IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Bootlegs Vorige pagina | Volgende pagina
kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 19-12-2002 20:22 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

bootlegs goed, altijd goed om live optredens te horen, vooral met goed publiek en verdraagzame geluidskwaliteit

And my marlboro light

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-12-2002 20:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Bootlegs:zo'n 130 stuks in meerdere metalstijlen op zowel vinyl als cd.(voornamelijk blackmetal).
Voorbeeld:Immortal-Battles in the north picture-disc(braziliaanse bootleg) met ROZE sneeuw

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 19-12-2002 20:23 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Gay sneeuw Hub ?

Hub de Gallier
Posted 19-12-2002 20:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2002 20:23 schreef Triple-Dan het volgende:
Gay sneeuw Hub ?

Immortal-Battles of the gay

Hoe halen ze het in hun hoofd om bij IMMORTAL roze sneeuw als achterkant te gebruiken.Maar ja,die brazilianen hebben natuurlijk nog nooit sneeuw gezien

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 19-12-2002 20:32 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

LOl idd hahahaha

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 19-12-2002 20:56 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Ikzelf spaar bootlegs van Dream Theater en ManowaR .. ik heb er ook nog een paar van Metallica.

Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 19-12-2002 21:59 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ben momenteel bezig met kijken of ik een bootleg van VBE kan uitbrengen. Als ik te weinig geld heb, knal ik m wel op cd-r of tape, maar dat geniet niet mijn voorkeur.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Zwitter
Usericon van Zwitter
Posted 19-12-2002 22:05 by Zwitter Wijzig reactieProfiel van ZwitterQuote dit bericht

Ik heb eigenlijk nog geen 1 bootleg, maar wil er eigenlijk wel een paar, vooral van goeie onbekende bands, ken namlijk nog niet zoveel metal bands...

As long as there are kids who are pissed off and have no real way in venting out that anger, heavy metal will life on!!!

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 19-12-2002 22:40 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

ik heb:
rammstein - im reich der sonne
rammstein - Muttertag
rammstein - Köln brennt (zelf opgenomen van een video, maar van dat concert schijnt ook een "echte" bootleg te bestaan die zo heet

Mayhem - From the darkest past
Mayhem - Freezinf moon/in memoriam

voor de rest zou ik het niet weten

Hub de Gallier
Posted 19-12-2002 22:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2002 21:59 schreef Gangrad het volgende:
Ben momenteel bezig met kijken of ik een bootleg van VBE kan uitbrengen. Als ik te weinig geld heb, knal ik m wel op cd-r of tape, maar dat geniet niet mijn voorkeur.

Interessant.Meer info graag Welke opnames bijvoorbeeld of...

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 19-12-2002 22:47 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

de autoradio heeft mijn damaged justice bandje opgevreten

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 19-12-2002 23:00 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2002 22:44 schreef Hub de Gallier het volgende:
Interessant.Meer info graag Welke opnames bijvoorbeeld of...

Doe het samen met iemand, en zelf heb ik er nog niet veel van gehoord, alleen twwe rehearsals. Een van "A mask in the mirror" en een van (ik denk) "you, that may wither"

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Hub de Gallier
Posted 19-12-2002 23:02 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2002 23:00 schreef Gangrad het volgende:
Doe het samen met iemand, en zelf heb ik er nog niet veel van gehoord, alleen twwe rehearsals. Een van "A mask in the mirror" en een van (ik denk) "you, that may wither"

Laat maar weten als het zover is.Ben nou eenmaal een groot liefhebber van Ved Buens Ende

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-12-2002 23:03 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 december 2002 23:00 schreef Gangrad het volgende:

Ik zou wel eens willen weten hoe je dat doet.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Hub de Gallier
Posted 19-12-2002 23:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Niet zo moeilijk.je hebt opnames van een band.Maakt er een hoes bij en eventueel wat info of een foto.Laat een hoop cd's persen en verkopen maar.Zo simpel is het

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-12-2002 23:10 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 december 2002 23:05 schreef Hub de Gallier het volgende:
Niet zo moeilijk.je hebt opnames van een band.Maakt er een hoes bij en eventueel wat info of een foto.Laat een hoop cd's persen en verkopen maar.Zo simpel is het

3 vraagjes:

Waar kan je die cd's laten persen, koop je de tray's/ jewelcase er meteen bij en moet je een aparte drukkerij voor de boekjes hebben of wordt doorgaans de lokale gebruikt (bij wijze van spreken)?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-12-2002 23:11]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Orion
Usericon van Orion
Posted 19-12-2002 23:12 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

iemand nog wat Tallica bootlegs in de aanbieding?

ik heb er ze;f een stuk of 8

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Hub de Gallier
Posted 19-12-2002 23:13 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2002 23:10 schreef Mutilator het volgende:
Waar laat je die cd's persen en moet je een aparte drukkerij voor de boekjes hebben of wordt doorgaans de lokale gebruikt (bij wijze van spreken)?

Nou,ik heb zelf (nog) geen bootlegs gedrukt maar cd's kun je gewoon laten persen.Adressen in Gouden Gids e.d.Boekjes bij een gewone drukkerij of eventueel goedkoper bij een copyshop.Kleurenkopieen laten makenis goedkoper dan drukken en kwaliteit is nog steeds goed.

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 19-12-2002 23:16 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 19 december 2002 23:12 schreef Orion het volgende:

ik nog een halve dus

wait for me dragon, we'll meet in the sky

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 20-12-2002 8:23 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

In mp3-formaat heb ik wel een stapel bootlegs. Enige originele bootleg die ik heb is de cd van Impaled Nazarene/Beherit.

@ Gangrad: Heb zo'n vermoeden dat ik degene ken met wie je die bootleg wilt uitbrengen. Wordt de eerste release soms Taake in Hengelo?

Op je knie en pijp voor genade!

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 20-12-2002 9:47 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hmmmm kan je die bootlegs ook ergens online bestellen, of moet je altijd bij van die obscure kraampjes gaan zoeken? K zou d'r best wat willen hebben als ze van leuke bands zijn...

Zenial

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 20-12-2002 10:14 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 19 december 2002 20:22 schreef Hub de Gallier het volgende:
Bootlegs:zo'n 130 stuks in meerdere metalstijlen op zowel vinyl als cd.(voornamelijk blackmetal).
Voorbeeld:Immortal-Battles in the north picture-disc(braziliaanse bootleg) met ROZE sneeuw

Koel! Die heb ik ook, ziet er echt gek uit! Maar zo roze is het toch ook weer niet? Ik bedoel, het is niet zo roze als dit mannetje

quote:
Op 19 december 2002 23:12 schreef Orion het volgende:

Ik heb geen originele meer, die heb ik ooit eens geruild. Ik heb alles nog wel op CDR, maar dat zal je niet interessant vinden, of wel?

quote:
Op 20 december 2002 9:47 schreef Zenial het volgende:
Hmmmm kan je die bootlegs ook ergens online bestellen, of moet je altijd bij van die obscure kraampjes gaan zoeken? K zou d'r best wat willen hebben als ze van leuke bands zijn...

Je hebt wel sites waar je ze kon bestellen, maar helaas... Vooral Cradle Of Filth stond daar.

[Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 20-12-2002 10:17]

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 20-12-2002 10:14 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Ik heb niet echt veel bootlegs. Wel gehad, maar allemaal weg gedaan. Je draait ze practisch nooit !! De bootlegs die ik heb :
Immortal : Live-LP,
Mayhem : Live-LP,
Morbid Angel : Live-LP
Metallica : 3xLive-LP, 1xLive-cd (Utrecht'96), 1xPicture disc interview
Maiden : 1xcd met b-kantjes
Guns N' Roses : stuk of 6/7 bootlegs (live, en demo's/covers)

BLASTBEATS FOREVER

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 20-12-2002 10:55 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 20 december 2002 10:14 schreef Inside-Lie het volgende:
Je hebt wel sites waar je ze kon bestellen, maar helaas... Vooral Cradle Of Filth stond daar.

Ghehehe ik had het over LEUKE bands

Zenial

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 20-12-2002 11:26 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Af en toe heeft Displeased nog wel eens wat bootlegs, maar niet veel.

Op je knie en pijp voor genade!

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com