![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja WIJ WILLEN RATJE ZIEN! WIJ WILLEN RATJE ZIEN! hehe ![]() |
|
Die onderste foto. ![]() ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Wat vind men hier van deze amps? http://www.sunnamps.com/ de laatste keren dat ik ze mocht aanhoren was het zwaar ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
En zijn enkele fender amps nou bijna identiek aan die sunns? bijvoorbeeld deze: http://www.fender.com/products/search.php?partno=0213302010 Lijkt bijzonder veel op de sunn ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
In de oefenruimtes in Dordt hebben ze deze staan; ![]() Deze heeft best een vette metal sound voor een Fender, maarja t blijft Fender heee ![]() ![]() |
|
quote:Dit lees ik dus weer veel te laat. Ik had best in ruil voor een leuke MC6 + koffer een nieuwe site willen bouwen ![]() ![]() |
|
Misschien wil ie alsnog wel een airguitar voor je bouwen ![]() ![]() ![]() |
|
quote: met koffer geleverd!! ![]() ![]() ![]() |
|
Sorry, mijn airdrumstel neemt alle plaats al in in mijn airstudio ![]() ![]() |
|
Ik ben opzoek naar een 7 snarige gitaar voor wat expirimenteerwerk, maar het moet wel iets fatsoenlijks zijn!! Prijs tussen de 500 en 1000 euro. Het liefst met een ebony fretboard... Iemand goede tips? merken die hier goed bij zijn (ibanez??) Alle reacties zeer welkom! ![]() ![]() |
|
Pff, 500-1000 euro.. Alle bekende merken hebben wel iets leuks in de prijsklasse. Denk aan Ibanez (RG serie), Schecter, misschien zelfs LTD (van ESP). Voor 1200 heb je een nieuwe Bo-el 7 snaar (toch jongens?) Leuker wordt het natuurlijk voor dat geld zelf een 7 snaar in elkaar te schroeven. Check www.warmoth.com ![]() |
|
Argh.. Ik wil een Schecter Hellraiser C7 ![]() ![]() |
|
Wat vinden jullie van het merk aria qua bassen?.. ![]() |
|
quote: hahaha, of t merk "linko" qua drummen ![]() ![]() |
|
He, niks mis met Linko he, ik heb dr hier ook een staan in de repetitie ruimte. En die is vorige week uit elkaar gevallen van pure ellende omdat ie de klappen van een db pedaal niet aankan, goedkope rotzooi, hehehe ![]() |
|
Brr.. krijg spontaan 'Casio' en 'Farfisa'-rillingen.. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 20-09-2006 22:03] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Binnenkort mn bc rich eens pimpen, voorkant van King diamond's Abigail op de voorkant gooien, en andere elementen erin. Alleen heb ik daar niet zoveel ervaring mee, ik heb in mn andere gitaar EMG 81 en 85 zitten, hebben hier mensen ervaring met andere elementen die een lekkere "metal" sound afleveren? En heeft iemand hier een idee hoe en/of waar je dat ding kunt laten balanceren, want dit schien niet opzo, pff.. ![]() |
|
ratje; linko ![]() ![]() quote: bassist van mn oude band had 2 aria 6-snarige Aria Pro bassen. Nu nog 1. Steve Bailey signature, fretloos. Geweldig ding. En die vorige (gefrette) van hem ook. Waren wel wat duurdere types, en niks mis mee! Van die Bailey heeft hij wel de electronica laten vervangen, hij had pickups laten maken met een actief systeempje dr bij. Dat gaf de bas wat meer 'knor' en andere geluiden. Het geluid met de standaard pu's was lekker transparant en punchy (hij speelt op een Glockenklang setje). Dit ding; [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 21-09-2006 9:54] ![]() |
|
Mijn pa heeft een jazz bas kopie van Aria pro en die klink als een tiet, doet niet onder voor de meeste Fenders die ik heb gehoord. Het is volgens mij wel één uit een duurdere serie uit de jaren zeventig of tachtig. Sowieso staan (de oudere) aria's bekend om goede prijs/kwaliteits verhouding, dus die opmerking van Ratje vind ik nogal overtrokken. Wellicht dat het voor gitaren anders is dat weet ik niet. ![]() ![]() |
|
quote:of Bontempi ![]() ![]() |
|
Uit de categorie vingerbrekend riffwerk: http://www.youtube.com/v/KvQiXOYWydc ![]() |
|
Jaaa heersch ![]() Hehe door dat DVD'tje bij jou te hebben gezien, zijn mn ogen eindelijk geopend voor CC ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Wowwwwwwwwwwww Wat is dit eigenlijk? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |