|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Die rehearsal '96, is dat die versie welke ook op video is? Heb namelijk bij Roel thuis in '96 een video gezien die ze zelf hebben opgenomen bij Roel thuis op zolder (was nog zonder Michel maar met een kale zanger).Die video was namelijk best de moeite waard. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Oh, dan ken ik die rehearsal niet. En inderdaad, het is een video uit '94 ja...wat vliegt de tijd. Heb verder een video van Cirith Gorgor live op mijn eigen festival in 1999 met Guide (Karmageddon Media) als gastzanger waar ze Darkthrone coveren Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Teveel om op te noemen, vnl black/death/doom/thrash/ van eind jaren 80, begin jaren 90 en immens veel Maiden. |
|
quote: Ah vet, ja die Darkthrone cover spelen ze nu niet meer. Nu is het "Total Death" van Isengard. Ook een geweldig nummer! don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Dat is me allemaal te nieuw, ik vind alleen de oude écht gaaf. Maar evenzogoed bedankt. Oud Vuil. |
|
Ken jij mij die uit 85 sturen?! Ik kon er maar 3 zipjes van downloaden |
|
laatst weer wat vette RAZOR bootlegs gedownload jezus wat schopt dat kont! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Je moet liedje voor liedje downen, dan werkt het wel. Tenminste, bij mij. Anders moet je me maar meelen. stuur ik ze 1 voor 1 wel op. Oud Vuil. |
|
mja bootlegs, kopen doe ik eigenlijk niet uit respect voor de bands, al laat ik een slayer bootleg uit de jaren 80 niet liggen als ik m zie. iig, ik download de meeste en dan vooral van Death en Slayer. Lijstje: 1984 - Death - Rehearsal - demo 1984 - Death - Reign Of Terror [Demo] 1985 - Death - Back From The Dead - demo [128] 1985 - Death - Infernal Death (demo) 1986 - Death - Mutilation - demo [320] 1991 - Death - X-Mas Metal Fest Berlin 21-12-1991 1995 - Death - Symphonic Technicalogy - Live In Japan (bootleg '95) 1998 - Death - Live In Paris 1990 - Death Angel - Live at Dynamo Open Air (bootleg) Exodus - Live @ 1983 - 02 - 20(with Kirk) (titel mij onbekend) Exodus - Live San Francisco 2001 Finntroll - Live at the KGB Barcelona 2003 Iced Earth - Vengeance in Gothenburg - bootleg iron maiden - soundhouse tapes (1979) Kreator - Live in De Koog (1987) -192Kps Kreator - Live In Essen (Bootleg) -192Kps Kreator (Tormentor) - Blitzkrieg (Demo 1983) Kreator (Tormentor) - End Of The World (Demo 1984) Kreator & Destruction & Rage - live bochum 09-11-'86 (radio-rip) Slayer - 1983 - Eternal Damnation (bootleg) Slayer - 1983 - Satan's Children (bootleg) Slayer - 1985 - Captors Of Sin (Bootleg) Slayer - 1985 - Church Of Slaytan (Bootleg) Slayer - 1987 - Corpus Christi (bootleg) Slayer - 1987 - Praise Of Death (bootleg) Slayer - 1992 - Angel of Death (bootleg) (Donnington) Testament - 2001 - Live at Dynamo Open Air bootleg Allen op mp3 dus edit: oja ook nog videos, allemaal in .avi of .mpeg Blind Guardian - Live In Moscow 25.05.2002 Iced Earth - Live In Montreal Immortal - Live Inferno Festival Norway 04-18-03 Kreator - Extreme Aggression Tour 89-90 Live in East Berlin (of was die officieel?) Testament - Live monsters of rock 1992 Vader - live in houston 11-06-2000 [Dit bericht is gewijzigd door Son of Evil op 27-08-2004 21:28] Wicked Mystic |
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door Son of Evil op 27-08-2004 21:29] Wicked Mystic |
|
Ik heb hier: mayhem/darkthrone - the true legends in black cd mayhem/morbid - a tribute to the black emperors cd mayhem - from the darkest past cd mayhem/emperor - split lp mayhem - live in Jessheim lp darkthrone - return to the ultima thule lp immortal - destroying divina lp . . . . . . . . . ? |
|
Wil iemand met mij de demos van cradle of filth ruilen want ik ben waarschijnlijk te dom om ze te vinden op internet Neen gewoon als iemand ze in redelijke kwaliteit heeft staan op zen pc, gelieve me te contacteren op aron_audenaert@hotmail.com |
|
Is er tijden geleden niet een cd uitgebracht met al die demo's van COF erop?! Je kon m zelfs bij Displeased bestellen geloof ik! |
|
quote: kzal is kijken... Oja heeft hier iemand mp3s van drep of botulistum? [Dit bericht is gewijzigd door Fluisterwoud op 21-12-2004 16:39] |
|
Ik heb mp3'tjes van Botulistum Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Wil je me die dan alsjeblieft doorsturen? |
|
quote: Ja hoor, als u even zegt hoe (ik ben niet erg slim gelieve dit goed duidelijk te maken ) Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: mijn e-mail adres staat hierboven |
|
quote: OIke dat moet wel lukken, heb even geduld het komt er zo aan. Het zal je moeder maar wezen... |
|
Die shit kan ik natuurlijk niet versturen met hotmail en mn andere email dinges is aan het flippen. Met andere woorden: Het gaat langer duren. Het zal je moeder maar wezen... |
|
Heb van botulistum "wederopstanding der veenlijken", interresse? . . . . . . . . . ? |
|
Laatst de bootleg Taake Live op Under the Black Sun 2002 gekregen. Leuke opname om te hebben Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik heb wel wat bootlegs. Cd's/Lp's Dimmu Borgir - Spiritual Darkness Dimmu Borgir - Gods of Darkness Immortal - Plague of Evil Immortal - Eastern Inferno Blue Vinyl Mayhem/Darkthrone - True Legends in Black Mayhem - In Memorium Dissection - Frozen in Wacken Children of Bodom - Hatecrew Crossing Europe Mp3's Dimmu Borgir - Live at Elmstreet Oslo 96 Dimmu Borgir - Live at Paradiso Amsterdam 03 Dimmu Borgir - Live at Dynamo 98 Dimmu Borgir - Live at Waldrock 98 Dimmu Borgir - Live at Germany Bonn 97 Dimmu Borgir - Live at Pordenone Italy 99 Dimmu Borgir - Live in Chigago 02 Dimmu Borgir - Live at Gods of Darkness fest Dimmu Borgir - Rehearsal Tape 94 1 Dimmu Borgir - Rehearsal Tape 94 2 Children of Bodom - Live in Germany 03 Children of Bodom - Live At Dynamo 04 Mayhem - Live in Leipzig Kringspiertyfus - Live in Zaandam 02 Ik heb nog veel meer live concerten van veel verschillende bands maar daar missen 3 of meer nummers van. [Dit bericht is gewijzigd door Starkness op 02-01-2005 0:00] |
|
juist Immortal - Esater inferno 2003 LP op de kop getikt en valt mij beetje tegen... :p |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |