![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Joepie. Een sensatiebeluste SBS 6 documentaire ![]() Toch ben ik stiekem wel nieuwsgierig ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 10-09-2006 11:41] Verrassend triviaal ![]() |
|
Deze documentaire was vorig jaar ook op de BBC. Inderdaad wel een redelijk sensatie verhaal, maar er zaten wel wat vermakelijke stukken in. ![]() |
|
Was er een aantal weken geleden toch ook al op? ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
De presentator heeft wel een heerschnaam ![]() |
|
Ik ga eens even loeren of het wat is vanavond. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
Van SBS 6 gaan je hersens rotten. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
quote: Ja, maar zo te zien is dit de lange versie. Die vorige keer was geloof ik maar een half uur op Belgie toen. Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! ![]() |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Heb ik al eens bij de BBC gezien. Wel vermakelijk ja. ![]() |
|
ik voel me de laatste tijd al wat moordlustig, nu weet ik eindelijk waar het door komt ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ik vrees dat hierdoor veel mensen nog meer vooroordelen gaan krijgen over death metal, als het in zo'n documentaire word geasioceerd (of hoe je het ook schrijft) met moorden. Ook al luid de conclusie aan het eind dat death metal er niks mee te maken heeft denk ik toch dat mensen death metal in hun achterhoofd toch blijven assioceren met moorden. Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
Ach, moord is van alle tijden en komt overal voor. @ Grindmaster, slaat die tekst in je signature er misschien op dat je band gericht is op kleine puistige pubers? ![]() ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Vet! Alleen het voorfilmpje was al enorm stemmingsmakend. ![]() ![]() |
|
quote: Precies, ik vraag me dan ook af waarom ik tot heden nog niet zo'n documentaire over "rap" ( als titel dan vooral) gezien heb. Daar gaat het toch wel een stuk erger aan toe dan bij een paar dronken langharige muziekliefhebber ![]() ![]() |
|
Deze docu is er inmiddels nog vaker opgeweest dan die van André Hazes volgensmij. don't mistake lack of talent for genius ![]() |
|
En toch heb ik hem nog nooit gezien ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Kwam me ook al erg bekend voor, ja. Vanavond ook darten op sbs6, veel leukerderder. ![]() |
|
Ach Taylor wint toch wel, en daarna kan je gewoon die docu kijken. ![]() |
|
Ik ga lekker niet kijken, dat zal ze leren! ![]() |
|
Mooi ff kieken ![]() ![]() |
|
Mij ook kijken ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
zit glenn benton ook niet in die docu??? ![]() Expired,Erased and Forgotten ![]() |
|
Jep, en ook Jonnie Nodtveidt en zijn brainwashed bandleden. don't mistake lack of talent for genius ![]() |
|
ah gaaf, die korte versie was vrij lam namelijk Je moeder. ![]() |
|
Ik heb hem ook gezien. Glen Benton zit er ook in ja, wat is die kinderachtig zeg. Ik zou eigenlijk moeten kijken en aantekeningen moeten maken voor "mijn" metal-dood-en-verderf-topic, maar ik heb geen zin om het nog een keer te zien allemaal, ik zoek het wel een keer op ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |