|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Mortuary Drape! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: tja, wat zou ik hiert op zegge ik denk maar niks |
|
Testament en StrappingYoungLad God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Hoe klinken die dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: om te huilen |
|
quote: Dat bedoel ik nou. Bijna iedere BM fanaat kent (oude)Samael of (oude)Rotting Christ, om maar es wat te noemen. Deze bands behoren tot de oude garde en aan deze bands wordt een zekere cultstatus toegekend (volkomen terecht!!). Mortuary Drape is ook een BM band van de oude garde die, mijns inziens, die cultstatus ook verdient! Jammer dat dit niet het geval is. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: ik dacht anders dat ze behoorlijk cult waren best moeilijk aan te komen, gelukkig |
|
agalloch zit ik nu te luisteren en ik moet zeggen SUPER ! nog maar net van de band gehoord, en ben nu erg onder de indruk van hun cd "the mantle". beetje in de gerne van opeth The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ja ik weet dat Amon Amarth op dit forum bekend is, maar volgens mij is het nie zo popu ookal maken ze echt topmuziek. Toen ze in mei in de 013 optraden was het in een niet-uitverkochte kleine zaal. Ze maken heerlijk orginele, muziek met vele passie. wat wil je nog meer?} Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
Amon Amarth is een toffe band, maar toch echt niet ondergewaardeerd.. |
|
COVERED IN ASHES ! |
|
Penumbra en Edguy. Al begint de bekentheid van EDGUY wel opgang te komen door het succes van Avantasia. Maar nogsteeds behoorlijk ondergewaardeerd door de Nederlandse Powermetal liefhebbers. En PENUMBRA heeft de kwaliteit om net zo groot, danniet groter te worden van Nightwish, maar hier in Nerderland is men van dat feit nog niet echt op de hoogte. bla...bla...bla... |
|
De hele nederlandse metalscene Met in het bijzonder de twentse metalscene, wat een berg talent daar! (en nee, ik duid hier niet op mijn band) [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 13-12-2002 15:35] |
|
callensich circle is zeer goede, degelijke blackmetal Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote: Dat ben ik met je eens. De Nederlandse bands krijgen nauwelijks aandacht van de "bladen" en als er al iets in staat is het artikel bar slecht geschreven. bla...bla...bla... |
|
CC black metal ?? Nederlandse metal is zwaar actief maar dat wordt door het buitenland en de labels maar niet opgemerkt. Hoe vaak zijn er wel niet concerten/festivalletjes opgezet door een groep vrijwilligers? |
|
Lost Highway, geen commentaar. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Solarisis Bitter Haervest Deifecation Caedere Extreem Eczeem Devious MEER WAARDERING voor hen! |
|
[quote] CC black metal ?? [\quote] ja toch btw respect@KUTSCHURFT Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
IMMOLATION & INCANTATION worden zeker en vast onderschat t.o.v. Cannibal Corpse en Six Feet Under en... Je kan me de bout hachelen! |
|
Aguynguerran, die mannen zijn gewoon goed Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dit zijn effe gauw een paar bands die me te binnen schieten, er zijn er vast en zeker nog meer. *) Infernal Majesty *) Merciless *) Messiah BLASTBEATS FOREVER |
|
Arcturus Elend Sopor Aeternus Haggard Empyrium Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: beide zalig Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |