![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik heb nog een plekje voor je achter de lichtjes ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ook mooie gitaren met een echte metal look: http://www.ranguitars.com/ niks voor mij maar wellicht wel wat voor jullie, ze bouwen wel mooie dingen ! (Jeff Waters heeft er een eigen lijn en ook die gast van Vader, is een pools merk) ![]() |
|
quote: Zo Marcel die Rans pimpt? ![]() Anyway, Harold (o.a. Mangled) prijste z'n Ran aan al jaren terug. ![]() |
|
ze zijn wel wat duurder geworden nu ze bekender zijn ![]() ![]() |
|
quote:vind ik ook erg gave gitaren, jammer dat ze geen bassen maken ![]() |
|
quote: hehe cool man! ![]() ![]() ![]() |
|
quote:ja dat is ook jammer, gelukkig maakt Dean wel bassjes ![]() ![]() |
|
quote: hmm wat ik daarvan geprobeerd heb was echt niks. allen zo'n model voor 100 euro was echjt goed in prijs kwaliteit verhouding. maarja misschien is dean wel beter met plectrum. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote::D Ik had die oude van jou ook nog ff getest, super fijn afgesteld ![]() ![]() |
|
Hopelijk speel je nu ook wat beter FRNK ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Mwoa misschien, als ik er zin in heb en jij heeel aardig doet. ![]() |
|
quote:ik heb deze: http://www.deanguitars.com/edge_q_6.htm , daar ben ik heel blij mee ![]() ![]() |
|
quote: Leuk dingetje met soapbar Emg's :D, maarja eerlijk gezegd heb ik bij Dean altijd zo'n cheap gevoel ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Leuke bas Mies ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
lol wtf ![]() |
|
quote: LOL Zoiets wil ik ook maar dan in nicht vorm hahahaha ![]() ![]() |
|
quote: Een pedofielen gitaar!! ![]() ![]() |
|
![]() Wat een body, hè. ![]() Ja, een erg fout gitaar. ![]() |
|
Begin me af te vragen waar je die plug nou in moet drukken ![]() ![]() |
|
quote: hahahahah ![]() |
|
quote: ![]() kwaliteit > kwantiteit ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |