|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach juist, ik was Serenade of Darkness nog vergeten. |
|
quote: Ok, correctie, Metallica ná Master of Puppets... Toen ze commercieel gingen doen, werden ze een soort goden, maar het werd helemaal ellendig toen ze bedachten dat ze het ook zonder lang haar konden doen... Ok, heeft natuurlijk niets met muziek te maken, maar die nieuwe look had toch ook te maken met een nieuwe weg die ze insloegen in de muziek... en sorry, maar die muziek is echt bagger If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Na afgelopen donderdagavond kan ik zeggen dat ik Iced Earth een overschatte band vind. Heads I win, tails you lose |
|
- Marduk Ik vind de muziek live wel leuk. Maar in feite zijn het slechts een paar aaneengeplakte riffjes. Die muziek kan iedereen maken. Het is ook verre van origineel... - Dark Funeral Zelfde verhaal... - Cradle of Filth & Dimmu Borgir Alleen populair omdat het redelijk toegankelijk is. En iedereen vind het 'mooi' omdat die keyboardjes zo lief spelen. Het gitaarwerk stelt ook geen reet voor. - De laatste Emperor plaat. Terwijl alles t/m Anthems to the welkin at dusk mij ZEEEEEEEEER goed bevalt (ik ben er grote fan van) is dat laatste album (9 Equillbrium ook al een beetje) écht ver overschat. Een herhaling van het hele reportoire met wat nieuw gepingel. - Slayer Ze hebben in de jaren 80 een paar goede albums uitgegeven, maar daarna klinkt alles ook precies hetzelfde. - Six Feet Under Gewoon wat riffjes, met een diepe grunt. Niks origineels. - Horror show van Iced Earth Een reetplaat. Echt veeel te standaard, geen spanning in, terwijl iedereen 'm geweldig vind. Op de kritiek met Opeth en Dissection ben ik het niet eens. Dissection: Ze hebben altijd sterk, origineel materiaal afgeleverd. De muziek is vrij diepgaand, er zit een prachtige sfeer in. Veel death/black metal fans vinden de band erg goed. Terecht. Opeth: De band doet weer eens iets origineels en weten ook op een hele goed manier death metal met progressieve rock af te wisselen. Enorm sfeervolle muziek Ik, Wil Schuurman |
|
dimmu borgir opeth after forever Within Temptation defende nos in proelio |
|
umm, marduk rulezz |
|
Marduk, Van Halen, Rhapsody |
|
marduk cannibalshit opeth nou en dan nog een aantal bands oja en zeker manowar |
|
ja, ga jij nou maar lekker uit je neus eten kleuter! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
overschatte bands, hmmmmm...... DE HEIDEROOSJES!!! |
|
hummm, wat heeft iedereen hier tegen mijn metal goden,mardu, ze ruleren overschatte band: mortuary drape |
|
quote: inderdaad... hoewel dat nix zegt over hun muziek (behalve manowar ) Je moeder. |
|
ik zeg ook niet dat ze slecht zijn maar wel overschat |
|
Natuurlijk die bandjes als Cradle of Filth en Dimmu Borgir en alles wat daar ook maar enigszins op probeert te lijken(behalve Gehenna) Al die Nu-Metal shit, dat is allemaal een pot nat en kan me niet boeien. En natuurlijk inderdaad Metallica en dan vooral het nieuwe werk zuigt echt. That which is to be denied shall be denied; That which is to be trampled shall be trampled: That which is to be spat upon shall be spat upon!! |
|
Intestterror zwaaaaar overschatte band 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Jij mag wat mij betreft doodvallen *grin* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:In deze zin klopt iets niet. |
|
Ik kan helemaal niks met Opeth. Heb ze nu geloof ik 3 x live gezien. 1e x: Wat een ellende 2e x: ok, 2e kans, ze schijnen veranderd te zijn (die 1ste keer was nog in het voorprogramma van Cradle Of Filth toen ze "Vempire or dark sprookjes in verwegistan.." uithadden,maar dat viel ook tegen. (hoewel ik ze wel minder verevelend vond dan de 1ste keer, dus misschien vielen ze dan toch wel mee...) 3e x: nee, dit is gewoon niks voor mij. dus... |
|
*kick* |
|
opeth is niet overschat opeth is goed alleen zijnze wel beter in een zaal wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik zeg ook niet dat ze niet goed zijn, maar het is gewoon niet helemaal mijn ding, hoewel ik die laatste (die ik bij jou hoorde) wel weer erg gaaf vind. |
|
I knoww wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
nou dan! |
|
Ai Opeth....... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |