|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik las Incest |
|
Dat is weer heel wat anders. |
|
Ik krijg wel direct zin om Les Voyages de l'Âme weer eens op te zetten. Vanavond maar doen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Oh jammer, en een tourshirt dus. |
|
quote: En nu gaan we vegen |
|
quote: Hein, iemand moet hét doén. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Hou het dan wel in de familie hein |
|
Nieuwe plaat: Kodama Releasedatum: 30 september Tracklist: 1. Kodama 2. Eclosion 3. Je suis d’ailleurs 4. Untouched 5. Oiseaux de proie 6. Onyx Deze plaat is geïnspireerd door Japan en zal volgens de band een terugkeer naar een hardere sound zijn. |
|
quote: Gaat "Untouched" over de conservatieve interpretatie van troostmeisjes? I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Ik hoop het. Shelter was best een goede plaat maar teveel gaze en te weinig black en daardoor niet helemaal mijn type sfeer. De wisselwerking is juist mooi. Over een paar dagen weer eens zien met een integrale vertolking van Écailles De Lune. Ik ben benieuwd. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Prophecy Fest? Ik ga ook! |
|
quote: Neuken? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ja, zoek de roze tent met zwarte bollen! [Dit bericht is gewijzigd door anathema88 op 28-07-2016 10:46] |
|
quote: Plan! Ik arriveer om omstreeks 4 uur vanmiddag. Ik heb er nu al zin in. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nieuwe track: |
|
Dit klinkt weer uitermate top! |
|
Nice! |
|
quote: Geen reli-band dus ik zou maar oppassen als ik jou was, indoctrinatieslachtoffertje. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: ik houd ook van jou |
|
Weer een nieuwe track: Prachtig! |
|
Track drie alweer: [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 25-09-2016 19:32] |
|
Geweldig album. Erg black is het allemaal niet, maar de sfeer die neergezet wordt is fenomenaal. |
|
Klinkt weer prima ja. |
|
Vrij standaard Alcest-track, word ik niet warm of koud van. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |