|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: nog ff een bump voor awesomenesssss IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Oja, deze natuurlijk niet te vergeten: Doc Scott - Shadowboxing [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 05-11-2008 16:41] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Weet iemand in de maanden januari / februari 2009 gave DnB / breakcorefeesten in de regio Amsterdam / Utrecht? |
|
Rebeltronics komt 16 januari weer naar de Helling. Met -de Kilimanjaro Darkjazz Ensemble (jazz, dus) -Broken Note (zware dubstep) -King Cannibal (dubstep/breakcore) -Dj Ebola (breakcore) |
|
Klinkt vet, ik ga het zeker in overweging nemen! |
|
quote: jazeker! |
|
quote: ah, dat is echt heel erg gaaf! maar ja... de helling where ever the fuck that might be... afwezig Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Tivoli De Helling. Utrecht Ken je toch wel? Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Er gaan enkele bussen vanaf Utrecht CS, het is letterlijk één halte. Goed te bereiken, gave locatie ook met prima geluid. |
|
Yup, zeker. Een van mijn favoriete zalen, meestal veel beter geluid dan in de Tivoli Oude Gracht. En op 3 min fietsen van mijn huis |
|
Hier staat al een aantal dagen Aphrodite aan na een hele tijd geen DnB meer geluisterd te hebben. Vooral Break in Reality in een erg fijne plaat. |
|
signature |
|
Current Value. |
|
ja nog bedankt voor de tip. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Welkom. Breakage is ook vet, lekker relaxed. |
|
0=0 [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 31-01-2009 17:47] |
|
bruut hakken dat current value BOH BOH !!!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Aanradertje: Bad Company (UK) - Inside The Machine (2CD) Vrij rustige, 'zompige' drum 'n bass. http://www.youtube.com/watch?v=sC-pEr3VYHA&feature=related |
|
|
|
Nou ben ik helemaal een n00b in het DnB wereldje maar het klinkt echt vet! Iemand aanraders om te downloaden wat echt musthaves zijn? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Wat ik zelf erg vet vind, zijn de Drum & Bass Arena mix-CDs. Check van dat label de dubbelCD van Andy C (harde en rollende, dikke basslines) met Grooverider (wat rustiger en sferischer). Check van hetzelfde label ook de mix-CD van DJ Randall (50 of the biggest Drum & Bass rollers ever) en de mix-CD van DJ Zinc. Beluister ook zeker de Bad Company CD die ik hierboven heb aangeraden. Een uitgebreide compilatie-CD met veel 'classics' is de 4-CD box genaamd "The No. 1 Drum & Bass Album". Daarnaast zou je wat van Pendulum kunnen proberen, en dan met name "Hold Your Colour" en werk van daarvoor, leuk inkomertje. |
|
http://www.liquiddnb.com/drum-and-bass-mix-sets Lekkere "liquid" (zoals dat tegenwoordig blijkbaar heet?... vroegâh toen ik helemaal into dnb was noemde men het gewoon atmospheric drum n bass of intelligent drum n bass, dus relaxte/zomerse deuntjes ipv al dat populaire darkstep/techstep geneuzel van tegenwoordig) mix-sets.. je kunt ze ook downloaden maar dan moet je je eerst even registreren. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 11-03-2009 20:35] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Godverdomme waarom word dit soort drum & bass niet meer gemaakt?: *jeugdsentiment* EDIT: Hahaha kzie net dat ik em al gepost had Dan deze nog maar even: En niet te vergeten de "echte/original" Justice (lang voordat die commerciele electro Justice dudes uit de aars van hun vaders waren gekropen) Ah man, beetje spacen... En nu ik toch weer bezig ben met d'n'b uit de oude doos; [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 12-03-2009 1:17] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |