|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Helaas komen de heropnames van Le Secret toch niet op het album. |
|
Alcest - Écailles de Lune (Part 1) Percées De Lumière: http://www.box.net/shared/static/ht1kt47xl8.mp3 come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
In dat stuk na 7.30 ongeveer hoor je heel duidelijk Amesoeurs terug! Gaaf! |
|
Ja hoor, hij flikt het weer. |
|
Les Discrets heeft ook een gaaf nieuw nr geupload op hun myspace. |
|
Ik heb hem al besteld! Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote:Zo vaak gedaan door welke bands? |
|
Vraag ik me inderdaad ook af, er zijn natuurlijk wel wat bands die vergelijkbare dingen doen. Maar de gemiddelde Death Metal plaat is ook al ruim 200 keer eerder gedaan. Ik vond de nieuwe samples (voor zover je het nog een sample kunt noemen) tenminste erg goed klinken. Ik denk dat ik deze wel in huis ga halen. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Het nieuwe album valt toch een beetje tegen tot nu toe. Heeft iemand hier 'm al gehoord? |
|
quote: Wat een stom tegenargument (ongeacht of het waar is of niet). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nu binnen aan het halen, ik ben benieuwd |
|
Ik wacht denk ik toch maar met luisteren tot ik de LP heb, of op zijn minst een fatsoenlijke mp3 rip. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Ik vindt dit behoorlijk tegenvallen zelfs, ik had er toch wel wat meer van verwacht. |
|
Vanaf het derde nummer gaat de kwaliteit inderdaad iets achteruit, maar dat vond ik bij Souvenirs... ook, ik denk dat deze mij meer trekt. |
|
Verassend, Belus valt de meesten heel erg mee, en de nieuwe Alcest valt vooral tegen. Zal wel iets met verwachtingen te maken hebben denk ik. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
ik kan er ook niet goed aan uit, die split ik mis het dromerige en het nieuwe weemoedige kan ik minder mee signature |
|
quote:Ik vind Écailles de Lune ook zeker geen slecht album, maar ik had eigenlijk gehoopt op iets in de richting van Souvenirs d'un Autre Monde. |
|
quote:Komt er nog een recensie van de split op ZM? En probeer het nieuwe album ook eens. |
|
zal ik doen ja , gisteren de split gekocht, mooi hoesje, 2cds ik had de vinyl al liggen maar da's voor de show, ik geef hem wat beurten 's morgens en 's avonds, kan wat verschillen in mood en zo het is alleszins wel complimentair met Les Discrets signature |
|
quote:Maar ze donderen er wel snel uit en 't past niet goed in een cd-rekje. quote: |
|
dat donderen is al gebeurd het is wat lieflijker geworden, Souvenirs was zo bijna happy, en die mini ervoor was harder aanpassen dus signature |
|
Ik heb Ecailles de Lune nu ook een aantal keer geluisterd, mooie plaat! Souvenirs d'un Autre Monde is nog steeds mijn favoriet, maar die nieuwe is ook erg gaaf! |
|
Eerst helemaal overdonderd door Alcest, daarna vond ik het te catchy waardoor ik het al weer vlug beu was. Ligt te gemakkelijk in het gehoor. Evil Dick |
|
Fijne plaat zeg, die nieuwe ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |