02 iron maiden op dynamo 00 uhmmmmmmm de rest kom ik nog wel op, t zijn der zo veel! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik wacht nog steeds op Sonata arctica |
|
Windir John Dee club Oslo 2002 Windir Garagen Bergen 2002 Entombed Effenaar Eidhoven 2001 Nocturnal Breed Rockefeller Oslo 2002 Primordial prive feestje thuis Roermond 2001 Behemoth Baroeg Rotterdam 2000 Suffocation Azijnfabriek Roermond 1994 Nembrionic Hammerdeath Bosuil weert 1998 Impaled Nazarene Garagen Bergen 2002 (niet in een bepaalde volgorde,hoewel Windir in Oslo wel de absolute nummer 1 is). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Er zijn er zo veel, maar even een kleine opsomming : *) Iron Maiden, Dynamo 2001 *) Soilwork, Biebob 2000 *) Death Angel, Effenaar 2002 *) Solitude Aeturnus, Wacken 1999 *) Black Label Society, Biebob 1999 *) Machine Head, Brabanthallen 1997 *) Vital Remains, Oss 2000 *) Macabre, 013 2001 *) Death Angel, 013 2003 BLASTBEATS FOREVER |
|
Godflesh - Melkweg, een paar maanden voordat ze uitelkaar gingen |
|
quote:Die keer dat hun PC vastliep?!? Ja, een gedenkwaardig moment was het zeker. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Zo uit mijn hoofd wel. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Anathema op Lowlands? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Vet man ik was toen 5. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:idd |
|
quote: Zijn dit echt je favoriete concerten of wil je ons even laten weten waar je allemaal wel niet geweest bent Wel een cool lijste btw (Carcass, Berlijn '93 ) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Of moet ik U zeggen... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |