|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
wat je zegt weet je toevallig wat over de kwaliteit van Sickness over europe Lp van Morbid Angel? kan kopen vr 20 ero's :p |
|
Nog mensen die videobootlegs traden? Ik heb er een stuk of 100, als iemand een lijstje wil zien, ik kan gewoon wat zooi op dvd branden voor weinig. |
|
quote:Welke muziekstijl? Ook oude deathmetal? En ook blackmetal? Zo ja, dan mail je lijstje maar aub Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik denk niet dat er echt veel voor jou bij zit Hub. Klik hier maar Verder zoek ik nog: Exhorder video en audiobootlegs, die videobootlegs krijg ik heel langzaam binnen via dc++, die audiobootlegs zijn onvindbaar, op eentje na, Live In New Orleans '90. Ook nog Angel Witch live at Dynamo. Al het materiaal van de NWOBHM-band Holocaust, waar zeker weten een dvd en een vhs van uitgegeven is. Satan at Dynamo krijg ik nog wel van ouwe. |
|
|
|
FORBIDDEN - Live in Long Beach CA 1989 =MANOWARFAN RIPP=.mpg Forbidden - Ultimate Revenge 2 (Live).mpeg Necrophagia - Through the Eyes of the Dead.avi Obituary - Live In Milwaukee (18.07.92) - Released By Death [Eselmetal De].mpg Overkill - Metal Hammer Roadshow 1986.mpg Venom_-_Alive_In_85_(DVDRip)_[Link_found_at_www.eselmetal.de].mpg Venom - The 7th Date Of Hell - Live At Hammersmith Odeon '84.avi Grim Reaper - Hell On Wheels Live (EXCLUSIVE).mpg Kan je die voor MF-fest even op DVD-RW branden? Krijg je die Satan terug |
|
Ik kom alleen niet op het MFfest. Misschien zie ik dako voor die tijd nog, dan geef ik het wel aan hem. En Grim Reaper is kutkwaliteit, Overkill en Obituary is ook niet om te juichen. [Dit bericht is gewijzigd door CoenV op 31-01-2005 13:16] |
|
Pantera - Live In England 1994 Is dat die "in the skin" bootleg? zzz |
|
quote: Geen idee, dit zijn de tracks: Pantera - Track1.mp3 Pantera - Cowboys From Hell.mp3 Pantera - Domination.mp3 Pantera - Mouth For War.mp3 Pantera - Slaughtered - Fucking Hostile.mp3 Pantera - Strenght Beyond Strenght.mp3 Pantera - This Love.mp3 Pantera - Walk.mp3 |
|
mocht er iemand interesse hebben ik heb een lijst met orginele bootlegs cd's en DVD's voor 10 euro per cd en 15 euro per DVD |
|
Originele bootlegs...hehe KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Waarom post je hem niet gewoon? |
|
quote:is toch vergelijkbaar met originele cd-r's? volgens Felix althans |
|
[lijst was incompleet; zie volgende post] [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 19-09-2005 18:50] |
|
er staat geen Slayer tussen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Oh ja, stom, vergeten. En ik kwam nog wat ander ontbrekend spul tegen, dus hier volgt een aangepast lijstje: ~ AC/DC - Living In The Hell ~ After Forever - Live At Pinkpop ~ Borknagar - Live At The Inferno Festival 2001 ~ Terry Bozzio & Metropole Orkest - Live At The Traces Of Rhythm Festival 2005 ~ Burzum - Svarte Dauen ~ Candlemass - P3 Live Radio Broadcast (21-08-2002) ~ Cirith Gorgor - Live At 013 Tilburg ~ Crash Test Dummies - Live In Milano ~ Dark Funeral - Live In Sundsvall ~ Darkthrone - A Night Of Unholy Black Metal ~ Darkthrone - Evil Past ~ Darkthrone - The Roots Of Evilness (Live) ~ Miles Davis - Fran-Dance (Live From Stockholm 1960) ~ Miles Davis - In Concert '88 ~ Miles Davis - Live In Paris 1969 ~ Miles Davis - Miles In Montreux ~ Dissection - Frozen In Wacken ~ Dream Theater - Live At Graspop 2002 ~ Emperor - Call From The Grave ~ Farmers Market & Michael Brecker - Live From Molde ~ Hollenthon - Live At Summer Breeze 2003 ~ Immortal - Destroying Divina ~ Immortal - Plague Of Evil ~ Immortal - Waldrock Live (alias Battles In Burgum) ~ Led Zeppelin - Montreux 1970 ~ Living Colour - Time Is Now ~ Mayhem - Dawn Of The Black Hearts ~ Mayhem - In Memorium ~ Mayhem / Darkthrone - True Legends In Black ~ Mayhem / Morbid - Tribute To The Black Emperors ~ Metallica - Live In Amsterdam 2004 ~ Metallica - Live From Solnahallen, Stockholm, Sweden (laatste show met Cliff Burton) ~ My Dying Bride - Live At Waldrock 2004 ~ Opeth - Welcome To The Drapery Falls Café ~ Mike Patton, John Zorn, Dave Lombardo - Live At Slim's (15-09-1998) ~ Pink Floyd - Amsterdam 1969 (alias The Complete Concertgebouw 1969) ~ Pink Floyd - Live In Pompeii 1971 ~ Pink Floyd - Time In London ~ Satyricon - Live På Klubben 2002 ~ Slayer - Darkness Of Christ (Live At Tattoo The Planet 2001) ~ Slayer - France 2003 (Eurockeennes) ~ Slayer - God Hates With Full Force ~ Slayer - Live At Dynamo Open Air 2004 ~ Slayer - Live At Roskilde 1998 ~ Slayer - Jäger & Blood (Jägermeister Tour live in San Francisco) ~ Slayer - Live At Waldrock 1996 ~ Slayer - Wardance (live in Mannheim) ~ Taake - A Night Of Fog ~ Steve Vai & Metropole Orkest - The Aching Hunger (Live In Amsterdam 2004) ~ Van Halen - Live At Greensboro 2004 |
|
Ik ruil iron maiden bootlegs. Ik wil geen mp3 bootlegs of wav's die zijn omgezet vanaf mp3..Alleen echte audio bootlegs zoals ze afkomen vanaf de geperste cd of van de taper. ik kan de source namelijk checken met behulp van tools dvd's eigenlijk precies hetzelfde..gewoon ongecomprimeerde beeldkwaliteit..dus geen avi's of omgezette avi's http://beansmaidentrading.tk Op het moment ben ik vooral op zoek naar dvd's.. ik ruil 1 dvd voor 2 audio cd's |
|
quote:Vette poep! Zou ik graag eens willen horen... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: MSN of Gmail? Dan stuur ik ze even. (het zijn mp3tjes ja ) [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 29-10-2005 21:26] |
|
Ik heb nog een Satyricon - live at baroeg bootleg liggen. Iemand geintresseerd? Aangezien ik hem toch nooit luister. |
|
Hoeveel cent? |
|
ik heb alleen metallica bootlegs..een stuk of 25...verzamelaar zak maar zeggen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Geen idee of het een botoleg is, maar heb wel een livetape van Beherit uit 19\91. Old skool kankerherrie! |
|
*sgop* Ik wil m'n bootlegcollectie wel weer eens aanvullen, en het liefst met wat 'echte' versies (dus geen mp3tjes ofzo, daar heb ik er wel genoeg van) van bootlegs van Mayhem, Darkthrone of Immortal. Heeft iemand iets, of anders zoektips? |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |