IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Meest ONDERschatte bands Vorige pagina | Volgende pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 21-01-2002 20:10 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Possessed; veel death metal-fans kennen deze band niet eens! Terwijl ze meesterlijke muziek maken....

Helloween; de eerste powermetal band (geen gepingel gelukkig) en qua sfeer (en spel eigenlijk ook) 10 X beter dan al die nieuwe power-metal *lees: pingel* bandjes.

Ik, Wil Schuurman

Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 21-01-2002 20:14 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

Mortuary Drape!

ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 21-01-2002 20:27 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2002 20:14 schreef Nuclearbastard het volgende:
Mortuary Drape!

tja, wat zou ik hiert op zegge ik denk maar niks

Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 21-01-2002 20:50 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Testament en StrappingYoungLad

God hates us all ! God hates us all !

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-01-2002 20:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 januari 2002 20:14 schreef Nuclearbastard het volgende:
Mortuary Drape!

Hoe klinken die dan?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 21-01-2002 20:55 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2002 20:51 schreef Mutilator het volgende:
Hoe klinken die dan?

om te huilen

Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 21-01-2002 21:00 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2002 20:51 schreef Mutilator het volgende:
Hoe klinken die dan?

Dat bedoel ik nou. Bijna iedere BM fanaat kent (oude)Samael of (oude)Rotting Christ, om maar es wat te noemen. Deze bands behoren tot de oude garde en aan deze bands wordt een zekere cultstatus toegekend (volkomen terecht!!). Mortuary Drape is ook een BM band van de oude garde die, mijns inziens, die cultstatus ook verdient! Jammer dat dit niet het geval is.

ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 21-01-2002 21:02 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2002 21:00 schreef Nuclearbastard het volgende:
Dat bedoel ik nou. Bijna iedere BM fanaat kent (oude)Samael of (oude)Rotting Christ, om maar es wat te noemen. Deze bands behoren tot de oude garde en aan deze bands wordt een zekere cultstatus toegekend (volkomen terecht!!). Mortuary Drape is ook een BM band van de oude garde die, mijns inziens, die cultstatus ook verdient! Jammer dat dit niet het geval is.

ik dacht anders dat ze behoorlijk cult waren best moeilijk aan te komen, gelukkig

Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 13-12-2002 15:01 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

agalloch zit ik nu te luisteren en ik moet zeggen SUPER ! nog maar net van de band gehoord, en ben nu erg onder de indruk van hun cd "the mantle".

beetje in de gerne van opeth

The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense

Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 13-12-2002 15:04 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

Ja ik weet dat Amon Amarth op dit forum bekend is, maar volgens mij is het nie zo popu ookal maken ze echt topmuziek. Toen ze in mei in de 013 optraden was het in een niet-uitverkochte kleine zaal. Ze maken heerlijk orginele, muziek met vele passie. wat wil je nog meer?}

Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!

Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 13-12-2002 15:28 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

Amon Amarth is een toffe band, maar toch echt niet ondergewaardeerd..

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2002 15:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

COVERED IN ASHES !

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-12-2002 15:32 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Penumbra en Edguy.

Al begint de bekentheid van EDGUY wel opgang te komen door het succes van Avantasia. Maar nogsteeds behoorlijk ondergewaardeerd door de Nederlandse Powermetal liefhebbers.
En PENUMBRA heeft de kwaliteit om net zo groot, danniet groter te worden van Nightwish, maar hier in Nerderland is men van dat feit nog niet echt op de hoogte.

bla...bla...bla...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2002 15:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

De hele nederlandse metalscene

Met in het bijzonder de twentse metalscene, wat een berg talent daar! (en nee, ik duid hier niet op mijn band)

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 13-12-2002 15:35]

Child of bodom_PU
Posted 13-12-2002 15:36 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

callensich circle is zeer goede, degelijke blackmetal

Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-12-2002 15:37 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 15:34 schreef Jenje het volgende:
De hele nederlandse metalscene

Met in het bijzonder de twentse metalscene, wat een berg talent daar! (en nee, ik duid hier niet op mijn band)

Dat ben ik met je eens. De Nederlandse bands krijgen nauwelijks aandacht van de "bladen" en als er al iets in staat is het artikel bar slecht geschreven.

bla...bla...bla...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2002 15:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

CC black metal ??

Nederlandse metal is zwaar actief maar dat wordt door het buitenland en de labels maar niet opgemerkt.

Hoe vaak zijn er wel niet concerten/festivalletjes opgezet door een groep vrijwilligers?

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-12-2002 15:40 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Lost Highway, geen commentaar.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2002 15:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Solarisis
Bitter Haervest
Deifecation
Caedere
Extreem Eczeem
Devious

MEER WAARDERING voor hen!

Child of bodom_PU
Posted 13-12-2002 15:45 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

[quote]
CC black metal ??
[\quote]

ja toch

btw respect@KUTSCHURFT

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 13-12-2002 15:55 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

IMMOLATION & INCANTATION worden zeker en vast onderschat t.o.v. Cannibal Corpse en Six Feet Under en...

Je kan me de bout hachelen!

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-12-2002 15:59 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Aguynguerran, die mannen zijn gewoon goed

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 13-12-2002 16:02 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Dit zijn effe gauw een paar bands die me te binnen schieten, er zijn er vast en zeker nog meer.

*) Infernal Majesty
*) Merciless
*) Messiah

BLASTBEATS FOREVER

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 13-12-2002 16:03 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Arcturus
Elend
Sopor Aeternus
Haggard
Empyrium

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-12-2002 16:04 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 13 december 2002 16:03 schreef Mortanius het volgende:
Arcturus
Haggard

beide zalig

Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com