|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kan je wat voorbeelden geven van Prévert die erop lijken volgens jou? Ik heb zelf weinig van Prévert gelezen, dus ik kan het niet met zekerheid zeggen (en het is ook al lang geleden). Voor zo ver ik het goed herinner is het thematisch wel anders, stylistisch moet ik onderzoeken, want het intrigeert me . Straks na m'n examen heb ik tijd genoeg |
|
Haha, best Thematiek overlapt volgens mij wel: escapisme, natuur, zondelingen, solitude herken ik in Souvenirs D'Un.. Bladeren die door licht in edelstenen veranderen (Printemps) en veel stukken ("Briser les chaines de tes peurs mortelles pour...", "N'aie crainte, á present tout est fini...") doen mij stylistisch aan als echt Prévert. Lees de lyrics van de titeltrack, Sur l'Autre Rive.. en Printemps Emeraude. Volgens mij een feest van herkenning voor de Prévert lezer |
|
Neige is bezig met het nieuwe album! lees: http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=147779580&blogId=499995356 [Dit bericht is gewijzigd door Lalena op 13-07-2009 15:31] |
|
Zo, dat klinkt gaaf! |
|
Klinkt helemaal te gek :D kan niet wachtten |
|
quote: |
|
Ziet er goed uit! "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Hmm netjes netjes! |
|
Ziet er idd verdomd goed uit :D Kan niet wachtten! Heb hem begin november besteld, iemand de cd/lp's al binnen??? Ben benieuwd.. Ik kan echt niet wachtten, ik ben stiekem een beetje bang dat er iets mis is gegaan ofzo O.o of zouden ze gewoon erg laat zijn? |
|
Negen april 2010 (vrijdag) in Romein, Leeuwarden! [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 03-12-2009 15:02] |
|
quote: Ik heb hem ook nog niet binnen (ook paar weken terug besteld). Maar hij werd eind november pas verwacht, en weet ook niet of die nu eigenlijk al uit is. [Dit bericht is gewijzigd door Northward op 03-12-2009 16:58] |
|
Op de website van Prophecy staat 30 november, maar ik heb 'm nog niet binnen. |
|
Oh ok. Ja dat wist ik, dat hij 30 nov zou komen. Maar miss was ik de enige gelukkig niet dan! Dan komt hij nog! |
|
Die nieuwe split klinkt heerlijk. Van beide kanten. Kan niet wachten tot beide langspelers verschijnen. |
|
quote:Goed om te horen. Ik heb 'm nog niet binnen, helaas. |
|
De nieuwe split klinkt wel goed, maar ik had er toch wat meer van verwacht. De nummers van Les Decrets klinken niet slecht, al hebben er wel eens betere nummers (als Les Vieux Ne Meurent Pas) op de Myspace van de band gestaan. Percées De Lumière van Alcest klinkt echt precies als Amesoeurs. Ik had toch meer op iets in de stijl van Souvenirs d'un Autre Monde of Le Secret gehoopt. Het tweede nummer van Alcest dat op de split staat, stelt niet zo veel voor. Het is meer een outro dan een volwaardig nummer. Ik ben benieuwd naar de full-lengths van de twee bands en ik hoop dat die van Alcest niet zoveel op de laatste Amesoeurs zal lijken. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 05-12-2009 3:27] |
|
Leuk die nieuwe twee nummers, productie mist wat dynamiek, maar verder gewoon erg sterk! Ik kijk uit naar het tweede album Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: quote: |
|
Nice, die gaat in pre-order zodra dat kan. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
En waar is de heropname van Le Secret dan? Jammer dat het nummer van die split er ook op staat, die bevalt me namelijk totaal niet. Gaat de verkeerde kant op met Alcest imo. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Vind dat nummer ook iets minder. Die blackmetal screams mogen ze er uit laten. Juist dat hele dromerige was geweldig. |
|
Prachtig artwork Erg benieuwd naar de plaat zelf. Het zou me echter niks verbazen, uitgaande van de split, dat het erg Amesoeursachtig gaan klinken. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Split is geweldig, debuut is geweldig, Le Secret is geweldig. Dit gaat één van de muzikale hoogtepunten van 2010 worden. |
|
Ze spelen op 9 april 2010 in Romein Leeuwarden [Dit bericht is gewijzigd door herske op 28-01-2010 0:11] |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |