|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
De eerste van NCD is best ok maar om nou te zeggen dat ze ondergewaardeerd worden gaat toch wel iets te ver.Origineel zijn ze niet. Verder denk ik dat de band is opgedoekt vanwege te weinig interesse.Er zijn tenslotte veel meer bands die veel beter zijn. Maar goed,ieder zijn smaak natuurlijk. (ga wel weer eens hun debuut luisteren nu). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ja, ik zit er nou zelf ook een beetje naar te kijken van "tja, wat moeten we hier nou mee". Ik heb een gevarieerde smaak... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Even dit Bovennatuurlijk: The Monolith Deathcult |
|
FLAW: onder het motto van 'het is nu metal, dus het is kut' worden ze nogal onderschat. De uitzondering bevestigd de regel zeggen ze dan... |
|
DECADAWN uit Canada. |
|
quote: LOL I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Harakiri moet meer bekendheid vergaren. Die band is echt geniaal! Verder vind ik het jammer dat veel 'hardcore' bands als Creation is crucifiction, Combatwoundedveteran, Rorschach, His hero is gone en There were wires zo onbekend zijn voor veel mensen in Nederland. |
|
Meshuggah!! Mag tot de beste bands ter wereld gezien worden omdat ze de eigenzinnigste metalband ooit is en niemand kan wat zij kunnen! Dikke HEERSCH! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Atrox, jammer dat nog niet zoveel mensen de band kennen. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Ja, wat ik tot nu toe van hen gehoord heb, vond ik echt ontzettend goed. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: En ik zou ze ontzettend graag een keertje live willen zien! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Primal Fear Siebenburgen |
|
quote: Siebenburgen 'k heb alle vier Napalm releases van die gasten. Zeer aangenaam. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Weet niet offie al genoemd is maar: Metal Church Damn wat zijn die lui goed... FREEZE |
|
quote: onzin. Cryptopsy doop ik toch meest onderschatte en tegelijkertijd als meest geniale Hulde. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ook...ook... Maar zo zie je maar weer...jij onderschat Meshuggah ook Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: ok "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Iemand al Bolt Thrower gezegd, ook geniaal en onderschat dacht ik zo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Sort Vokter Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Folkloric Necro Metal heerscht KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Soilent Green "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: daarom! (de vier van Sort Vokter) Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
thorns Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ik sluit me bij je aan. Thorns = Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |