|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
gewoon lekker doorgaan signature |
|
DnB! Heerlijk die feesten, kan je je zo lekker laten gaan |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
haha ik ga er ook niet 30mins naar kijken, maar 30min aangename en innovatieve drum n bass... de uitsraling van die dude vind ik wel wat 'lynchiaans' hebben... ik wil trouwens ook zo'n grijze strakke blouse, waar haal je die dingen [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 29-03-2010 20:53] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
OMFG wat een fijne beats Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ook een Requiem For A Dream sample, maar dan in een teknonummer. Vanaf 03:15. |
|
Oke, niet echt drum 'n' bass. |
|
uitgemolken die gehele soundtrack, jammer anyway; HARD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Vet! |
|
Klinkt hier en daar als hele nare diarree. Verder wel vet. |
|
Vanavond staan Ed Rush & Optical in Simplon. |
|
Had ik ook wel even bij willen zijn, maar ja zit er niet in. |
|
quote: ik doe er nog even moielaik over. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik ook, ga niet de hele nacht alleen drum 'n' bass'en. |
|
quote: nee en daarnaast is simplon altijd erg kut en ongezellig. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Wel minder kutkinderen dan in Vera. |
|
laurens en ik kregen ook nog commentaar laatst dat we te veel zopen. \ weet je wat, ze kunnen de cholera krijgen, ik ga vroeg opp bed IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: dat is waar. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Haha, wat een mongolen. |
|
ja man. ik ga alleen nog daar heen als ze echt iets byzonders hebben. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
De bierprijs gaat ook omhoog. Wel Jupiler nu. |
|
ja, per direct al? En trouwens, dat jupiler maakt nog niet veel uit,al het bier drinkt gewoon minder lekker daar, dus moet er meer in... Meer winst voor hunnie daar... |
|
Nee, na de zomerstop pas. |
|
quote: hoe willen ze dat doen dan?? ipv 1 munt 2 munten vragen? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |