![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
gaat het over die schijf of doodmetaal in het algemeen? "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Topic : Death Metal Topic Raad eens? ![]() ![]() |
|
quote: Lees zijn post eens, raad dan eens "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Death metal is weer zo dood als een pier .. alleen Immolation doet me nog wat ... Oh en TMDC natuurlijk ![]() |
|
quote: Als hij het alleen over die band had willen hebben had hij dat wel in de titel gezet denk je zelf ook niet? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Ik luister af en toe naar Behemoth en Morbid Angel, dat was het wel ![]() ![]() |
|
Geen Immolation? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
GEEN IMMOLATION??? je zou er bijna een acute niersteenaanval van krijgen/ Suck my piss ![]() |
|
quote:apen ![]() |
|
Immolation is zeer heerschend, goede tip van Spectre om er een keer naar te luisteren. ![]() ![]() |
|
quote:Ik praat tegen Burzum primaat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Welke albums zijn aan te raden? Heb een keer iets gehoord en dat kon me toch niet echt boeien. ![]() |
|
quote: ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Close to a world below word vaak gezien als beste werk. ~Maar persoonlijk vind ik 'Unholy Cult' de lekkerste. Bizar black sfeertje hangt over die plaat. Echt gemeen(t) antichristelijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Inderdaad, Unholy Cult is echt een goede plaat. De nieuwste, Harnessing Ruin is ook niet verkeerd. ![]() |
|
Unholy Cult roeleeert. Die heb ik ooit van Rensykdom of Dickerdoden gescoord. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Shaarimoth - Current 11 ook erg lekker. In ben sowieso niet zo van de huidige tennisbal DM bands, geen zak aan. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Vile heeft ook een nieuwe. Zelf moet ik em nog luisteren. Suck my piss ![]() |
|
quote: Kijk die zal ik eens luisteren, met tennisbal death bedoel je dat geblast? ![]() |
|
zo klinken de kicks over het algemeen ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: The New age of chaos bedoel je? Die vond ik nog niet echt boeiend, maar ik zal em nog es een luisterbeurt geven. ![]() |
|
quote: Na 1 nummer heb ik het altijd wel gehoord met die cd. Constant te veel van hetzelfde. ![]() |
|
quote: quote: dat is jammer. Stench of the deceased was een vette plaat. Toch ga ik em luistrn! Suck my piss ![]() |
|
Nieuwe Vader is ook uit btw, een advance. Heb er een paar nummers van gehoord en ze hebben er keyboards tussen gegooid, niet echt fantastisch. Verder klinkt het wel weer ouderwets Vader. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |