|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
dusch Je moeder. |
|
GARTH! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
<--Slechtheid de AllerOnheiligste!! |
|
Albert Fish |
|
quote: De kindervriend |
|
Die van Spectre is ook erg gaaf trouwens. |
|
is van de serie 'Odyssey 5' vanochtend een gifanimatie van het introfilmpje gemaakt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Helemaal geen avatar, da's nog veel erger!! |
|
quote:Niet de juiste maat hebben, waardoor het hele plaatje uit proportie in het kadertje zit, dat moeten ze verbieden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nou... Maar..... Misschien was het wel opzettelijk. Dus. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Jaja, smoesjes |
|
pwn3d De maat is 60x60! (dat is geen leuk grapje FRNK) [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-08-2006 16:03] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Jullie zijn gewoon jaloers op mijn onmeunig gave avatar en mijn coole tentoonspreiding van gebrek aan computerkennis. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:euuhh |
|
quote: Volgens mij heb ik op pc gebied ongeveer hetzelfde kennisniveau als jij dan |
|
quote:M.a.w. ik had mijn bek dicht moeten houden over zaken waar ik geen verstand van heb (haha, ik was je voor FRNK!) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En toch zijn bewegende avatars prut. Zo. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
waarom dan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Omdat het afleidt van de daadwerkelijke post. al is dat bij sommige mensen misschien juist de opzet She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Jouw avatar leidt af omdat ie zo ongelovelijk kut is. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Lekker belangrijk allemaal Paul Sr. heerscht . zo hard dat zelfs Pandanemonium em gaaf vindt |
|
Dat was ook de intentie. Duh. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik vind die van Spectre heerschen! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
<<--- gewoon rembrand...geen idee waarom |
|
Gewoon zwart, wel zo gemakkelijk in het gebruik en je ziet er niets op en is makkelijk schoon te houden. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |