|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zijn dat dan kopies van kopies van kopies? Of hoe gaat dat met bootlegcd's? Bootleg lp's zijn wat dat betreft wat duidelijker. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Iemand die nog Paradise Lost bootlegs in de handel heeft? spelfout weggehaald... |
|
3 weken terug in Engeland een grote slag geslagen. Bootleg l.p.ees van Pink floyd voor 7,50 pond perstuk en picture discs voor 10 pont per stuk. Zat veel spul tussen waar ze hier rustig 30 euro voor vragen en ik geloof dat die gast niet helemaal door had wat dat spul waard is geloof ik. Ging ik uiteindelijk met 12 lpees naar huis. Zo iets maak je ook maar 1 x in je leven mee geloof ik. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
heeft iemand hier voor mij nog Rob Zombie/Sepultura (max era)/AC/DC/Lamb Of God bootleggs???? Graag als gratis download... ik ben al zwaar bezig met deze bands om de cd's te kopen tot mijn collectie :D [Dit bericht is gewijzigd door DeathMetalBonno op 26-02-2011 16:43] |
|
|
|
Die hatred bootleg is een dikke aanrader,Soundbord opnames en een te gekke set list en ik was erbij. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: thank you so much :D |
|
Verrek! Wat een vette site!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |