|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Dimmu Borgir en Darkthrone |
|
quote: Ja, Darkthrone is ook zo'n legende... Op zich terecht omdat ze er al redelijk vroeg bij waren, maar al met al is "Transilvanian Hunger" hun enige ECHT goeie album. Ik heb ze (bijna) allemaal, maar luister er zelden 1 helemaal af. Dolf Brouwers - another dead hero |
|
Hey, ik ben het zowaar met ArieDeKnaller eens. edit: de 1e post dan Darkthrone heeft van 'Ablaze...' tot en met 'Panzerfaust' klasse albums afgeleverd. Daarna houdt het wel definitief op. Overschatte death metal bands: 1. Cannibal Corpse 2. Krisiun 3. God Dethroned Overschatte black metal bands: 1. Emperor 2. Opeth 3. Dissection Overschat hoeft niet per sé 'slecht' te betekenen, maar wel... OVERschat. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 12-01-2002 12:41] |
|
God Dethroned heeft op "The Grand Grimoire" en "Bloody Blasphemy" toch wel veel nummers staan die ook echt staan als een huis. Herkenbaar, catchy (vies woord, maar ok, als het niet snel verveelt mag het) en toch redelijk knallen met die ballen... Krisiun is inderdaad ook zo'n band waar ik niks mee kan. Voor mij blijft het toch maar een beetje vervelend gedrum en meer van hetzelfde Dolf Brouwers - another dead hero |
|
Marduk Emperor en idd Dissection |
|
quote: Och, ik vind Krisiun best OK, ben vooral benieuwd naar het oudere materiaal... ik snap niet dat men zo enorm hoog opgaf over de nieuwere dingen (vanaf 'Conquerors of Armageddon'), toen dat album uitkwam was het best wel een hype. Maar die drummer had net zo goed een computer kunnen zijn, en de nummers zijn compleet om de solo's heengeschreven... enige echt toffe moment op die CD vind ik dat 'Kill, Kill, Kill Lord Jesus Christ'... live kwam het trouwens allemaal een stuk beter over. |
|
Cannibal Corpse en Opeth 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
overschat : Emperor met hun nieuwste album, daar had ik toch wel meer van verw8 Dimmu Borgir : dat hoeft geen uitleg... MassMörd |
|
Ik vind het vaag dat jullie Emperor en Opeth overschat vinden, want naar mijn mening hebben hun nummers echt variatie, maar goed, om weer op het topic te komen: Ik vind Dimmu Borgir tegenwoordig overschat, ik vind geen donder aan hun laatste album en die 'All Star' bands van tegenwoordig is ook overschat en die namen worden alleen gebruikt om geld te verdienen, kijk maar naar die band van tjodalf(hoe die band ook heet). Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
Slayer Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Idd, Emperor, die was ik nog vergeten, dat nieuwe album van ze... Wat een kutcd... En Slipknot, Limp Bizkit, Linkin Park, Rammstein.. Allemaal van die onwijs overschatte bands.. |
|
quote: Jij vindt het vaag, omdat jij die bands overschat Vooral Opeth vind ik schromelijk overschat (Emperor heeft tenminste nog goed oud spul), ik vind het namelijk deprimerend simpele 'prog'rock met een black metal sausje en enorme RUKKERS van muzikanten. Bovendien kunnen ze niet een fatsoenlijk nummer schrijven. En iedereen loopt ermee weg want het is zo 'progressief' en 'goed gespeeld' etc. Ze mogen dan wel verstand hebben van spelen, maar niet van METAL. |
|
quote: de band van tjodalv is Susperia volgens mij met o.a. ex- Old Mans Child leden MassMörd |
|
En Cradle of Filth niet te vergeten |
|
quote: Variatie hebben ze zeker. En Anthems vind ik ook wel goed, maar die laatste CD vind ik lang niet zo geniaal als-ie wordt voorgesteld. Dolf Brouwers - another dead hero |
|
Within Temptation.....er zijn heel veel bands die hetzelfde kunstje kunnen, maar dan beter I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Cannibal Corpse slayer |
|
After-Forever... |
|
mortician nargaroth!!! dark funeral marduk emperor |
|
Slayer is zondermeer overschat, wat ze nu afleveren is zeker onder de maat. Ik vind het zelfs niet echt goed meer.. Metallica, naja dat mag duidelijk zijn.. Verder al die irritante commerciele kutherrie! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik vindt Judas Iscariot en Nargaroth overschatte bands. De muziek is niets mis mee (al vindt ik Nargaroth soms wat langdradig), maar iedereen loopt achter die lui aan terwijl ik het een stelletje mongolen vindt. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: ben ik het niet echt[of eigenlijk helemaal niet me eens], simpel? niet echt ,zeg maar gerust irritant moeilijk om te spelen Geen verstand van metal, Kom op zeg ze zijn gewoon heel goed bezig het enige probleem is dat jij niet van deze stijl houdt Over Emperor geef ik je wel gelijk *maar weer even met de topic meedoen* -darkthrone -emperor -mayhem -slayer -manowar [maar dat ligt ,meer aan mij] |
|
gorefest thanatos after forever ancient rites emperor darkthrone machinehead en nog veel meer de meest zijn best goed (behalve gorefest en machinehead) maar gewoon niks speciaals. vooral de nederlandse bands worden door de nederlandse pers erg opgehemeld. gewoonomdat het nederlanders zijn denk ik. |
|
quote: als het om old mans child gaat.. DIE ZIJN GEWOON COOL vind ik dan.. of het posser is of niet.. (zijn stem is echt PICOBELLO) Godverdommen.. |
|
quote: Doh, als je wil kan je 'vader Jacob' ook net zo moeilijk maken als je zelf wil... ik had het niet over techniek (hey, ik ben fan van ouwe Darkthrone weet je...). quote: Wat een overtuigend argument! quote: Nee, het enige probleem is dat jij de een of andere infatuatie met Opeth hebt, haha. (zo kan ik het ook...) |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |