![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bij deze maar meteen een jpegje van het rack dat ik wil bouwen. De gitaren heb ik natuurlijk al, zo ook het Cabinet en de poweramp. De rest moet ik nog aanschaffen: ![]() Kunnen jullie hier wat advies/kritiek op geven? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Cool, wat heb je aageschaft? ![]() |
|
quote: Marshall 9100 en een Digitech 2112 Lekker veelzijdig ![]() ![]() |
|
quote: Jup, moet het inderdaad goed doen. Zodra je het binnehebt moet je er maar een foto'tje van schieten ![]() ![]() |
|
quote: Vette bas ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
![]() My Dean V'79 ![]() The trend is dead. ![]() |
|
quote:Neuh, gewoon een erg vette set man! Mesa is lastig in te stellen (imo), maar dat ding valt een super sound uit te krijgen! Succes dr mee ![]() ![]() |
|
quote: Leuk spul, Spaar rekening geplunderd? ![]() |
|
quote: Thx Frnk, ik heb veel gelezen over de Quad en je hebt er inderdaad flink wat tijd voor nodig om het goed in te stellen. Ben erg benieuwd hoe het totaal gaat klinken. Zodra ik het compleet heb ga ik wel wat opnemen om het te laten horen en foto's volgen nog! quote: Hmm, sja het kost genoeg, maar ik heb de gitaren, de poweramp en het cabinet al een tijdje. Het gaat dus om de aanschaf van de Quad (max. 600-700 euro) en de replifex (max. 275) en de Nobels (70 euro) en het pedaal (90 euro), bij elkaar is het dus wel te financiƫren. ![]() ![]() |
|
quote: Ziet er cool uit! Is een beste grote gitaar niet? ![]() |
|
quote: Ziet er wel heel tof uit inderdaad. Waarom komen er eigenlijk 4 jacks uit die pre-amp? Voor elk kanaal 1 ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door cynic op 07-03-2007 9:59] ![]() |
|
quote: Die Quad en 50/50 staan iig vaak te koop!! ![]() |
|
quote: Nee valt wel mee, beetje als een gemiddelde dean, alleen het verschil is, dat hij niks weegt, en best dun is. ![]() The trend is dead. ![]() |
|
quote: Ja is bedoeld om de kanalen van de preamp (4stuks)en de pre-sets van de rockton te kunnen schakelen met 1 voetpedaal, zodat je niet staat te tapdansen. Voor elke optie van de Quad (totaal 8stuks) is er een uitgang die dus naar een midi switcher gestuurd kan worden. heb nu alleen vernomen via een forum dat de EQ van de preamp eigenlijk ook geschakelt dient wordne via een jack, omdat deze anders niet automatisch aangaat. Ik heb dus nu al een nieuw idee, namelijk de Rockman Midi Octopus, die i.p.v. 4 ingangen (zoals de Nobels ms4) er 8 heeft. bovendien is de midi-octopus wat makkelijker in gebruik. ![]() |
|
quote: Ah oke ![]() Ik ben zelf niet al te groot en weeg niet zoveel dus ben altijd wel fan geweest van wat kleinere en lichtere gitaren. De Ibanez en de Charvel van mij zijn dan ook beide niet al te groot. Gitaar moet mooi in verhouding staan met de persoon die er op speelt. Een flinke flying V vind ik bij mensen als Kerry King van Slayer dan ook uitermate geschikt haha. Hoe klinkt en speelt de Dean? Je zou zeggen dat door het kleine gewicht en de dunne body het geluid wat iel blijft, is dat ook zo? ![]() ![]() |
|
Hey, heb m'n podxt pro te koop staan: Is in zeer goede staat en heeft een metalpack add-on. In combinatie met het floorboard vraag ik er 600 euro voor. [Dit bericht is gewijzigd door IbaVai op 09-03-2007 19:32] ![]() |
|
Net een Ibanez Prestige model afgesteld voor een leerling van me. Best mooi en tof apparaat, maar mn Bo~El's klinken toch echt wel stukken beter!! ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb even iemand gemaild die er mischien naar op zoek is... ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Bo~el blijft erg goed zeg. Kan ibanez in iedergeval niet tegenop. Ik heb een Anniversarry Edition jem, maar een bo~el klinkt beter en speelt fijner ![]() ![]() |
|
quote: Ah mooi Rockgod! Thx ![]() ![]() |
|
quote: Nee zeker niet, hij speelt heerlijk. Vanwege de dunne nek! Deze zou ik eigelijk nooit als een reserve gitaar willen gebruiken. We zijn zojuist klaar met de demo/cd opnamen. Als ik een Ruwe mix heb zet ik even een nummer op onze myspace, hoor je gelijk het geluid. Maar voor de rest heerlijk geluid, goede body. Alleen mis ik een floyd! The trend is dead. ![]() |
|
Heren (en dames) Ik zoek een goede footcontroller voor bij een Triaxis en een replifex, ik heb veel behringers te koop zien staan, maar ik ben niet zo'n fan van behringer. Wat zijn goede alternatieven en tegen welke prijs? Alvast bedankt voor de reacties! ![]() ![]() |
|
quote: FC200 van Roland!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |