|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ach zeik toch niet man, ze kunnen spelen wat ze spelen en ze doen het ook goed. Dat het je niet bevalt is altijd nog jou probleem, dat maakt ze dus niet overschat "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: De meerwaarde zit 'em in de invloed die die platen hebben gehad op latere metalstijlen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
penumbra ik vind ze vreselijk true disco chick |
|
quote: Grmbl I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ja terwijl iedereen er zo gigantisch lovend over is en ze 100% in alle spotlights staan Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Siebenbürgen en idd Penumbra ook, voor zover de cd Emanate betreft. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ach arme jongens toch... het alom bekende weer he.... Alle wat succesvol is na vele jaren , zweet , bloed ,tranen is overschat.. sommigen zijn idd overschat... maar bands als Slayer , Emperor(die overigens gestopt zijn oa om ziets te voorkomen), Dimmu, Cradle.. ze hebben hun sporen al lang verdient man... die hoef je niet meer te onder of overschatten |
|
Meest overschatte zijn er in principe niet. Iedereen doet hun werk na behoren. Maar Alien ant farm is er wel een die je in de gaten moet houden, en Korn en Limb en System en ook een beetje Entombed, terug naar je roots. Nu-Metal is ook wel een beetje overschat natuurlijk. |
|
quote: Aargh Siebenbürgen heerst echt wel!! maar, da's mijn mening the only pleasure is pain |
|
Recatie op Kriek : het verbaast me dat jij het woord nu-metal in de mond neemt. Doe gezellig mee aan die trend met dat verzonnen genre met de foute naam. Van de zomer beweerde een vakantiewerkstertje bij ons op de zaak dat Linkin' Park metal was(omdat haar zus dat ook zei). Linkin' Park is best OK(mening!) maar metal is het niet(rot op! gewoon pop/rock). En dat wicht maar volhouden dat het "nu-metal" was. [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 10-04-2003 23:06] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik vind Hades Almighty zwaar overschat... heeft een beetje een kultstatus maar is echt niet zo goed! |
|
quote: Luister eens naar het album Dawn of the Dying Sun en je verandert misschien van mening. Is nl. ontzettende wereldplaat. Deze plaat moet je wel vaker horen voor je de klasse hoort. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Hij's nog te koop! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=683542 |
|
Cradle of filth ben het mee eens: Ze maken gewoon goede metal, zit goed in elkaar. Maar het is gewoon irritant dat iedereen ze kent en daardoor heel veel mensen cradle of filth de metalband noemen terwijl die mensen alleen WT kennen en dat "geweldige metal" vinden. Maar dat is niet de schuld van cradle dat komt door al die wannabee metal mannetjes Een echt zwaar overschatte band is WT en al die NU-METAL shit ofzoiets. veel oude bands worden ook overschat omdat het oude bands zijn. |
|
quote: Zoveel gekots heb ik nog nooit in een post gelezen zeg! Wat een kneus ben je Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
hoorde een paar mensen zeggen dat penumbra zwaar overschat word jesus hoe kan je dat zeggen luister je er weleens naar? de cd the last bewitchment is echt zwaar goed. maarja smaken verschillen denk ik dan maar Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Man ga je tanden poetsen, je stinkt teveel uit je bek jij. Een overschatte band zijn er weinig van. Als ik er een kan noemen, dan noem ik Kovenant. Muziek maken in de wijde wereld. |
|
Hoeveel bands kent iedereen die panfluiten en andere egyptische instrumenten in de muziek gebruiken? Bijna geen een! Nile rules, dat je een grote band bent wil niet zeggen dat je overschat wordt natuurlijk. Das alleen maar de instinctieve drang naar de Underground die jullie dat doet zeggen!!! (Nix mis met Underground natuurlijk ) Geldt HELEMAAL voor Cannibal Corpse! Echt superband! CD's kunnen misschien iets beter, maar live vind ik ze ZEKER vet! Severe Torture ook leuk. Kan ons die originaliteit boeien??? In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! |
|
hmm ok CC en vooral die andere klonen maar overschat. verder vind ik dat grindcore echt zware bagger maar ja wie ben ik Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
CC begint overschat te worden, de laatste paar albums zijn beduidend minder in kwaliteit dan het vroegere spul, vile, the bleeding, tomb of the mutilated etc. Verder doen ze het goed live, dus echt overschat vind ik wel mee vallen, ze bewijzen nog steeds dat ze het kunnen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
(off topic) CC was gisteren heerschend! Zo hebben ze waarschijnlijk de beste optreden ooit in de vera gegeven!! (offtopic) |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |