![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
De gemiddelde Nederlander ziet het nut niet in van een consequent beleid. Erg spijtig. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Komt door GTST, die zijn begonnen! ![]() |
|
Nederlanders zijn regelbuigers. Ze moeten voor iedereen gelden, behalve voor henzelf en de mensen die ze aardig vinden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Zie krakerstopic ![]() ![]() |
|
LOL, vast grote voorstanders van Taïda. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ik vind het geheel rechtvaardig dat zij het land uit moet. Dat had ze al eerder gemogen naar mijn mening. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote:Pilschje op pakken? ![]() ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Ik vind de naam eng veel op Talpa lijken ![]() |
|
Niet alleen naar jouw mening, ook volgens de wet. ![]() Ze had haar tijd beter kunnen verdoen met studeren in eigen land in plaats van al die tijdrovende rechtszaken en tv-optredens. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Trokken ook per avond ongeveer dezelfde kijkersaantallen, toch? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
![]() Mooie grap lijkt me als ze zakt ... ![]() |
|
quote: Inderdaad. En dan kan ze wel zielig doen, maar ze kon dezelfde opleiding ook op de ambassade volgen. Naar mijn mening, en niet volgens de wet, mochten ze haar ook nog wel een trap na geven! (Zelfs mn linkse mama vond dat ze er uit moest!! ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Tsja, de slimmerikken worden uitgezet, de dommerikken verzamelen zich op ZM en kunnen niet meer dan kritiek op alles en iedereen leveren maar schijnen te leven met de gedachte dat zijzelf beter zijn dan (bijna) iedereen (hetzij wat natuurlijk alleen realiteit is in hun gedachten). In- en intriest dat mensen die wat kunnen (in plaats van alleen alles afzeiken) en daarmee hun hoofd boven het maaiveld uitsteken als paria's worden behandeld. @Kwelgeest: ik ook van jou. ![]() (En let op: op dit stukje komt kritiek/gescheld waarmee je dus mijn punt weer duidelijk maakt en het cirkeltje is weer mooi rond.) ![]() |
|
quote: En de écht achterlijke mensen zitten op ZM en bekritiseren de mensen die kritiek hebben op alles en iedereen. Maar gelukkig dwingt niemand je om te blijven lieverd. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Zoals ik al een keer gezegd heb, ik vind apies kijken veels te interessant. Goede studie van de minder bedeelden ook. ![]() ![]() |
|
quote: quote: Hihihi! Knuppel. Anyhoe, dat jij een beetje de hots hebt voor Taïda is niet een goede reden om af te dwalen van dit onderwerp. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote:Heb je kennelijk een dagbesteding waar je weinig van al je onmetelijke intelligentie in kwijt kunt .... ![]() |
|
Negeer WMP maar gewoon. Die jongen is nog nooit met een steekhoudend argument gekomen. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: argh... ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Slimmerikken volgen liever de wet dan het gevoel van zo een crybaby. Wet is wet, overtreden is op blaren zitten. ![]() Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! ![]() |
|
Die Taida heeft gewoon lopen frauderen van heb ik jou daar en wil dan door rechtszaken en overdreven sentimenteel geklets nog d'r gelijk afdwingen ook. Nee, ik vind het volkomen terecht dat ze uitgewezen is. ![]() |
|
quote: Wil je nu insinueren dat dergelijke asielzoekers zich schuilhouden op ZM om daar hun verderfelijke mening te verspreiden? Qua taalgebruik kan ik dat wel geloven, qua postinhoud niet echt. Daarnaast, als alle asielzoekers die wat kunnen mochten blijven en de talentlozen retour mochten zou er een tekort aan vluchten/treinen ontstaan. Teveel talentloze idioten krijgen een kans. Wanneer wordt de methode '39-'45 weer ingevoerd? Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
quote: aaah WMPtje toch, hebben ze je vriendin het land uitgezet? Zo lijkt het wel, wat een ophef over zon wijf dat hier niet hoort ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 22-04-2006 11:09] Against God and Government ![]() |
|
Geen mens is illegaal. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |