|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeker geen slechte plaat, nee. Maar Souvenirs d'un Autre Monde blijft zeker favoriet, wat dat betreft valt 'ie een beetje tegen. |
|
Lastig vergelijken, zijn toch wel verschillende platen. Ik denk dat het aan mijn stemming ligt welke ik op dat moment het beste vind. |
|
Ik vind vooralsnog Souvenirs ook iets sterker. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Vind ze allebei erg sterk, maar neig toch meer naar de nieuwe. |
|
Ik moet zeggen dat ik toch nog positief verrast ben. Sterke basis van drum en bas, betere productie. Helaas is de liefelijke sfeer grotendeels verdwenen, en ook het binnen een nummer overstappen van 4/4 naar 6/8 vind ik niet zo'n succes. Voor de rest gewoon een erg sterk album! Maar zal ook zeker naar het debuut blijven luisteren. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ja, Le Secret is zeker ook een sterk werkje. |
|
Ik doelde meer op Souvenirs... [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 11-05-2010 9:21] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Net eindelijk er aan toegekomen dit te checken, mede door het duwtje in de rug van de review. Dit klinkt me erg fijn in de oren! Het lijkt me op het eerste gehoor iets wat je iets langer kan luisteren dan Amesoeurs. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Honderd keer beter dan SOUVENIRS D'UN AUTRE MONDE, dat ECAILLES DE LUNE. En SOUVENIRS.. vond ik al erg sterk, dus dan weet je het wel. Ben blij dat het Eftelinggehalte wat plaats heeft gemaakt voor wat hardere, rauwere noten. Tempowisselingen supervet. Etc. |
|
Blij voor jou dat je ECAILLES DE LUNE beter vind dan SOUVENIRS D'UN AUTRE MONDE. Ik vind SOUVENIRS D'UN AUTRE MONDE toch net een tikkie beter dan ECAILLES DE LUNE, maar dat is zoals we allemaal weten een kwestie van smaak. Wil je muilperen? |
|
Goeie bak, man. |
|
Volgens mij ben jij best wel een anaalridder, Flappie. |
|
Zinloze toevoeging aan topic: Ik heb beide albums nog niet genoeg geluisterd om te kunnen zeggen welke ik beter vind. |
|
quote: Gelukkig heb je al wel een shirt! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Lul. |
|
quote:Geen idee waar je dat op baseert, Silence. Maar het zou je geen kwaad doen gevolg te geven aan je veelzeggende gebruikersnaam. |
|
Even normaal doen tegen Silence. Ik blijf de nieuwe toch minder vinden dan Souvenirs d'un Autre Monde, vooral door de laatste drie nummers van Écailles de Lune die wat afwijken van de eerste drie. |
|
Ik vind het allemaal nog steeds te (overdreven) vrolijk klinken eigenlijk.. niet echt mijn ding I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Kan ik me voorstellen als ik zo zie wat voor bands jij luistert. |
|
Goed dat je dat zegt, dan kan ik het ook meteen links laten liggen. Maarrrrrr, ik vind sommige nummers van Lifelover ook vrolijk klinken... |
|
Idem, maar dat luister ik ook niet heel vaak. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
beste live optreden dat ik al heb gezien dit jaar, wat een sfeer. |
|
quote: :') |
|
quote:Smaak bestaat niet. Alles is gekoppeld aan een transcendente werkelijkheid. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |