![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: En die kwart slag draaien en dan speelt het zo goed als een SNES controller. Fijn is dat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Wij gaan met de Kerst een Wii aanschaffen. Ook leuk voor de kids denk ik, kunnen ze bowlen en tennissen enzo. En die dingen kosten haast niks meer. En dan kunnen wij 's avonds mooi old school Mario en Donkey Kong spelen, net als vrogger. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 19-12-2010 21:46] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Juistem!!! Ik heb dat bowlen enzo ook wel een keer geprobeerd, maar dat vind ik allemaal geen ruk aan. Juist die oude games in een nieuw jasje is gewoon heel slim gedaan van nintendo. Mario in 3d was ook wel leuk, maar lange niet zo leuk als in good old oldschool 2d. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Het beste old school-spelletje vond ik trouwens strippoker met Samantha Fox op de Atari. Zouden ze die nog opnieuw gaan uitbrengen? ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Het lijkt míj erg sterk dat dat op een atari is uitgebracht, of het moet een homebrew iets zijn. Ik denk dat je in de war bent met de commodore 64. ![]() http://www.lemon64.com/reviews/view.php?id=454 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Dit topic is vol Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Nu nog meer Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Blaag Boeiender ![]() |
|
Hij gaat niet op slot, lol Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Joh, n00b Boeiender ![]() |
|
1000+? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote:Je hebt gelijk. Ik herkende de foto. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Jaaaaaa, dat was wat, mijn neefje had hem. Boeiender ![]() |
|
Een topic met 1000+ posts. ![]() ![]() |
|
Ik snap er ook geen reet van Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
foutje door de nieuwe update?! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Waarschijnlijk idd. Hopelijk raakt de database niet in de war oid. Ik gooi em voor de zekerheid maar handmatig dicht. Maakt u vooral een nieuwe aan. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |