|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
audioslave, Linkin southpark, en dergelijke nu-metal shit |
|
Nile |
|
quote: Argumentatie? |
|
quote:Overschat door wie? Touché, pussycat! |
|
Schijtbands als Cradle of Filth en Dimmu Borgir. Maar dat is duidelijk. |
|
Grand belials key, Judas Iscariot, Nile, Graveland Ik, Wil Schuurman |
|
quote: What the #@#$# Grand belials key overschat, dat meen je niet die band is echt zwaar heftig, misschien niet vernnieuwend maar eehhh dat hoeft toch ook nie. met die andere drie ben ik het echter wel eens maar judas iscariot heb wel een aantal aardige releases en graveland die vin ik zwaar kut. maar ja hoe je het ook formuleerd het blijft allemaal smaak gebonden |
|
"Nieuwe" Immortal |
|
quote: alle immortal Ik vind het écht troep Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: idd enkel de drummer weet waarschijnlijk waar hij mee bezig is en zal uiteindelijk groep verlaten? After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Heyden!!!!!!!!! |
|
Heavy/Power : Hammerfall, Sonata Arctica Death/Black : Vader, CC, Dark Funeral, Marduk |
|
quote: Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen hekel aan GBK. Ik heb er zelf ook platen van gehad, maar hoe die band hier aanbeden werd was ongelofelijk. Dat topic had in 2 dagen tijd 20 pagina's vol "GBK is onbeschrijfbaar etc." en dat vind ik nou ook wel weer meevallen. Ik, Wil Schuurman |
|
over die nu-metal shit begin ik niet eens, waar ik enorm overschat vind is natuurlijk dimmu borgir en cradle of filth en children of bodom I welcome you to a world pitch black |
|
quote: Ja kijk dat weet ik allemaal niet post hier pas sinds kort maar ik vin het gewoon een stoere band simple as that |
|
in flames vind ik zo overgewaardeerd "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Veel van die oude metalbandjes, en ruisgevallen Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Dat mag ik hopen ja. Opeth is in mijn ogen één van de beste bands aller tijden, samen met The Cure, Anathema, Pink Floyd en Paradise Lost (die na Draconian Times niets meer gedaan hebben...). Los daarvan maakt Opeth death, zeker geen black! Wel overschat: Autumn (weinig vernieuwend, al brengen ze wel een geweldige lading aan sfeer en enthousiasme op het podium steeds.) Ik was niet kapot van de demo van Sahara Dust, maar ben desondanks toch benieuwd naar het eerste album. Iron Maiden. Tja, dara ga ik even geweldig me tde billen bloot, maar ik ben nou eenmaal niet zo kapot van ze. Ik wete heus wel dat je ze in huntijd moet zien, etc, en dta ze vernieuwend bezig waren, en ik heb er ook uren naar geluisterd, maar nu zegt het me gewoon weinig. Ik luister wel nog met vreselijk veel plezier en genoegdoening naar Jethro Tull, Uriah Heep en consorten, dus dat kan het probleem niet zijn. Hierbij moet ik wel eerlijkheidshalve toegeven dat ik me ook nog weinig verdiept heb in Iron Maiden sinds ik wat meer van muziek begrijp...(ouder ben) [Dit bericht is gewijzigd door Spiritual op 04-04-2003 20:16] Don't look too far |
|
Six feet under |
|
severe torture en al die miljoen andere (pipo de) clonen die weliswaar recyclen maar bij muziek hoeft dat niet ! |
|
Nieuwe Slayer/ Metallica |
|
quote: jij hebt ze al? gaafhhh. Oud Vuil. |
|
Hier heb ik lang geleden ook al 'ns een topic over geopend. Met stip op nummer 1: Nirvana! |
|
quote:Aah ja, Severe Torture. Ze zijn alleen bekedn volgens mij omdat ze 1000x per week optreden |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |