|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Volgende week vrijdag weer drum 'n bass in de Melkweg.. waaronder Bad Company en Noisia. Zin in! |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Jaa! Nu aan het luisteren. Al vind ik toch de oudere nummers ["One by One" en "Amongst the Butterflies"] vetter dan wat ze nu doen.. Maar pluspunt van Slow Poke is voor mij sowieso Nathan op drums Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
LOXY [UK] cylon / renegade hardware EQUINOX [UK] scientific wax / bassbin JUNE MILLER connex / cylon FRE4KNC break-fast / solk MIK break-fast MC MUSH [BE] mentallab / steam 29 mei in Vera. |
|
quote:Copycats! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Jojo mayer & nerve |
|
Geniale straatartiest dit! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Gaaf! Vrijdag Equinox in Vera. Helaas afwezig tenzij de date het gaat trekken, maar het wordt vast wel vet. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 27-05-2009 13:56] |
|
quote: Toch maf dat de meeste semi-electronische muziek die mij aanspreekt (vooral triphop) uit Bristol komt. Dit filmpje is er iig ook gemaakt. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Ja maar hij komt zelf geloof ik uit australie hij heeft ook triphop/dubstep nummers in dezelfde setting op youtube staan.. Deze bijvoorbeeld Ook erg vet, vooral die zware baslijnen! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 27-05-2009 17:38] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Laatste tijd wat verslaafd geraakt aan little dragon, geen drum n bass maar triphop met vrouwelijke vocalen, erg relaxed! http://www.myspace.com/yourlittledragon Binnenkort komt er een nieuw album uit Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Zijn full-length Everythinks a Ripple is wel vet. Heb je nog wat tips voor me uit dit genre? Het liefst niet té underground, ik moet het nog wel kunnen vinden. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 12-09-2009 12:22] |
|
vanavond ga ik naar een dubstep feestje in de simplon toe. De aan drum n bass verwante stijl kan ik wel waarderen soms. Ik luister meer naar die bassen. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 19-09-2009 21:45] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
fuck moderne drum & bass hier weer eentje uit de oude doos; Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Oké niet alle moderne zooi is troep, zoals deze knaller die ik laatst hoorde op een drum n bass feestje; Feest van herkenning, en gewoon een toffe remix van de American Beauty soundtrack. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
En zonder sampler; [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 27-11-2009 22:02] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-12-2009 15:19] |
|
lol @ pingu... dat andere is megasuf.. wtf.. intelligent dnb FTW! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Tof! Die Current Value is misschien wat eentonig, maar wel hard! Deze heeft wat meer afwisseling. |
|
quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
http://www.jungle.ru/audio/vipah_-_dynamite_FM-05-jan-2005.mp3 Check dit eens Bastianus, vooral de eerste track! |
|
quote: Behoorlijk echt drumgeluid, is dat live? Zou te gek zijn. Net als Roni Size ft. Reprazent met die contrabas, dat is ook haast niet te geloven. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 25-02-2010 16:32] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
0=0 - Soul Hunter Testifies Wel mee drummen hè! Edit: Dit lijkt me niet live. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 25-02-2010 16:35] |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |