![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
nphect & dizplay in vera ergens in december 3 februari calyx & ed rush in simplon 10 maart phace & prode & noisia, one off 30 maart fanu & breakage Fuck Clash, 28 euro voor BSE en Teebee. http://prode.ru/tunes/prode_reunion_mix.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 27-11-2006 2:20] ![]() |
|
![]() |
|
quote: Die ga ik vanavond tjekken. Bong-ra live in het Waterfront café ![]() ![]() ![]() |
|
Los van dat ik het een stoer filmpje vind, vind ik de muziek eronder errrrg stoer! http://www.metacafe.com/watch/26525/amazing_breakdance_moves/ ![]() |
|
Bizarre moves zeg ![]() En idd vette muziek. Die remix van Voodoo people (weet even niet door wie) is ook zo heerlijk. Eens kijken of dat ergens te downloaden is ![]() ![]() |
|
Ronnie Size aight SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: ben daar nou toevallig niet echt in de buurt dan in tivoli zijn ook wel leuke drmnbass dingetjes af en toe btw er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote: Oke, dat is inderdaad al redelijker! Ik hoorde dat het weer gaaf was en het erop leek dat het extra geld vooral naar de beveiliging leek te gaan. Maar ik was er dus niet. ![]() quote: Tja, daar ben ik vaak toevallig niet in de buurt. ![]() NP: Eye-D - James Brown [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 18-01-2007 9:32] ![]() |
|
quote: Ik bedoelde de pendulum remix. heerschende track. ![]() |
|
Kent men Puncture Crew? ![]() |
|
Nope. Heb net wel wat vette shit gedownload uit DJ Aphrodite's begin periode. Wel erg simpel maar het heerscht nog steeds. ![]() |
|
quote: jazekerz! ![]() ik heb nog fijne dubbel-cd liggen van Grooverider (=tip!) van paar jaartjes terug en ook roni size blijft leuke huppelmuziek er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote: Roni size heh..als je dat leuk vindt moet je een RedSnapper beluisteren. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: i know, hebbik ook nog wel ergens liggen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 18-01-2007 11:08] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Iemand bekend met John B.? ![]() |
|
Roni Size kon me op de één of andere manier toch altijd minder boeien. Hoewel hij wel hele fijne nummers heeft gemaakt hoor. Iemand ook bekend met super shar shooter van de ganja kru? ![]() |
|
Check de mix-cd's van Dieselboy maar eens.. Vette, harde D&B met moddervette baslijnen.. the 6th Session draait hier HEEL regelmatig rondjes in mijn CDspeler! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Ah John B. is gaaf ja, weet jazz en dnb veelal perfect te combineren, en laat dat nu juist de gaafste dnb zijn die er is... ipv al die darkstep troep die tegenwoordig wordt uitgepoept. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Hmm, kan nog even niks van hem vinden ![]() ![]() |
|
Doe maar wel, John B. is inderdaad erg tof. Dieselboy is ook wel lekker op zijn tijd, ja. ![]() ![]() |
|
quote: Mijn e-ezel heeft nog nooit van hem gehoord ![]() ![]() |
|
Enduser ![]() Bong-ra ![]() Panacea ![]() Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
Deze week ontdekt: Klute, heerlijke chillout dnb ![]() |
|
Klute is fijn ja, zo op zijn tijd. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |