|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Probeer zelf ook wel s wat te maken met CuBase: http://project.metalfan.nl/valystonedbass.mp3 http://project.metalfan.nl/2005_woik_in_progress.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 10-04-2006 11:50] When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Oe! Ben wel s op een Metalheadz party in hun vast club (aan de rand van London) geweest, dat was gaaf! When your people matter, menstrual health matters |
|
Hierzo in Wageningen hebben we bij jongerenvereniging Unitas af en toe ook DnB avonden.. Trekt ook veel metal liefhebbers valt mij op! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Klinkt best aardig, man. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ha die Fusion |
|
quote: Ga zo door! Klinkt lekker. Nog een shout out voor; Source Direct - Exorcise The Demons. Ik had het al ge-namedropped, maar dit is de moeite waard Suck my piss |
|
He dwaallicht! Heiden en skullfuck: thx! When your people matter, menstrual health matters |
|
Klinkt goed Fusion! Vanavond in Vera: fri / may 26 CONCERT: SIN vs. BREAK-FAST feat. DOM & ROLAND NOISIA FRE4KNC WIZMATHICS doors 23.00 - 02.30 / start 23.00 / € 7 + mk / main hall [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-05-2006 12:55] |
|
Oeh! Sin! Dom & Roland! Heb alleen n verjaardag edit: lees m verkeerd, niet DJ Sin :D [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 26-05-2006 14:17] When your people matter, menstrual health matters |
|
Morgenavond DnB in Bazart |
|
van Goudvishal.nl Zaterdag 27 mei Forms: Universal Project (U.K., Renegade Hardware) Zaal open 22:00 Entree € 7,00 Entree na 23.00 uur € 9,- Forms is Nederlands langst lopende drumandbass party in de Goudvishal met nationale en internationele DJs en MCs of Liveacts. Gehost door DJs Tyson, Unreal, MC Don.skey & Dapper MC. Verwacht een waanzinige sfeer, snoeiende beats, booming bassen, VJs, decoratie en een mega enthousiast publiek. Bassheads, See you there! FORMS: UNIVERSAL PROJECT (U.K. Renegade Hardware) Tyson Unreal Trap MC Don.Skey van 22.00 tot 04.00 http://www.formsevents.com/ [Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 26-05-2006 15:30] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
dnb komt hier regelmatig voorbij, de goeie Goldie shit Metal Headz Logical Progression signature |
|
23 juni in Club Rotterdam: London Electricity http://www.hospitalrecords.com/artists_londonelek.shtml Club Rotterdam, ik ben er nog nooit geweest, maar dat zit toch daar vlakbij de Erasmusbrug daar? Snaack? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Pendulum op Lowlands |
|
quote: ben zelf eigenlijk meer benieuwd naar de onbekende namen. FRE4KN, WIZMATHICS bijv. Tot vannavond! En ik las ergens nog Renegade hardware, ook erg vet moet ik zggn. Suck my piss |
|
Wraargh.. Vanaaf Major League in de Melkweg.. Het is dat morgen de releaseparty van mijn band is, anders was ik echt gegaan.. De vorige rave daar was echt zo motherfucking vet met oa Aphrodite. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 27-05-2006 0:38] |
|
De vriend van mijn zusje doet vanalles met drum n bass, hij zit nu zelfs bij "Utreg Massive" Best leuk opzich, maar niet bepaald mijn ding qua muziek I am the 1%. |
|
gisteren was te veel gain, te weinig basssssssss. Last van mijn oren Te veel EmoThuggin' bier was g03d. Suck my piss |
|
Het was wel weer een feestje! Gisteren had ik geen last van mijn oren, maar vandaag moeten ze zich wel even herstellen. De volgende keer toch maar weer oordoppen meenemen dus. De muziek vond ik heel oke, maar ik ben wel eens meer onder de indruk geweest. Dat kan ook liggen aan dat ik niet alles bewust mee kreeg. En tja, op drum'n'bass komen veel verschillende mensen af, waaronder grote aantallen emo-achtigen. Ik heb er geen last van. Sterker nog, de enige echte emo die aanwezig was ligt hier nog in de huiskamer te slapen. De sfeer vond ik zeker wel oke. Verder veel oude bekenden gezien, wat ook goed was! |
|
quote: last? Ik heb alleen vaste lasten Dat is wat anders: P Zelf ook veel bekenden gezien, toch nog! Suck my piss |
|
Haha, heel goed! De afterparty in de Shadrak was ook genieten, wat een stationshoeren daar zeg! |
|
Vanavond PRSPCT rave in Nighhtown, twijfel of ik zal gaan.. O.a. Skynet, Noisia, Corrupt Souls dus dat gaat ongetwijfeld bot worden. |
|
Bong- Ra is erg vet om live te zien, echt een aanrader voor drumnbass liefhebbers! "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
quote: Hahahaha, ik was op de verkeerde verdieping van de Shadrak, vandaar de slechte muziek! Maar toch was het genieten. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |