|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
- night conquers day (die gasten verdienen het gewoon echt om veel bekender te worden dan ze nu zijn. - Obsidian Gate - Ice Ages (project van R. Lederer: summoning) |
|
Black: Iconoclasm (Bel) Death/grind: Sepsism (USA) Corpse(Bul) 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Venom Hellhammer |
|
Black Metal : Abigor + Unlord |
|
quote: Ik dacht dat het gothic was.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Zo zou ik het niet willen omschrijven! Eerder Death/Thrash met een vleugje Gothenburg en een toefje aan doominvloeden! |
|
quote: geweldige bands ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Sharteel > nu moet je wel gaan ophouden he? De omschrijving van Vintersorg kan ik wel mee leven. Hoe zit dat nu met die mail die ik niet had gehad van je, Sharteel??? !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Limbonic Art (zwaar onderschat) Emperor (kan niet eens overschat worden...) Satyricon Abigor Summoning Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Kun je wel mee leven? Ik denk dat dat de beste beschijving is van jullie muziek. Ik hoor toch altijd wel enige At The Gates invloeden, en de oudere platen hadden wat meer doom invloeden dan de laatste, daarom ook een toefje |
|
Metallica |
|
BLASTBEATS FOREVER |
|
|
|
Paratyfus zeer goede (deels haagsche ) band |
|
dagorlad My madness, my sadness |
|
Polluted Inheritance Taste of Insanity Ved Buens Ende Beyond Belief Monumentum D.R.E.P. Ulver Arcturus Fleurety Dødheimsgard [Dit bericht is gewijzigd door Havoque op 13-12-2002 18:15] -- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond. |
|
Tja d'r zijn zo veel bands die geen mens kent, die wel goed zijn (Flaw bijvoorbeeld). Bands die wel bij 't grote publiek bekend zijn, maar door veel metalfreaks onterecht worden afgekraakt zijn de Scorpions en Nickelback. |
|
quote: ? Is deze band onderschat? Deze band is nog nooit überhaupt geschat |
|
hehhe ik ben de enige |
|
Sadistic Intent is ook een behoorlijk onderschatte band . |
|
kennen jullie enfeeble sorry |
|
Onderschat: - Prototype Waanzinnige band, fans van Testament en Death met melodieuze vocalen moeten dit zeker eens gaan luisteren, kan o.a. hier: http://www.prototypeonline.com/ |
|
occult ja |
|
Sear Bliss en nog een heel aantal bands waarvan er al veel hier genoemd zijn |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |