IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Meest ONDERschatte bands Vorige pagina | Volgende pagina
Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 20-12-2002 10:19 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 19 december 2002 15:59 schreef Mark het volgende:
-Amon Amarth
-Dissection (nou ja, daar horen we in ieder geval niks meer van tot over een jaar of 2)
-Death
-Nocturnus
-Rotting Christ

Raar lijstje zo!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-12-2002 13:13 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De eerste van NCD is best ok maar om nou te zeggen dat ze ondergewaardeerd worden gaat toch wel iets te ver.Origineel zijn ze niet.
Verder denk ik dat de band is opgedoekt vanwege te weinig interesse.Er zijn tenslotte veel meer bands die veel beter zijn.
Maar goed,ieder zijn smaak natuurlijk.
(ga wel weer eens hun debuut luisteren nu).

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-12-2002 13:17 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2002 10:19 schreef Inside-Lie het volgende:
Raar lijstje zo!

Ja, ik zit er nou zelf ook een beetje naar te kijken van "tja, wat moeten we hier nou mee".

Ik heb een gevarieerde smaak...

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 13-05-2003 20:55 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Even dit

Bovennatuurlijk: The Monolith Deathcult

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 13-05-2003 21:47 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

FLAW: onder het motto van 'het is nu metal, dus het is kut' worden ze nogal onderschat. De uitzondering bevestigd de regel zeggen ze dan...

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 13-05-2003 23:42 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

DECADAWN uit Canada.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 14-05-2003 0:28 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2003 20:55 schreef Heer Krieg het volgende:
Even dit

Bovennatuurlijk: The Monolith Deathcult

LOL

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

zombie
Usericon van zombie
Posted 14-05-2003 1:55 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Harakiri moet meer bekendheid vergaren. Die band is echt geniaal! Verder vind ik het jammer dat veel 'hardcore' bands als Creation is crucifiction, Combatwoundedveteran, Rorschach, His hero is gone en There were wires zo onbekend zijn voor veel mensen in Nederland.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-06-2003 13:47 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Meshuggah!!

Mag tot de beste bands ter wereld gezien worden omdat ze de eigenzinnigste metalband ooit is en niemand kan wat zij kunnen!

Dikke HEERSCH!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 20-06-2003 13:50 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Atrox, jammer dat nog niet zoveel mensen de band kennen.

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-06-2003 13:52 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 13:50 schreef Chantalie het volgende:
Atrox, jammer dat nog niet zoveel mensen de band kennen.

Ja, wat ik tot nu toe van hen gehoord heb, vond ik echt ontzettend goed.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 20-06-2003 13:53 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 13:52 schreef altx het volgende:
Ja, wat ik tot nu toe van hen gehoord heb, vond ik echt ontzettend goed.

En ik zou ze ontzettend graag een keertje live willen zien!

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

campske666
Usericon van campske666
Posted 20-06-2003 13:54 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Primal Fear
Siebenburgen

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-06-2003 14:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 13:54 schreef campske666 het volgende:
Primal Fear
Siebenburgen

Siebenburgen

'k heb alle vier Napalm releases van die gasten. Zeer aangenaam.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 20-06-2003 16:41 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Weet niet offie al genoemd is maar: Metal Church Damn wat zijn die lui goed...

FREEZE

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-06-2003 16:43 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 13:47 schreef NecRobert het volgende:
Meshuggah!!

Mag tot de beste bands ter wereld gezien worden omdat ze de eigenzinnigste metalband ooit is en niemand kan wat zij kunnen!

Dikke HEERSCH!

onzin. Cryptopsy doop ik toch meest onderschatte en tegelijkertijd als meest geniale Hulde.

"This one is older than shit, heavier than time!"

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-06-2003 17:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 16:43 schreef 0Tolerence het volgende:
onzin. Cryptopsy doop ik toch meest onderschatte en tegelijkertijd als meest geniale Hulde.

Ook...ook...

Maar zo zie je maar weer...jij onderschat Meshuggah ook

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-06-2003 17:09 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 17:08 schreef NecRobert het volgende:
Ook...ook...

Maar zo zie je maar weer...jij onderschat Meshuggah ook

ok

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-06-2003 17:09 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Iemand al Bolt Thrower gezegd, ook geniaal en onderschat dacht ik zo

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 20-06-2003 18:10 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Sort Vokter

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-06-2003 18:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 18:10 schreef Aeolus het volgende:
Sort Vokter

Folkloric Necro Metal heerscht

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-06-2003 18:15 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Soilent Green

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 20-06-2003 18:33 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 18:15 schreef Chelman het volgende:
Folkloric Necro Metal heerscht

daarom!

(de vier van Sort Vokter)

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 20-06-2003 18:37 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

thorns

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 20-06-2003 20:12 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2003 18:37 schreef humanator het volgende:
thorns

Ik sluit me bij je aan.
Thorns =

Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com