IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Alcest Vorige pagina | Volgende pagina
Helvete
Usericon van Helvete
Posted 30-01-2010 17:18 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Helaas komen de heropnames van Le Secret toch niet op het album.


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 05-03-2010 13:42 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Alcest - Écailles de Lune (Part 1)


Percées De Lumière:
http://www.box.net/shared/static/ht1kt47xl8.mp3




valfar
Usericon van valfar
Posted 05-03-2010 14:59 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

In dat stuk na 7.30 ongeveer hoor je heel duidelijk Amesoeurs terug! Gaaf!



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-03-2010 17:24 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ja hoor, hij flikt het weer.


R.
Usericon van R.
Posted 05-03-2010 17:25 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Les Discrets heeft ook een gaaf nieuw nr geupload op hun myspace.


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 05-03-2010 20:18 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

Ik heb hem al besteld!


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


Argh
Usericon van Argh
Posted 06-03-2010 0:50 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Tja, doet me eerlijk gezegd niet zoveel meer... het is nu al zovaak gedaan, le secret blijft echt een meesterwerk.. het debuut album verveelde ondanks dat 't mooi is nogal gauw.. en dit is me teveel amesoeurs waar ik ook al weinig meer aan vond.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 06-03-2010 4:03 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 6 March 2010 0:50 schreef Argh het volgende:
... het is nu al zovaak gedaan
Zo vaak gedaan door welke bands?


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 06-03-2010 9:43 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Vraag ik me inderdaad ook af, er zijn natuurlijk wel wat bands die vergelijkbare dingen doen. Maar de gemiddelde Death Metal plaat is ook al ruim 200 keer eerder gedaan. Ik vond de nieuwe samples (voor zover je het nog een sample kunt noemen) tenminste erg goed klinken. Ik denk dat ik deze wel in huis ga halen.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 08-03-2010 15:40 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Het nieuwe album valt toch een beetje tegen tot nu toe.

Heeft iemand hier 'm al gehoord?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-03-2010 15:43 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 March 2010 9:43 schreef GrindMaster het volgende:
Maar de gemiddelde Death Metal plaat is ook al ruim 200 keer eerder gedaan.

Wat een stom tegenargument (ongeacht of het waar is of niet).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


valfar
Usericon van valfar
Posted 08-03-2010 16:01 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Nu binnen aan het halen, ik ben benieuwd



Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 08-03-2010 16:03 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Ik wacht denk ik toch maar met luisteren tot ik de LP heb, of op zijn minst een fatsoenlijke mp3 rip.



Noarderwyn
Usericon van Noarderwyn
Posted 08-03-2010 17:20 by Noarderwyn Wijzig reactieProfiel van NoarderwynQuote dit bericht

Ik vindt dit behoorlijk tegenvallen zelfs, ik had er toch wel wat meer van verwacht.


valfar
Usericon van valfar
Posted 08-03-2010 17:23 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Vanaf het derde nummer gaat de kwaliteit inderdaad iets achteruit, maar dat vond ik bij Souvenirs... ook, ik denk dat deze mij meer trekt.



GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 08-03-2010 18:22 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Verassend, Belus valt de meesten heel erg mee, en de nieuwe Alcest valt vooral tegen. Zal wel iets met verwachtingen te maken hebben denk ik.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-03-2010 18:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik kan er ook niet goed aan uit, die split

ik mis het dromerige en het nieuwe weemoedige kan ik minder mee


signature


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 08-03-2010 18:43 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 8 March 2010 18:22 schreef GrindMaster het volgende:
Verassend, Belus valt de meesten heel erg mee, en de nieuwe Alcest valt vooral tegen. Zal wel iets met verwachtingen te maken hebben denk ik.
Ik vind Écailles de Lune ook zeker geen slecht album, maar ik had eigenlijk gehoopt op iets in de richting van Souvenirs d'un Autre Monde.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 08-03-2010 19:03 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 8 March 2010 18:40 schreef Hypnos het volgende:
ik kan er ook niet goed aan uit, die split

ik mis het dromerige en het nieuwe weemoedige kan ik minder mee
Komt er nog een recensie van de split op ZM? En probeer het nieuwe album ook eens.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-03-2010 19:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zal ik doen

ja , gisteren de split gekocht, mooi hoesje, 2cds

ik had de vinyl al liggen maar da's voor de show,

ik geef hem wat beurten 's morgens en 's avonds, kan wat verschillen in mood en zo

het is alleszins wel complimentair met Les Discrets



signature


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 08-03-2010 19:10 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 8 March 2010 19:06 schreef Hypnos het volgende:
ja , gisteren de split gekocht, mooi hoesje, 2cds
Maar ze donderen er wel snel uit en 't past niet goed in een cd-rekje.

quote:
Op 8 March 2010 19:06 schreef Hypnos het volgende:
ik geef hem wat beurten 's morgens en 's avonds, kan wat verschillen in mood en zo

het is alleszins wel complimentair met Les Discrets


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-03-2010 19:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat donderen is al gebeurd



het is wat lieflijker geworden,

Souvenirs was zo bijna happy, en die mini ervoor was harder


aanpassen dus


signature


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 14-03-2010 10:51 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Ik heb Ecailles de Lune nu ook een aantal keer geluisterd, mooie plaat! Souvenirs d'un Autre Monde is nog steeds mijn favoriet, maar die nieuwe is ook erg gaaf!


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 14-03-2010 14:15 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Eerst helemaal overdonderd door Alcest, daarna vond ik het te catchy waardoor ik het al weer vlug beu was. Ligt te gemakkelijk in het gehoor.


Evil Dick


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-05-2010 17:40 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Fijne plaat zeg, die nieuwe


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen