|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Sjonge jonge zeg.. Mierenneuker! Enne ik denk dat er weinig mensen zijn die het beter uit kunnen leggen dan Marcel |
|
eens! |
|
Ik sluit me hier ook weer 100% bij aan !! |
|
quote: Wow!...damn zeg ik wil enkel maar helpen, zonder enige afbraak te doen aan Marcel. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Je voegt eigenlijk niks toe....... |
|
idd After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
|
|
quote: Nou.. je geeft het zelf iig toe |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Tja dat is wel te waarderen ja hahaha |
|
Bedankt voor de inspiratie, ons volgend nummer zal alternate picking noemen. Btw ons eerte optreden met de nieuwe band in Gent(BE) The Frontline 25/07/03 de andere bandleden: Barrrman op drum, Ule ip de andere gitaar, Tim op bas, Iron Glory de zang. Be welcome After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
|
|
quote: Idd, je hebt het hier over een heel heel goed element naar mijn gedacht, bij hoge tonen beetje scherp maar met een goede processor kan je dit aanpassen, zonder de snaren te moeten aanpassen (verder van het element of andere snaren). ik gebruik de dp156 momenteel samen met een distortion humbucker en overweeg sterk te veranderen naar de X2N. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Bedankt! Ik ben ook op zoek naar een nieuw element en heb al aardig veel over de verschillende elementen gelezen, maar nog maar weinig elementen gehoord. Ik zal binnenkort eens zoeken naar een plaats waar ik zelf kan horen hoe ze ongeveer klinken. Tot nu toe lijkt me de X2N wel het meest interessant voor zover ik er over gehoord en gelezen heb. Een comrad zei dat ik om een betere distortion te krijgen beter eerst een goed pedaal aan kan schaffen dan een nieuw element, klopt dat? |
|
Jag het zal testen worden, hoe ik zover gekomen ben om een goede sound te zoeken: eerst enkele pedalen gebruikt en een paar versterkers (heel belangrijk) om tot je gedacht te komen en dan pas een aanpassing aan de gitaar gedaan als 'finishing touch'. we zouden hier over merken kunnen spreken maar dat zou een hele discussie worden. Ik heb hele goede ervaring met Ibanez, Digitech en Peavy, Mesa Boogie. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Ik zal wel eens naar een muziekwinkel gaan om te kijken wat ik het best kan doen en het een en ander uit te testen. Bedankt! |
|
quote: Haha, toen ik begon met gitaarspelen sloeg ik losse noten ALLEEN aan van onder naar boven. Nu doe ik dat nog altijd liever. Wel raar. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ff een klein dom vraagje hoor, maar was een trill nou dat je op een snaar snel hammer-ons pul-offs doet, of snel bends - release bends doet? |
|
Hammer-ons en pull-offs, kun je overigens ook met een tap doen of zoals satriani met de zijkant van zijn plectrum. Marcellio |
|
Hoe moet dat precies ? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
zoals er staat: met de zijkant van je plectrum de noot indrukken die je normaal met je vinger zou aanslaan, vlug na elkaar heeft dat iets apparts After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Yep! klinkt erg cool en is relatief gemakkelijk onder de knie te krijgen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
vol |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |