|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, ze halen ze niet weg natuurlijk, beetje omslachtig. Maar ze staan dan gewoon niet aan. Viel me gewoon op. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Vroeger had je elke maand in 013 DnB, gemixed door een oudklasgenoot van me met twee (oudere) gasten, FCKN WCKD*. Die zijn ondertussen overal bezig. Jammer dat ik daar al jaren niet meer heen kan aangezien ik niet meer in Tilburg woon, dat waren wel altijd fijna avondjes, of je nu op de dansvloer stond of op het balkon mongolen stond te bekijken met een biertje in je hand. |
|
quote: nope je moet dan ff naar buiten toe. Suck my piss |
|
hm spijtig! gaat nog zwaar worden dan hehe... nouja iig wat minder last van de longen de dag erna dan hoop ik Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
zie je dan, jij ook scheap? Suck my piss |
|
Ik hoop het, zie de vorige pagina. |
|
je komt maar mooi! hop! even rokertje buiten doen dan ? hehe Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Volgende keer beter! Naar mijn weten verder geen bekenden en redelijk gaar. Wel neppe shit natuurlijk, maar ja. Volgende week ben ik drie maanden rookvrij, maar een biertje moet de volgende keer wel goedkomen. |
|
Was gaaf! Vooral de afsluitende act! (audio) , blijft jammer van die MC's... maar was lekker hard en flink los gegaan! Rookverbod op het laatste moment maar genegeerd... laters Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ja neppe shit schaep! beetje jammer, meneer skullfuck ook al niet gezien. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
ik had in eens andere dingen. volgende keer beter. draai ik thuis wat extra DNB.. Suck my piss |
|
Komende vrijdag Blackout in Utrecht! Heen! Ik ken alleen Black Sun Empire () en Matrix nog, maar de rest wordt vast ook über. |
|
Cool! De Fracture b2b Hidden Sound Beatdown Studio Mix is fijn. Edit: Freakshow Heavybag Dec 5 2007 (Dylan, Concord Dawn, Mason en Dstar) is echt fucking hard!!! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 30-09-2008 20:32] |
|
Anders ben jij ook op Blackout. |
|
misschien het overwegen waard? Suck my piss |
|
Denk niet dat het hem gaat worden! |
|
quote: ?? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gewoon even op Google zoeken naar die sets, ze zijn niet moeilijk te vinden! |
|
signature |
|
vette shit brother111 Suck my piss |
|
no blemo brotha from anotha motha signature |
|
Nu pas "In Silico" van Pendulum aan het beluisteren. Beukt weer lekker weg zo op het eerste gehoor www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Current Value. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |