|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Toen ik Audioslave voor het eerst hoorde trokken mijn tenen zich samen van plaatsvervangende schaamte. De muziek is zo voorspelbaar als het kapsel van Beatrix en de zang is helemaal om diep te zuchten... ZO Amerikaans allemaal... En ze worden overal maar weer eens de hemel ingeprezen. Ik hoorde laatst op de radio (ik luister zo'n 4 uur radio per jaar) een nieuw nummer van ze (althans, dat had ik nog nooit gehoord, gelukkig) en ik kon hem van A tot Z (fonetisch weliswaar) meezingen. ZO voorspelbaar... Dolf Brouwers - another dead hero |
|
Maar je kon het wel meezingen... dat vind ik dus erg goed..... probeer dat zelf maar eens klaar te spelen... |
|
quote: Als je tijdens de 1e luisterbeurt al weet wat er komen gaat, dan is zo'n nummer na de 2e luisterbeurt meetsal al niet boeiend meer. En een 'pakkend' nummer schrijven is heel wat anders dan een voorspelbaar nummer schrijven. Dolf Brouwers - another dead hero |
|
Och ja boeien........ |
|
De meest overschatte bands in het genre waar ik van houd vind ik: 1) Darkthrone 2) Immortal 3) Dimmu Borgir Ik vind Darkthrone en Immortal tot op een bepaalde hoogte echt niet slecht, integendeel zelfs. Maar bij Immortal bijvoorbeeld vind ik alles na Pure Holocaust al niets meer aan. Van Dimmu Borgir vind ik alleen de eerste 2 albums echt het luisteren waard, daarom ook deze band dus zwaar overschat. Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
De eerste drie van Venom zijn gruwelijk overschat. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
SLAAAAAAAAAAAYOOOOOR! (als antwoord op de vraag in de allereerst post...) Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Nonsense Ik, Wil Schuurman |
|
quote: hehehe LOL |
|
quote: Wat een bekrompen redenatie... dus omdat een band keihard werkt en hierdoor veel speelt zijn ze ineens overschat... typisch Nederlands kwaaltje om zo met eigen bands om te gaan, die Nederland qua metal in het buitenland tenminste weer terug op de kaart zetten nadat het land een groot gedeelte van de jaren '90 een lachtertje in heel Europa was op metalgebied... zucht... |
|
quote:Nonsense Touché, pussycat! |
|
quote: je hebt helemaal gelijk, audioslave is nix aan, past perfect in het nu-metal shitzooi straatje... ik vind pearl jam trouwens ook zwaar overschat (kom maar, kom maar...) |
|
audioslave nu-metal? sukkel .. ken je stijlen ... |
|
dat bedoel ik niet, ik bedoel dat ik ze voor mezelf daarin schaar beetje verkeerde woordkeus; ok |
|
messiah's kiss want alle liedjes lijken op elkaar en zijn alleen maar goed omdat ze al iets langer heavy metal spelen en sonata artica lijkt veel te veel op pop .. |
|
Misschien maakt dat sonata arctica wel zo goed hoorbaar; een van de betere bands IMO |
|
quote: messiah's kiss is goed "zijn alleen maar goed omdat ze al iets langer heavy metal spelen " waar slaat dat op ? |
|
nou ze zeggen dat messiah's kiss helemaal geweldig is en dat je goed kan horen dat al twaalf jaar in een andere band hebben gespeeld. maar ik vind dat alle liedjes op elkaar lijken .. |
|
quote: OK, maar als je bedenkt dat hun eerste CD samen is hoor je toch wel dat er al wat ervaring in zit. |
|
ja het begin is er al .. |
|
quote: Tja, ze wilden eerst met hun derde CD beginnen, maar ze mochten niet van hun platenmaatschappij omdat ze dan de eerste twee niet meer verkocht konden krijgen. |
|
quote: Severe Torture is wel goed!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:En ik vind dat ze kut muziek maken |
|
ENTHRONED Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |