|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: bedoel je niet holocaust, dat is trouwens vette heerscht www.holocaustmetal.com "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Onderschatte Bands: Rage Blind Guardian Dream Evil |
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 17-12-2002 13:14] |
|
quote: Yup, we know... klootzakken. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Deze band heeft me echt nooit kunnen boeien, op één of andere manier.... |
|
quote: Geweih http://users.skynet.be/jachim/geweih/ Uitstekend bandje uit Heidelberg. |
|
Nagelfar heeft drie geniaale albums op een rij en word echt zowat nergens in bladen en op internet genoemt dus duidelijk zeer ondergewaardeerd. Temples of ice van Venom is ook erg goed maar wie kent die eigelijk?? Dornenreich (krijgt altijd leuke reviews in Aardschok) Midvinter's At the sight of the apocalypse dragon sterke combinatie van oude Emperor en Dissection Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: toffe foto op die site: Wat hebben we nu weer verkeerd gedaan?......buiten dat kapelletje die er niet meer stond toen wij er gepasseerd waren Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Geweih (De) heeft trouwens dezelfde bassist als Iconoclasm (Bel). DE onderschatte Belgische black band. (Heb ik al eens gezegd maar het kan niet genoeg benadrukt worden ) 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Beherit |
|
quote: |
|
quote: Zondaar! Alles van DHG is goed. De muzikaliteit druipt ervan af. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: wat, ik vind ze zooo saai klinken , en die stem is ook irritant, in de laatste dertig, nog nie, seconden trachten ze het recht te trekken met strakke riffs maar dan komt die hatelijke stem er terug tussen, neen dank u, geen Dødheimsgard voor mij , word er enkel misselijk van. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik vind persoonlijk Varathron een onderschatte band. ze kunnen maar geen platen contract krijgen terwijl er mongolen bands met corpspaint rondlopen die dat wel lukken |
|
de blackdoom metalband: Pentacrostic The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Golden Dawn. |
|
Ved Buens Ende Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
VBE Maar wanneer worden die vocals voor het Virus-album nu eindelijk opgenomen? Ik heb begrepen dat de kerel die dat ging doen, dit nu uiteindelijk niet gaat doen? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Carl-Michael vertelde mij in december '98 al dat het vervolg op "Written..." bijna af was.We zijn nu bijna in 2003 en die plaat is er nog steeds niet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:HÀD... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:ONDERSCHA-AT........geen weg! behalve de eerste paar Rage platen werden onderschat... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Nembrionic (Hammerdeath).Dit is toch wel een van de nederlandse cultbands die nooit de aandacht kregen die ze verdienden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Aha. Dus nu enkel in Iconoclasm of enkel in Geweih? En voor de rest nog nieuws over Iconoclasm? 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Valraven is naar München verhuisd, dus hij kan enkel nog spelen in Geweih. Iconoclasm treed op 28 december op in Panique d'O in Mechelen met o.a. Witchsmeller Pursuivant, Excess of Cruelty, ... |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |