![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ah ja hij heerscht ![]() ![]() ![]() |
|
Jij hebt ook een bassist gevonden voor je project, hoorde ik?! ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Uhuh, heersch ![]() ![]() |
|
deze week nieuwe effectengear aanschaffen ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ergens bekend van? ![]() |
|
quote: http://video.google.nl/videosearch?q=joop+wolters http://myspace.com/joopwolters ![]() En jee jij kunt ook een potje bassen zeg!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 25-02-2007 20:50] ![]() |
|
Gaaf! Die kerel kan er inderdaad wat van. Bedankt, hehe. Ik stond vrij hard in het begin hé? Al had ik daar op het podium niet zo heel erg veel last van. [Dit bericht is gewijzigd door Sargatanas op 25-02-2007 20:58] ![]() |
|
De rest was gewoon te zacht hehe ![]() ![]() |
|
Sargatanas waar bass jij in dan? ![]() |
|
Vraagje... ik ben bezig met homerecording met een Line6 toneport. Gaat op zich aardig, maar nu wil ik live ook allerlei gitaareffecten gaan gebruiken, dus ben aan t denken om een PODxt Live aan te schaffen. Ik heb een Mesa Boogie Dual Rectifier op Marshall cabs en gebruik n tubescreamer (ibanez TS-808) en n noisegate (Boss NS-2). Hiermee krijg ik prima geluid, dus dit wil ik het liefste handhaven. Wat ik als techNOOB me afvraag is of ik de XT kan doorlussen naar de Mesa zodat ik met 1 schop op n pedaal van Mesa distortion kanaal naar t cleane kanaal kan overschakelen en meteen effecten van de XT erop heb. Of wordt t dan tapdansen? ![]() Iemand ![]() ![]() |
|
Ken de achterkant van de Rectumfryer niet, maar zit er een fxloop op die je alleen aan je cleane kanaal kunt toewijzen? Dan gewoon je Line6 daar in lussen, et voila. Anders een midiswitcher scoren, die aan de hand van uitgaande midisignalen van je line6 de kanalen van je mesa meeschakelt. ![]() |
|
quote: Anders moet je even teruglezen in dit topic, ik stelde een tijd geleden hier dezelfde vraag over mn GT6 en ENGL. Ik werk nu met 2 pedalen, een schakelboard voor mn clean en distortion geluid, en mn gt6 voor de effecten. Of wat FRNK zegt, met dat midi kastje. Als die er niet opzit op je amp kun je die wel in laten bouwen. Ik weet niet waar je vandaan komt, maar google eens op muziekhandel jukebox, daar hebben ze die kastjes, en bouwen ze ze voor 200 euro in. ![]() |
|
quote: Nice !!! ![]() ![]() |
|
Hey, iemand ervaring met de MesaBoogie TriAxis? Zit er over te denken om m'n Line6podxtpro weg te doen en daar in de plaats een Triaxis en een effectsprocessor te plaatsen. (poweramp is een mesa 50/50) Greetz Mark ![]() ![]() |
|
Indien je nog een TriAxis zoekt weet ik wellicht nog wel iemand die er eentje heeft. ![]() |
|
fender highway one kopen!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb van plan mijn eigen distortion pedaal te bouwen. http://www.tonepad.com/project.asp?id=1 Heeft iemand hier al eens zoiets gedaan? Hoe pakte dat uit? dus ![]() |
|
![]() |
|
Wat is beter, de Replifex of de intellifex? te gebruiken met een mesa pre-amp. ![]() |
|
Ik zou de voorkeur geven aan een Replifex. ![]() |
|
+1 ![]() ![]() |
|
Absoluut de replifex, ik gebruik m al jaren en is eigenlijk stiekum het geheim van mijn sound, replifex heeft parametrische EQ en effecten die kwa sound zo zijn gemaakt alsof het pedaaltjes zijn, klinkt echt warm dat ding. ![]() |
|
![]() |
|
quote: Thx. ![]() quote: Dat is uiteindelijk de bedoeling, Thx Frnk quote: klinkt goed, ik denk dat ik verder geen overtuiging nodig heb! ![]() Allemaal bedankt voor de adviezen, ik ben namelijk een nieuw rack aan het bouwen en zat te twijfelen tussen deze 2. Ik post zeer spoedig even een post over dta nieuwe rack. Als jullie hier eens kritisch naar zouden willen kijken zou ik dat zeer relaxt vinden. ![]() greetz Mark ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |