|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ziet er nice uit, mag je er met een hond in? |
|
hehehe cool woonde ik vlakbij..ook een aanrader is dwingeloer veld.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ja, mits aangelijnd. Maar stiekem laat ik ze wel es los hoor. @Smoochy: Daar ben ik een paar jaarterug ook al es geweest ja, ook mooi, en ook veel adders! Edit:Ik woon er ook redelijk dichtbij. 20 Autominuutjes ongeveer. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 20-03-2006 17:56] spelfout weggehaald... |
|
Ah over paar weekies eens heen gaan, dan bloeit alles wat meer en meer kans op jonge dieren |
|
Ik vind wandelen zo doelloos. En ik heb er het geduld ook niet voor. Het gaat zo langzaam, hehe. |
|
quote: Tip: Ga vroeg. Is echt een supergroot gebied, en twee of drie uurtjes is echt te weinig. spelfout weggehaald... |
|
quote: Ja klopt ben vorig jaar nog geweest op het dwingeloerveld trapte bijna nog op een slang..nooit gezien tussen het blad Drentse-friesewoud was voor mij 10min fietsen. Ook wel leuk om te lopen is natuurgebied AA en de hunze weet niet of je honden mee mag nemen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
spelfout weggehaald... |
|
Wow, ziet er inderdaad gaaf uit! Wil deze zomer ook wat door NL gaan reizen, samen met een vriendin. Mss. op de fiets en daar een poos voor uittrekken. Lijkt me geweldig. Lekker veel in de natuur zijn. Disko Disko Partizani |
|
uhm, tsja de veluwe bij apeldoorn en velp zijn mooie plekjes maar iets specifieker kan ik helaas niet worden... en de peel uiteraard, bij liessel Je moeder. |
|
Friezenberg en Holterberg, gelegen in Twente natuurlijk. Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
Dit weekend weer een "veldtocht" in de planning staan. Weet nog niet precies waar, maar denk weer gewoon op de Fries/Drentse grens. Lekker dichtbij. Belooft weer wat koeler te worden, dus uitstekend weer om weer een uurtje of 6/7 rond te dwalen en van de mooie Nederlandsche natuur te genieten. spelfout weggehaald... |
|
In het Drentse Wold heb ik ook wel eens gelopen, toen ik in het gelijknamige bungalowpark zat. Mooie omgeving inderdaad, goed lopen daar! Tip; de Airborne wandeltocht. Elk jaar op de eerste zaterdag van september (dit jaar dus op 2 september) in Oosterbeek (vlakbij Arnhem). De lengte van de te kiezen routes zijn 5, 10, 15, 25 en 40 kilometer. Aanleiding van deze wandeltocht is het herdenken van de slag bij Arnhem. Er doen elk jaar zo'n 10.000 mensen mee. De site (http://www.airbornewandeltocht.nl/) komt over 3 dagen weer online. Als je de 40 kilometerroute loopt dan is het (uiteraard) verreweg het rustigst. De 5, 10 en 15 kilometer zijn bijna tijdens de hele route erg druk. Een andere tip, als je niet zo van dat massale houdt; Ga eens een keer wandelen van station Schin Op Geul naar Valkenburg. Schitterende omgeving, stevige klimmetjes, maar wel wat kort. Je kunt de wandeling verlengen door een station vroeger of later uit de trein te stappen. Het is een tijdje een NS-wandeling geweest (uit het Er-Op-Uit-boekje), maar dat is nu helaas niet meer het geval. Ik heb dus geen routebeschrijving hiervoor. [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 07-07-2006 10:50] |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Vet topic, varanus! Één van de mooiste en oudste bossen van Nederaland vind ik het Speulder- en Sprielderbos. Het is vlakbij Garderen (Veluwe). Er is een wandelroute, maar ik kan zo gauw geen kaartje vinden. Meer info hier . Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Nabij Apeldoorn ligt het Kroondomein. Wederom een van de mooiste stukjes van NL en wat mij betreft wel een reisje waard. Wie denkt dat naaldbomen saai zijn moet de Douglas-opstand hier es bekijken, enkele van de grootste en hoogste bomen van het land staan daar tussen. De NS heeft er geloof ik een 2 daagse tocht uitgestippeld van Apeldoorn tot Harderwijk en er zijn vast genoeg meer losse routes. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Ik zag van de week in de veronica gids de mysterie van hetreestdal route. Nu woon ik daar zelf ook dus heb even gekeken op de site: www.mysteriesvanhetreestdal.nl. Daar staat ook een wandelroute op en die gaat langs plekken waar vroeger spannende en geheimzinnige dingen zijn gebeurd. (heksen, geesten en verhalen over mensen die daar vroeger zijn vermoord enzo). Lijkt me wel leuk om die route eens te lopen. see you at occultfest! |
|
Vergeet je toverstokje niet. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Die heb ik altijd bij me samen met mijn bezemsteel en punthoed. see you at occultfest! |
|
quote: Veluwe heerscht idd heel hard. Wil ik binnenkort ook weer eens heen, maar dan meteen voor een weekend. Twee weekjes terug even een tussenstop gemaakt bij Hoenderlo. Tijd om net even een uurtje te lopen, veel te kort dus, maar toch nog drie wilde zwijnen kunnen spotten. Maar als ik echt even door bos en hei wil lopen, wil ik echt minstens 5 uren onderweg zijn. En vooral een beetje op tijd weg. Liefst voor 7 uur nog. spelfout weggehaald... |
|
quote: Zitten mooie tips bij idd spelfout weggehaald... |
|
quote: Wim, is dat niet zo'n beetje DE definitie van "wandelen"?? Ik vind wandelen wel leuk maar het vlakke karakter van Nederland en nergens compleet stilte (mensen, auto's, vliegtuigen, heli's enz.) maakt het toch iets minder interessant. |
|
Tja, zo is er altijd wel wat. Alpenbewoners klagen weer dat wandelen in hun omgeving veel te vermoeiend is, in Noorwegen regent het 90% van de tijd en ga zo maar door. Het nadeel van wandelen hier in de buurt is het risico dat je door een beer aan stukken wordt gescheurd. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Moet je pijp roken, blijven ze weg. mvg wk10 |
|
Hehe echt? 'k Zat em vorig jaar iig ook een beetje te knijpen toen we in de bergen van Slovenie liepen waar van die bordjes stonden dat er beren zitten. Heel mooi wandelen daar (en zwaar hehe) btw.. http://www.bohinj.si/sport/mountaineering_en.html Eerst kabelbaan gepakt en vervolgens niet aan de route gehouden. Cq de weg kwijt hehe. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-07-2006 14:07] |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |