|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoi! Pasgeleden zijn Triple-dan en ik een marktplaats begonnen speciaal voor metalheads en rockers. We willen graag via dit topic de site aan jullie bekend maken. http://www.metalplaza.nl Suggesties zijn natuurlijk altijd welkom en ik zou zeggen neem eens een kijkje. Groeten Bonnie |
|
Volgens mij kun je hier een gat in de markt mee aanboren. Mooi werk! |
|
moet dat niet "opvullen" zijn? maar idd: lijkt me dat dit wel gaat lopen |
|
LOL! eBay-area verantwoord |
|
quote:In dat geval zou ik de categorieen aanpassen: * audio - death - thrash - etc * video - death - thrash - etc * kleding - death - thrash - etc * bands/muzikanten gezocht - death - thrash - etc * instrumenten - gitaar - bas - etc * concertkaarten zoiets... O ja, en Google adsense voor de knaken [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 24-10-2006 23:50] |
|
Maarruh.. Wat heeft dit dan toe te voegen aan de "gangbare" marktplaatsen en veilingsites? Ik bedoel, die zijn over het algemeen uitstekend geoutilleerd met diverse mogelijkheden, een enorme input gigantische bezoekersaantallen etc. Lijkt me moeilijk om daar tussen te komen.. Succes, desalniettemin. |
|
Ik blijf even aan de gang: LOOS DIE FRAMES!! Wel zo handig als je site toch databasegestuurd is om zo ook je titletags te customisen. Vindt Google ook vast wel leuk |
|
En een zoekmachine! |
|
quote: Thanks Daar heb ik ook over nagedacht. We wilden echter voor het uiterlijk, de stijlen op de voorgrond gooien. Ik zal eens kijken hoe dat er uit komt te zien Denk dat het wel beter voor het overzicht is, thanks |
|
Gooi je MSN anders eens aan |
|
quote: mwa, veel is overal verspreid he, ook op veel verschillende fora wordt aangeboden. als je een beetje aanbod tegen wil komen, moet je al snel op 5-10 plaatsen zoeken... en: kijk eens hier op zm, erg moeilijk om zo iets te vinden... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-10-2006 6:48] Je moeder. |
|
Is wel geinig maar er staat nog veel te weinig op de site om het interessant te maken. Kun je geen aanbieders van spullen mailen met advies ook bij jullie te adverteren? Op marktplaats etc. kom je genoeg grote/regelmatige verkopers tegen. Seriously Fucked |
|
Dat zou natuurlijk kunnen, alleen krijg je daarmee gedonder met de eigenaren van de site die je uiteindelijk toch als concurrentie zien. Er staat inderdaad nog niet echt heel erg veel op maar dat krijg je met een site die krap een paar dagen oud is. Het heeft wat tijd nodig en zoals al eerder aangegeven zitten we wat dat betreft nog in de ontwikkeling. |
|
quote: Waarom? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: mooi idee , ziet er goed en geordend uit tot nu toe, maar ik betwijfel (ik hoop het natuurlijk wel) of dit een beetje van de grond gaat komen. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ha zal er mijn lijssie ook eens neer gaan pleuren vanaamd ... Is er ook mogelijkheid om een hele lijst in één keer neer te gooien? |
|
Jij verkoopt toch niets? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Jawel ... Maar geen promo's |
|
Ik wou al eens een cd van je kopen maar je wilde alleen ruilen. Potdikke Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Oh dat kan, staat ook spul van mijn vriendin in de ruillijst en dat is niet te koop ... Tja als jij niets fatsoenlijks te ruil hebt |
|
Op die fiets. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Handig! |
|
quote: Wij zullen dit als suggestie meenemen. Thnx |
|
goed bezig mannen |
|
Lijkt inderdaad wel handig... Goed initiatief!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |