![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb je bij lick 2 al gezien, dat ie zn middel vinger gebruikt, terwijl ie dat niet erbij vermeldt? De viespeuk grrrrrrrrrrrr ![]() ![]() |
|
hehe volgens mij gebruikt ie ze wel bij meer licks!! ![]() |
|
ja, dat plukken ofzo idd ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-12-2006 21:01] ![]() |
|
quote: Maar, daar vertelt ie niks over!! das zn geheim ![]() ![]() |
|
oei en nu heb je em verraden ![]() ![]() |
|
"Geheimen van het vak" ![]() |
|
Gear uitgebreid met Mister Crybaby Super ![]() ![]() ![]() |
|
Vandaag Rickenbacker 4003 maple gekocht ![]() ![]() |
|
Niceee. hoe speelt ie? Zelf nog nooit op gespeeld. Zelf ook nog eens een 4-snarige halen. Om mijn Dingwall overal mee heen te slepen vind ik ook weer teveel van het goede. ![]() |
|
Ach, het is een gebruiks object toch? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Tja, ook puur voor het hebben eigenlijk, hehe. ![]() |
|
quote: Vette bas!!!! ![]() ![]() ![]() |
|
quote:ik kan er niks aan doen maar ik vind hem ontzettend lelijk ![]() |
|
Niet heel erg lelijk maar de lichte houtkleur staat 'm niet zo goed als de donkerdere. Ze staan Lemmy en Glenn Benton live iig erg gaaf! ![]() ![]() |
|
En cliff burton. Mooi ding! ![]() |
|
quote: hehe uiterlijk is bij mij echt het laatste wat telt. maar ik vind rickenbackers wel gaaf er uitzien, alleen deze kleur is mij wel te licht. pas op een nagemaakte van indie gespeeld klonk echt wel vet over mn nemesis en speelde nog lekker ook ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: me too! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() VETTTTTT!!! En nu, blut?? ![]() ![]() |
|
Eerlijk gezegd wilde ik eerst een andere kleur, maarja probeer ze maar is te krijgen ![]() ![]() |
|
Hey vraagje Ik wil 2 2x12 ENGL cabs aanschaffen. Deze wil ik aansturen met mijn MesaBoogie 50/50. De speakers zijn Eminence Governers van 75 watt en 8ohm elk. De cabs zijn mono gemaakt. Ik wil nu deze 2 cabs stereo aansluiten. Kan ik gewoon de 8ohm uitgangen van mijn Mesa gebruiken? Of moet ik de 4ohm uitgangen gebruiken? Of kan het helamaal niet? Ik word gek van die ohm gevallen, snap er niks van ![]() Oke gitaar/versterker experts succes ![]() [Dit bericht is gewijzigd door IbaVai op 30-12-2006 14:59] ![]() |
|
quote: Als je maar zorgt dat je cabinet nooit meer omage om de oren krijgt als dat er op de speakers staat. ![]() |
|
quote: Tis een kwestie matchen!! Als er op de speakeruitgang van je versterker bijv. staat 8 ohm, dan steek je m in de cab ook op 8 ohm ![]() ![]() |
|
quote: Haha, ik wist niet dat dat zo makkelijk was ![]() Heb vaak gehoord dat 4x8 ohm 2ohm wordt en 2x8 dus 4... Vandaar ook de vraag, maar dat maakt dus niet uit? ![]() |
|
Hangt ook weer af of je uitgangen in serie of paralel zijn geschakeld. 4x 8 ohm in serie is 32 ohm 4x 8 ohm paralel is 2 ohm, maar als je 2x 8 ohm paralel in serie schakeld met weer 2x 8 ohm paralel heb je weer 8 ohm. Of 2x 8 in serie en die weer paralel met 2x 8 in serie. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |