|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat vind ik persoonlijk ook de beste Marduk plaat. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
He, zelfs ik al niet blackliefhebber vind dat een gewelige plaat. Hele bizarre sfeer zit er in die plaat |
|
manowar wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Nee, die horen in het "Meest OVERschatte bands" topic |
|
IRON MAIDEN |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Origin Het verbaast me dat ze niet zo bekend zijn als Nile en Cannibal Corpse enzo, ik vind ze namelijk een stuk beter! |
|
Een ondergewaardeerde band is naar mijn mening Spear of Longinus uit Australië. Alhoewel de niet bepaald fanatieke distrubitie daar ook alles mee te maken heeft, natuurlijk, hehe. "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
Necromantia |
|
quote: hier ben ik het volkomen mee eens! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Blood Has Been Shed, dat behoort iedereen minstens een kans te geven. |
|
cReEdlUh oV fIlTh |
|
quote: Wat voor genre is het precies? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Origin heerst idd "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: BWAHWAHA NEJ MAHN!11111 OMG WTF LOL WyKKeT WiTSj! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 09-03-2005 16:43] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
|
|
Dan denk ik toch haast meteen wel aan Peccatum. Ik ken maar weinig mensen die er géén hekel aan hebben. Ff zelfde sig nemen als ik heb op alle forums - - Emperor, Mayhem en Ragnarok heerschen over alles wat los en vast zit! |
|
Star of Ash ook werkje van Insahn en zijn vrouw Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: kan er niet echt warm van worden |
|
Sacrilegium Uit Polen Nog steeds jammer dat ze gestopt zijn. |
|
Dawn. DIe vind ik onderschat. Puik werk wat ze hebben afgeleverd. Jammer dat het al weer jaren wachten is tot hun (wel aangekondigde) nieuwe cd. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Psychotic Waltz |
|
Augury http://www.galyrecords.com/mp3/augury/augury_beatus_192.mp3 http://www.galyrecords.com/mp3/augury/augury_ever_know_peace_again_192.mp3 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1668895 spammen en promoten die band, HATSEFlATS!!! [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 10-03-2005 17:23] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hateej! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |