![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ben benieuwd wanneer ze weer terug is.... ![]() |
|
Ze is weg SLOTJEUH! ![]() |
|
openhouden, die komt wel terug. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
dat zou wat zijn, hehehe ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: die wordt al genoeg door Rutten "gestangd" ![]() |
|
quote: VANDAAG... want die dame gaat een schade claim indienen... ![]() |
|
quote:Nee, nadat ze VWO heeft gehaald ... dan gata ze in Leiden studeren .. ![]() |
|
ook goed... figuurlijk is ze al terug... vanwege die claim. vraag me af of ze lekker kan pijpen trouwens.... of is dit te off-topic? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 01-06-2006 19:36] ![]() |
|
Als het goed is juicht Verdonk het ontzettend toe dat Taida weer naar Nederland komt. Ze is immers lid van de VVD die het erg belangrijk vindt dat er buitenlandse studenten naar Nederland komen. Maar ja, Verdonk zal dat waarschijnlijk niet toejuichen en dan al helemaal niet uitspreken, als ze het al vond... ![]() |
|
![]() don't fuck the system, change it ![]() |
|
quote: Ja. Zo zou ik ook kijken als ik Verdonk was. 'k zou nix meer van mezelf snappen. ![]() ![]() |
|
quote:Neu, zou graag die lippen eens rond mijn ferm gezwollen lid willen hebben. Maarem, wil dat mokkel nou écht verder studeren in nederland begrijp ik..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Wacht, ik dacht dat het hierover ging, niet goed gelezen ![]() http://www.nu.nl/news/744808/10/Ta%EFda_Pasic_wil_in_Leiden_studeren.html ![]() |
|
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/06/stichting_financiert_studie_ta.html lol! Het geld voor haar studie schijnt ze ook al geregeld te hebben. ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Augutus /September gok ik, waar ze zolang als ze studeert zonder problemen wettelijk in Nederland mag blijven. Wordt trouwens tijd dat ze die Verdonk er eens uitzetten, ze schijnt nogal problemen te hebben met de Nederlandse wetgeving. ![]() ![]() |
|
quote: Ja, alleen jammer dat ze in Leiden Rechten gaat doen, de slechtste rechten opleiding in Nederland. Beetje dom. ![]() |
|
Ghe, kan ze net met haar studie bekijken of ze (net als Hirsi Magan) met terugwerkende kracht tot Nederlandse verklaard worden. Kan ze nog meer geld gaan claimen voor onterecht uitzetten of zo iets. don't fuck the system, change it ![]() |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |