|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
[quote]Op 20 december 2002 10:14 schreef Inside-Lie het volgende: Koel! Die heb ik ook, ziet er echt gek uit! Maar zo roze is het toch ook weer niet? Ik bedoel, het is niet zo roze als dit mannetje Dat mannetje is ook paars Er zijn nogal veel kleurverschillen,van witrose tot heel fout rose.Hoe dat komt weet ik niet maar er zijn dus vershillende van. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Die van mij valt wel mee gelukkig, maar, er zit ook zo'n sticker op de plastic hoes bij mij (en bij een paar die ik ook gezien heb). |
|
quote: Zover ik weet zit deze sticker bij allemaal erop.(Voor zover ik kon zien bij de importeur). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: nee, want toen waren de godverloren klote batterijen leeg, vanwege een veel te heftige dynamische microfoon die we toen gebruikten Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Ow, ken iemand die wel opnames heeft van Taake in Hengelo en die is van plan die uit te gaan brengen. Hij wil ook iets van Ved Buens Ende gaan uitbrengen geloof ik. En om even on-topic te blijven. Zag dit weekend in Nijmegen nog wat bootlegs liggen (Blind Guardian, Dream Theater, Iron Maiden, Metallica, Slipknot, Machine Head). Heb alleen wat geldgebrek, dus heb niets meegenomen (had wel interesse in die Blind Guardian en Dream Theater). Op je knie en pijp voor genade! |
|
Maar die doet ze nog niet weg Nee, vooral voor jezelf houden die dingen! |
|
Ben wel benieuwd naar de opnames van Taake in Hengelo Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Die doet ze inderdaad NOG niet weg. Ik ga er als de kippen bij zijn als hij ze wel weg gaat doen. Hij zoekt nog een manier om het spul te persen, iemand ideeen? Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Bij de eerste de beste cd drukkerij denk ik Zal heus wel een adresje op internet te vinden zijn. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ze/hij wat is het nou Ik heb meteen een trade afgeslagen met hem/haar wat een zak/trut! Die hoef ik echt nooit meer over mijn meel te hebben. |
|
Ik heb een paar Nightwish bootlegs op mp3/mpeg... maar da's alles. Ik heb ook een onofficiele Nightwish cd uit rusland ergens liggen... |
|
vroeger heb ik ze gespaart ik heb er denk wel alleen al een dikke honderd van metallica en dan nog andere shit uit de jaren tachtig |
|
quote: Agent Steel? Nuclear Assault? Exodus? |
|
ja al die bands uit die tijd wel ja ik zeg er wel bij het zijn tapes ik ben jaren aan het tapetraden gewweest in die tijd |
|
Tof! Overteepen die zooi |
|
ik heb een enfeeble bootleg |
|
JA ECHT WEL BLIJ MEE IK HEB ZELFS HET EERSTE CONCERT VAN METALLICA IN NEDERLEND IN ZWAAGWESTEINDE FRIESLAND |
|
Die hoef ik dan weer niet Heb je Megadeth? |
|
nope, wel Morbid Angel |
|
quote: Als je Megadeth hebt wil ik wel ruilen |
|
"Dawn of the black hearts" CD en PIC LP van Mayhem (iedereen heeft die waarschijnlijk) Morbid - Live from the Past Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Nee, maar ik zoek die nog altijd! |
|
quote: Dat Taake spul breng ik zelf misschien wel uit, ik heb de opnames toch liggen en zoveel Taake-bootlegs zijn er niet. Het persen is altijd even lastig want als je het gewoon in Nederland bij een perser doet betaal je toch nog wel copyright e.d. De kunst is om een firma te vinden die gevestigd is in een normaal land, welke het dan uitbesteed aan bv Bulgarije, waar het allemaal geen zak kost. Deze constructie is op zich wel tijdrovend en omslachtig, maar het scheelt een hoop geld en je krijgt ook de Buma/Stemra niet achter je aan. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Succes hiermee Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |