|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: zo heej, addict Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik werk bij het ministerie van V&W (als externe.. ik ben geen ambtenaar! ), mijn kantoor zit tegenover de koninklijke stallen.. Vlakbij Rock Palace dus! Vlakbij de Mauritskade/ paleis Noordeinde etc.. |
|
quote: Klein Vraagje: bij deze riff is het dan de bedoeling dat je vinger 1 (wijsvinger) als een brug neerlegt over de 12e frets heen of moet je je wijsvinger mee verplaatsen met je tap-vinger ? |
|
Je moet je vinger meeverplaatsen.. Als je een 'barré' legt op 12, kan je volgens mij ook niet zo lekker hammer-on's en pull-off's maken Het is een stukje uit 'Throes of rejection' van Pantera, u is kennen? Enne Jester, wanneer kommie weer is rumcola zuipen |
|
snaack, je verneukt je lunch pauze. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Az, ik ga zo pas met lunchpauze Ik moet ff de vingerzetting uitproberen En vanavond weer oefenen, morgen wil ik vrij nemen om heel de dag te oefenen.. Ik ben besmet met het shred-virus!! Ik heb gister minimaal 10 uur geoefend en toen ik in me nest lag kon ik niet slapen omdat ik aan gitaren dacht hehehe.. Lukt de sweep jou al een beetje b.t.w.? Ooh enne misschien is het wel leuk om i.p.v. een gitaar-battle op het ZM-festival een jamsessie te organiseren? Dan kan er altijd nog een 'beste jammer' ofzo gekozen worden? |
|
quote: lol, dit is waarschijnlijk de reden dat jij kan spelen en ik zuig |
|
quote: Joh! Ik werk bij het ministerie van Binnenlandse zaken! Da's om de hoek! |
|
quote: Joh! Mijn broer werkt ook bij BZK, alleen in het kantoor vlakbij het Spui.. Waar zit jij dan precies? Hij werkt daar i.i.g. ook als externe, afdeling systeemontwikkeling (like me!) hij heeft daar aan de 'beheertool' gewerkt, u is kennen? Als we dan toch zo dicht bij elkaar zitten, kennen we wel een keer bieren na ut werruk (of tussendoor ) of ff meeten in RockPalace.. Jammer dat Carvin Music Store dicht is trouwens.. Zijn ze failliet ofzo? I dunno.. Maar die hadden altijd wel leuk spul hangen.. |
|
quote: Helaas, ik woon nog bij me ouders (niet te lang meer) en ik heb nog 2 kleinere broertjes die vroeg naar bed moeten. Als ik thuis kom van mijn werk, dan heb ik niet meer dan 3 uur de tijd om "plugged" te oefenen. Deze week wat langer aangezien ze vakantie hebben. quote: Kut sweeps quote: ik vind alles best, ik zal me moeten inhouden met bier drinken iig. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: LOL. Ik zit vlak bij het Spui idd. 3 keer raden wat ik hier doe... Ben Intranet Site beheerder. Zit dus de hele dag te beheertoolen! Hoe heet je broer? Carvin is falliet ja. Ik vond het persoonlijk een *piep*-winkel. Feedback (zat voorheen in dat pand) regeerde! Ook falliet gegaan.. Maar wat wil je met Rock Palace aan de overkant... Bier is altijd een fijn plan [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 21-02-2002 13:42] |
|
Hmm.. ik oefen vaak ook 'unplugged', en bij voorkeur in het donker, met mijn ogen dicht.. Dan kan ik me echt goed concentreren.. alhoewel.. ik oefende vaak in 'lotushouding' in het donker op mijn bed, en werd 1 keer 's ochtends wakker met mijn gitaar nog in mijn handen maar toen woonde ik nog bij mijn pa, ik heb nu een eigen huis dus oefen ik waar ik wil, wanneer ik wil Wat nou kutsweepz? Sweepz rulen! Een van de 'final frontiers' van gitaartechniek.. Ok, het duurde bij mij ook wel even voor er iets zinnigs uit kwam, maar den heb je ook wat Gewoon op 20 BPM beginnen! Oefenen zal je, tot je vingers bloeden hehehehehe! En inderdaad, als ik lam ben vind ik zelf wel dat ik mooi speel, maar wat anderen er dan van vinden? hehehehe! Cheerz |
|
kut sweeps omdat ze nog steeds niet gaan zoals Marcel... Practise, zoals Trey Azagthoth ooit tegen mij zei. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Meer kun je niet doen.....dan oefenen |
|
quote: Dan zit je waarschijnlijk in hetzelfde pand.. Mijn broer heet Chris, een lompe lange gozer (dik 2 meter).. Toevallig dat je met die tool werkt! En dat Carvin failliet is, vinnik ook niet jammer.. Service kenden ze niet daar.. Maar Feedback was ook nix! Feedback Rotterdam is de grootste @#$-zaak die ik ken! Ik heb daar eens 3 kwartier gewacht op schroefjes voor mijn twinpedaal, en het bleken ook nog eens de verkeerde te zijn (om maar wat te noemen).. Er lopen veel verkopers rond die zichzelf, hub collega's en de koffieautomaat errug interessant vinden, maar klanten niet. Fok em! RockPalace = cool Stand-By in Utrecht = cool (ze hebben Jackson USA dus rulen ze! hehehe!) Vox Humana = cool MusicStore in Keulen = cool (en GROOT!!) We gaan wel een keer aan het bier na ut werk, lijkt me cool. Bier = goed Edit: g00gle is te goed. Mijn broer jankt dat hij via google op ZM te vinden is. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 19-03-2007 15:31] |
|
quote: De allerstoerste muziekwinkel van Europa blijft toch Musik Produktiv in Duitsland (Ipenbuhren ofzo?). Is ook officieel de grootste winkel van Europa. Maar die hebben dan ook echt ALLES (in ieder geval wat drums betreft). Ze zijn strontgoedkoop (en dat voor Duitsers.. ) en hebben echt verstand van wat ze verkopen. Maar als ik ff snel wat moet hebben.. Ik ben erg blij met Feedback. Ben daar vaste klant en wordt dan ook altijd meteen begroet door Jeroen (slagwerkafdeling) als ik binnen kom. Als het druk is zeggen ze altijd "heb je even? Tis druk" en dan doe ik gewoon ff een bakkie koffie. Meestal staat er in het "cafe" wel een leuke lesvideo op van Mike Portnoy ofzo. Ik vind Feedback best een geschikte tent. Over schroefjes: kleine dingetjes bestel ik altijd telefonisch bij Feedback en levert de postbode dan 3 dagen later bij me aan de deur af. Of ik stuur een emailtje naar Musik Produktiv. Die versturen ook internationaal. Musik Produktiv: http://www.musikproduktiv.de Feedback: http://www.feedback.nl [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 19-03-2007 15:31] |
|
Heej, K ben nog op zoek naar alle tabs van Mother Earth (de nieuwste ceedee van Within) Iem. die n goeie site weet??? |
|
Feedback R'dam is zo'n 500m bij mijn huis vandaan dus als ik wat nodig heb (stokken/ snaren/ plectrums) dan ga ik daar meestal naar toe.. Maar niet van harte! Ze hebben nu meer vloeroppervlak dan op de Admiraal de Ruyterweg, maar het aanbod instrumenten is beduidend minder geworden. De drum- en elektrisch gitaar afdeling zijn stukken kleiner geworden.. Ze hadden eerst zelfs een aparte Fender Strat / Tele afdeling. En ik ga meestal koffie drinken in Feedback als ik in de rij sta voor de kassa Of er nou 3 of 15 mensen voor je staan, altijd tijd zat om een bakkie te doen en de ad's te checken Music Productiv moet ik zekers nog eens heen, ik heb er wel een boek van.. Music Store in Keulen is ook aardig groot. Ze zijn nog aan het verbouwen, maar strax hebben ze iets van 6 verdiepingen met alles wat je je maar voor kan stellen. En gunstiger geprijsd dan hier Ik heb er mijn nieuwe elementen ook vandaan.. |
|
quote: Dan moet je bij Redelijk zijn denk ik.. Hij drumde bij ze dus misschien kan hij het aan WT zelluf vragen Dennis, sorry als ik voor mijn beurt praat Tis goed bedoelt.. |
|
[smacht mode] hmmmmm, gitaar spelen, ik wil naar huis. [/smacht mode] Eehhj Snaack, ik heb BDW die Gripmaster gekocht, leuk dingetje. Wel een beetje spierpijn in me onderarm.. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 21-02-2002 15:23] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Die drie akkoorden kan je toch zelf wel uitvogelen?? [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 21-02-2002 17:08] |
|
quote: Ik heb eigenlijk nauwelijks tot geen contact meer met ze. Gooi die vraag over tabs 's op het forum op http://www.within-temptation.com zou ik zeggen. Maar nogmaals... Zo moeilijk moet het toch niet zijn om die cd op gehoor uit te zoeken??? EDIT -> het schijnt voor mij onmogelijk te zijn om zonder spelvauten te schrijven/typen. [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 21-02-2002 17:12] |
|
Ja tis wel lekker makkelijk om iets van tab te doen, maar het zelf uitzoeken is vele malen leerzamer De voldoening die je krijgt wanneer je iets zelf uitgezocht hebt is onbetaalbaar Dus probeer het eerst gewoon zelf, lukt het niet kan je altijd nog checken of je het ergens vandaan kunt halen.. En [ben ik met Redelijk eens] zo complex is WT nou ook weer niet Voordat je begint eerst ff checken hoe ze gestemd staan (ik vermoed in C) en dan goed luisteren naar de CD! Ken uw gitaar |
|
Juist soms frustrerend maar altijd leerzaam |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |