|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: smaken verschillen nu eenmaal! ik vind een band speciaal indien ze , voor mij persoonlijk, iets zinnings aan de muziek hebben toegevoegd en mij een grote kick geven. als ik bijv. gorefest vergelijk met pestilence om het binnen de grensen te houden dan blijft van eerst genoemde geen spat over. maar nogmaals, het wordt vooral ingegeven door mijn smaak, en ik vind de meeste bands ook niet slecht! |
|
quote: het gaat over overschatte bands, dat betekent dat ze wel kunnen goed zijn, maar de status die ze hebbe onverdiend is |
|
Bijna alle nummers van Limp Bizkit en sommige nummers van U2 . Die hoeven niet zo vaak op tv . en ik denk dat ze beter andere talentvollere bands een kans kunnen geven . |
|
System of a Down ... do you think we're forever? ... |
|
quote: Ik vind U2 zeker niet overschat, eerder onderschat!!! Over Limp Bizkit heb je wel gelijk |
|
De tegenwoordige Slayer inderdaad, maar live blijven ze kicken en -gelukkig in hun geval- teren op ouwe roem. Nu alleen nog de nieuwe cd's weer de oude magie en ze zijn hun status weer waardig! After Forever: allemaal gedweep met het feit dat de zangeres sopraan is zo van 'dan is het goed'. Componeer eerst maar eens wat betere nummers!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-01-2002 2:00] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Korn Cradle of filth enz... |
|
-Within Temptation -After forever (beide bands staan verd**** op elke dorpskermis tegenwpprdig...yuk) -Bands als Knor, Kittie,Klipsnot,Limp Bizkit,Blink 182....het lijkt ze veel opelkaar dat het mij verbaasd dat de een de ander nog niet van plagiaat beschuldigd heeft Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: klopt naja smaken verschillen idd (gelukkig maar zou er niet aan moeten denken als iedereen van't zelfde hield *grin*) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Mja, dat is dan een kwestie van smaak denk ik, maar ik vind het dus absoluut geen black metal, eerder progressieve metal ofzoiets. De cd'tjes van opeth behoren wel tot mijn favorieten, dus ik luister ze best vaak. Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
slayer cof dark throne dimmu slipknot nagaroth den heerschers ik denk dat bij deze bands geen uileg nodig is |
|
Tja, niet-metal bands als Korn, Limp Bizkut en die teringherrie van Slipknot vind ik ook zwaar overschat. Ik vind Darkthrone ook niet boeiend en dus overschat. Voor Blind Guardian geldt hetzelfde. De ouwe machine head was idd cool(Burn my eyes iig), maar de nieuwe is waardeloos. Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
Wat op dit moment in me opkomt, al dan niet door eigen innitatief, dan wel door vorige posts in dit topic: Children of Bodom Dimmu Borgir Emperor (nieuwere werk) Nirvana Opeth Within Temptation |
|
quote: wij zijn ONDERSCHAT hoor niemand verwacht iets goeds van ons maar er komt wel degelijk serieus materiaal aan [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 13-01-2002 22:29] Je moeder. |
|
zou ik ook zeggen als ik in een k*t band zat |
|
quote: Grotendeels mee eens... MAAR OPETH!?!?!? ik niet mee eens [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 13-01-2002 23:15] |
|
quote:Opeth, alhoewel ze erg aardig kunnen klinken, rijgen meestal dezelfde zooi aan elkaar. Het is richtingloze muziek. Het is doorgaans saai. Zelfde wat Children of Bodom bijvoorbeeld heeft, maar dan in een ander genre. Verder zijn het egotrippers van hier tot Tokio. Wat ik raar vind is dat zo'n 3 jaar geleden Opeth er onbekend was, en ze onderschat werden. Hun muziek verdiende een groter publiek. Nu hebben ze dat en het lijkt alsof ze niet weten wat ze er mee moeten. Of juist wel, het publiek slikt toch wel. |
|
achja.. bij Opeth gaat 't mij omt geluid... en 't heeft me nog geen seconde verveelt Children of Bodom benk het overigens ook mee eens.. bijna alle nummers zijn van zichzelf gejat... beetje jammer |
|
Metallica... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: ach, de oude is best ok |
|
within temptation after forever darkthrone nirvana marduk - naja of ze echt overschat worden weet ik niet, ik vinze wel erreg stoer maar wat muziek betreft... valt het ineens reuze tegen zeker als je darkfuneral's(landgenoten he) nieuwe schijfje gehoord hebt. so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
hehe WT en mareend ben ik volledig met je eens !!! |
|
Dark Funeral Ritual Carnage Salicious gods Ordo draconis Cannibal corpse Nevermore The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik vind Marduk ook bagger, om 2 redenen: 1) de muziek heb me nog steeds niet kunnen boeien 2) de teksten zijn -voor zover ik ze ken- inhoudsloos Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |