|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
VOIVOD!!!! Al jaaaaaaaaaaaaaren onderschat!!! Hetzelfde geldt voor: Sadus Dark Angel (RIP) Steel prophet Greyhaven Quo Vadis Agent Steel Nocturnus (zijn toendertijd daarom ook hun platendeal kwijtgeraakt en daarom weer uit elkaar gegaan) Devil doll Cynic (zijn daarom ook uit elkaar gegaan) Pestilence (op 't laatst vooral) Verder Thrashbands als Destruction en Hypnosia die de oude magie weer/nog hebben!!!! En gezien de volstrekt unieke kwaliteit van de muziek en alles eromheen: DEATH. Ongelofelijk dat deze band zo weinig waardering heeft gekregen!!!! Elke Deathmetal fan kent Morbid Angel, maar Death? Ik kom nog steeds geregeld mensen tegen die er nog noooooit van gehoord hebben! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-01-2002 3:22] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
verder een onderschatte band: exhorder. van zeer grote invloed geweest op de latere pantera! |
|
Within Temptation omdat al een hele tijd in de top40 had moeten staan ipv een gemiddelde nummer van Limpbizkit of zo [Dit bericht is gewijzigd door Satan op 12-01-2002 21:52] |
|
quote: Staan ze nu toch ook? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja nu wel . maar waarom hoor je wel een gemiddeld nummer van limpbizkit op de radio en tv en een nummer als our farewell niet . (hier is ook een single van uit al een tijd volgens mij ) Ik hoorde ditnummer voor het eerst bij een WT fan thuis en niet op de radio . [Dit bericht is gewijzigd door Satan op 12-01-2002 22:03] |
|
quote: Je moeder. |
|
U2 |
|
Thorns is absoluut ondergewaardeerd Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Zo'n beetje de grootste rockband op aarde wordt ondergewaardeerd? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Satan op 13-01-2002 5:06] |
|
Steve Vai is een briljante gitarist die te weinig erkenning krijgt in mijn mening... Chuck Schuldiner kan nooit te veel genoemd worden.... [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 13-01-2002 5:11] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Ze zijn deze week zelfs radio3-megahit (of hoe heet dat tegenwoordig?) I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Hehhehe... ja.. ze staan ook al in de BOX lijst (die tvzender waar je clips kan aanvragen via de telefoon) ... maar ik vind ze zeker niet onderschat.. meer overschat.. |
|
quote: Suzanne maak je niet druk . Als je de biografie leest van Sharon zie je dat haar favoriete muziek van Tori Amos en a perfect circle is . En echt metal is ze nooit geweest volgens mij .Dus op die criteria kunnen we haar niet beoordelen . Ik ben blij dat ze op de radio zijn . Het 'echte' gothic metal kunnen de radio 3 luisteraars niet aan ,volgens mij . en dit is ook niet nodig denk ik .omdat op die leeftijd ze gewoon naar muziek willen luisteren die ze op dat moment en dat stadium van hun leven leuk vinden .(overeenkomstig hun gemoedstoestand ) Misschien moet de metalpers het niet meer hebben over deze band en is het aan de alternatieve pers . (tori amos vind ik kwalitatief zeer hoogstaand wilde ik eraan toevoegen ) [Dit bericht is gewijzigd door Satan op 14-01-2002 14:13] |
|
Macbeth. Dit is een Italiaanse gothic/symfo metalband. Hun laatste cd, 'Vanitas', is net zo goed als de laatste cd van Tristania, alleen wordt die van Tristania in Aardschok helemaal opgehemeld, terwijl die van Macbeth bijna tot op de grond afgebrand wordt. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Veel van de hierbovengenoemde bands (die ga ik dus niet herkauwen) Maar vooral ook: BELIEVER Over vernieuwend gesproken! Maar ja, werd dus ook niet begrepen... Touché, pussycat! |
|
Psah, christelijke metal... en dan hebben ze het godverredomme nog van ATHEIST gehad ook... tot en met de bandnaam... eikels [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 15-01-2002 15:24] |
|
Wacht even, hoor. Jij vindt dat Believer op Atheist lijkt? Nog maar een keertje luisteren, zou ik zeggen. Laat ik verder maar geen discussie aangaan over Christelijke teksten in metal, want dan krijgen we vast weer zo'n discussie als in dat topic over moslim-metals. M.v.g. Sporty Touché, pussycat! |
|
Katatonia en Opeth... Zouden de metallica en Iron Maiden van de jaren 90 moeten zijn...qua grootheid dan he. SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!! |
|
opeth zou ik eerder bij overschatte bands zetten. Iedereen heeft het er over maar het is in mijn ogen een schijt band! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Aborym |
|
Ik denk trouwens dat onderschatte bands een foute benoeming is. Sommige bands zijn niet bekender omdat ze dat zelf niet willen. Nix geen onderschatting dus. Sommige bands krijgen de 'verdiende' aandacht terwijl ze gewoonweg kut zijn! Ik noem als voorbeeld Within Temptation. Nou krijg ik weer commentaar omdat sommigen ze wel geweldig vinden. Het is dus grotendeel een kwestie van smaak en het imago en standpunten van de band zelf. |
|
cradle of filth |
|
Hellow mensen, terug van weggeweest,sorry sorry sorry, kunt u het ergens in uw hart mij vergeven dat ik bijna niks van mij heb laten horen. maar 's what, nu het topic: of nu een band ondergeschikt trek ik mij zo niks van aan, ik luister gewoon naar bands die IK graag hoor en of de media die nu goed vind of niet da moeten zij weten want er is telkens wel wat op te merken bij black metal bands. nogmaals sorry voor mijn afwezigheid and keep banging your heads As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |