|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Mayhem; -Dawn of the blackhearts -War and sodomy Slayer -Live Zwolle 1987 Immortal Pride |
|
Zijn er trouwens nog mensen die Dream Theater/Manowar bootlegs verkopen ?? Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
kheb 1 dream theater bootleg waldrock 1998 geloofk maat niet echt geweldig ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Hmm, die heb ik al .. in 3 verschillende uitvoeringen geloof ik .. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Ik spaar ze niet, maar kon je er niet wat downloaden van de officiƫle site? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb een Dream Theater bootleg (Number of the Beast concert in Parijs) gedownload van een Franse site eens. Ik heb liever 'originele' bootlegs en het verzamelen lukt al redelijk Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Ik hou me vooral bezig met mp3 of mpg bootlegs van bands die ik goed vindt. Onder andere Nightwish, The Gathering, After Forever, Sirenia en zo... Moest iemand nog FTP's of sites of zo weten waar er staan, hoor ik dat graag, ik upload ook degene die ik heb als ik wat upload over heb... |
|
Weer nieuwe bootlegtraders op het forum? Ik trade vele gigabytes via soulseek dus als je wat hebt & zoekt.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik zoek het optreden van Devin Townsend op Waldrock 2002 en een goed klinkende bootleg van death met Sean Reinert (dus de tour na het album Human) Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Dit heb ik wel; zowel op audio als op video The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik zoek vooral Nocturnus & Pestilence (en altijd Death/ Morbid Angel); heb je hier ook opnames van? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Op Emule vind ik wel veel bootlegs (mp3 en mpg/avi dan), alleen duurt het dus heel lang om die te downloaden... Hier kun je der dus ook kopen: http://www.immortalvideos.com/?src=overture |
|
quote: Mot je Hollie! mailen, die heeft iets van 60/70 DT cd's waaronder veel laarsbenen. |
|
quote:Ik doe er een moord voor... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ik merk de laatse tijd steeds meer officeuze uitgaven van officiele titels Zo heb ik dit weekdn een cd gekocht van apocrypha die op het net ams bootleg staat gedefinieerd en een cd van vio-lence waarbij de foto's overduidelijk scans zijn muzikaal klinkt het echter wel goed. ik kwam er pas thuis achter anders had ik de cd's waarschijnlijk niet gekocht. |
|
zijn er nog mensen met MOONSPELL live-bootlegs? liefst gewoon live optredens op cdr maakt niet uit waar en hoe het is opgenomen. ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ik hoorde laatst iets van een Cirith Gorgor Live Bootleg, weet iemand hier meer over?Waar hij te krijgen is etc. Of is er iemand die hem weg doet? |
|
Uhr deze bootlegs heb ik van Rammstein Der Musikalische Staub (Green) Sohne von Deutschland In Stahlgewittern Mp3 cd 7.52 uur = 7 bootlegs Brachiale Gewalt Musik wie munition The ballad album Totes fleisch (uberarbeitete version) H.M.H 2001 Pinkpop 2002 St petersburg Totes fleisch Blutmund Amsterdam in flammen 2xImreich der sonne Sordo perro aleman Herzeleid demos 93-94 Prawda Verbranntes Fleisch Koln brennt! Am anfang war das feuer Live aus Rusland st petersburg 19.11.2001 Wieder in Rusland "Sehnsucht" |
|
Ik zoek nog steeds IM 13 dec Ahoy. |
|
quote: Hmm heb jij toevallig ook de Control Denied demo waar Chucky zelf de vocals doet? Ooit eens bij iemand gehoord paar jaar terug... was erg grappig :D Tymon |
|
Ik heb bootlegs gespaard van Dream Theater en Manowar, inmiddels zit ik met een aardige verzameling. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Goh, ik sta ook nog een keer in dit topic .. idd ook nog een handjevol obscure van Metallica. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Doe er liever ruilmateriaal voor The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb niet echt ruilmatriaal helaas Ik heb nog een metallica bootleg van de black album tour maar die vind je niet intressant denk ik. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |