|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
RAAAGH BLACK METAL BATTLE GUITARRRRRRRR |
|
wat voor gitaar Shreddie? |
|
Dezelfde als wat ik vrijdag heb gehaald !!!! Een Conklin GrooveTool Gitaar.................Yeah.... |
|
uhm? expl? |
|
Wat valt er uit te leggen........ Wilde al heel lang een groovetool gitaar hebben en heb er dus eentje kunnen bestellen vanuit USA. Alleen wilde ik eigenlijk het rode model hebben (je hebt een zwarte en een rode dus) en die hadden ze dus niet meer, dus ik balen en da toch maar en zwarte bestellen. Totdat ik vrijdag dus een ad. tegenkwam van een zaak waar ze nog een groovetool gitaar hadden (héél toevallig). Ik er dus heengebeld en samen met SchredHead erheen gegaan om hem te halen (de rode versie dus). Nu is het lullig geval dat die zwarte dus al verstuurd was vanuit USA. Dus zit T-D met 2 groovetools opgescheept (op zich niet erg maar vanuit een financieel ooghoek gezien niet ideaal) en vandaar dat SchredHead er nu ook eentje koopt Jij begrijp? |
|
aha Is die GrooveTool ook zo'n multisnarig monster net als Rob zijn bas? Dus jullie hebben nu beiden een 9 snarig gitaar ofzo |
|
Laat me raden -- deze gitaren? Ziet er leuk uit, ben benieuwd hoe het speelt |
|
quote: helemaal juist!! Ze spelen te gek en je zult ervan versteld staan hoe strak die dingen klinken!! We staan tegenwoordig in Bb gestemd en dat klinkt nog steeds strak en heel gedefinieerd. Op mijn Ibanez RG7 620 moest ik dikkere snaren erop leggen om em strak te krijgen en nog is hij het niet helemaal. 777 Dan heeft de groove tool zelfs ff in G# gestemd en hij bleef strak!! Sustain is ook immens bij die dingen (vaste brug, string through body -> mijne dus). [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 26-11-2002 15:45] |
|
yeehaw mateys. hm. Ik ga me nu maar is serieus gaan interesseren voor een nieuwe versterker. en wellicht, in de iets verdere toekomst een nieuwe gitaar. maarja, eerst moet die versterker er komen |
|
hele coole filmpjes Marcel mn complimenten! |
|
Thenks Hee shreddie, ik kom gauw die GT eens uitproberen bij U ben wel errug benieuwd |
|
quote: doen!! Hij klinkt superstrak, zelgs in G# (ff getest, maar we staan in Bb nu) |
|
Tja..... is een tegek instrument kleur is al helemaal zupergeil !!! FEL ROOD muahahahaha !!! Mijn dus hierbeneden [Dit bericht is gewijzigd door Triple-Dan op 27-11-2002 13:11] |
|
quote: Die kleur is echt geweldig TD! Geil rood |
|
Ik wil er ook een keer op spelen Zal ik een keer de reis naar Limboland maken dan |
|
quote: kom maar langs jong! gaan we meteen een avondje bieren slaapplaats genoeg, dusse.. |
|
quote: Ok, deal! Spreken we binnenkort is een keertje af TJOKKEFOL [ik leer het al] |
|
Ik heb ook nog een gitaar liggen hier (me vader probeert hem te repareren), heb hem van me oom gekregen, erg oud ding...dat wel...denk uit jaren 70 of zow maja, dat wou ik even kwijt |
|
foto! |
|
Zeg t dan ff als je komt snaack dan kom ik ook op dezelfde dag, gaan we shreddie's huis ff afbreken ! |
|
quote: te gek!!! regel ik wel dat marcel en 777-dan ook van de partij zijn, gaan we es ff bruut stappen o ja, en shredden natuurlijk TJOKKEFOLL! |
|
TJOKKEFOL!!! Moeten we maar gaan regelen dan Tof! |
|
Hehe dennis, zelfde gedachten eh ? |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |